Jump to content

Spor sa teleoperaterom


Chane

Preporučene objave

Poštovani,

Krajem 10. mjeseca sam dogovorio sa djelatnicom u A1 poslovnici prijenose 3 broja iz drugih mreža i 3 mobilna uređaja u kojem je jedan uređaj trebao ostvariti puno veći popust za uređaj. Dva broja su iz svojih razloga prešla naknadno, pa smo dobili samo jedan uređaj, po većoj cijeni.

Kada su ostali brojevi uspješno prebačeni, djelatnica tvrdi da joj sustav ne pušta preostala dva uređaja da idu na rate i da dođemo za tjedan dana kada se šef vrati sa godišnjeg. Svo to vrijeme imamo tarife bez ugovorne obveze koji idu po napumpanoj mjesečnoj naknadi.

Sa djelatnicom smo se čuli putem maila koji nam je dala u međuvremenu za točan termin, a ona nam odgovara kako ipak ne mogu mobiteli na rate ali da dođemo pa ćemo se dogovoriti za neki od uređaja za jednokratno plaćanje.

Meni je takav način manipulacije sa popustima i laganja u lice bio neprihvatljiv, pa sam otišao na trg u A1 poslovnicu podnjeti prvostupanjski prigovor. Djelatnik me pita dali hoću pisanim putem ili digitalno, na što odgovaram digitalno. Objasnio sam mu situaciju i složili smo prigovor, te mi on govori da je rok odgovora 2 tjedna te da će me se kontaktirati na mobitel.

Nakon 14 dana, nema odgovora, te ja ponovno idem u A1 poslovnicu pitati kakvo je rješenje prigovora, na što djelatnica zbunjeno gleda u svoj sustav, te odlazi kod djelatnika kod kojeg sam pisao prigovor nešto provjeriti, te se vraća i kaže da je rok za odgovor 15 radnih dana (vikendi se ne računaju), te da pričekam.

Danas kako je i taj rok prošao a nisam dobio kontakt, zovem A1 službu provjeriti što je s tim i tamo mi čovjek kaže da nema nikakvog prigovora već da je djelatnik samo ostavio u napomeni nekoj da sam nezadovoljan sa djelatnicom s kojom sam sklapao ugovor.

Bitno mi je još jednom napomenuti da ja uslugu svo ovo vrijeme dok mi djelatnici A1 lažu u lice koristim po napuhanoj mjesečnoj naknadi, a i očekujem mobitele koje sam dogovorio. Što napraviti?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prigovor na kvalitetu usluge najbolje je podnijeti pisano preporučeno poštom s povratnicom, tako da se ne mogu izgovarati da nisu primili ili tvrditi da je sadržaj prigovora drugačiji nego što zaista jest. Možete podnijeti prijavu sudu časti Hrvatske gospodarske komore, prijedlog za mirenje pred centrima za mirenje. Neke druge opcije Vam se otvaraju nakon što dobijete odgovor na svoj prigovor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija