Jump to content

Logo2.jpg.df467c50602ed1173e41130f1129f825.jpg   XXXI. REDOVNO SAVJETOVANJE " AKTUALNOSTI KAZNENOG PRAVA U SVJETLU ODLUKA USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE"

Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu od 6. do 8. prosinca 2018. održava svoje 31. redovno savjetovanje pod nazivom "Aktualnosti kaznenog prava u svjetlu odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske". Savjetovanje će se ove godine održati u Remisens Premium Hotelu Kvarner.

Program savjetovanja, prijavnicu, kontakte, kao i druge detalje vezane uz Savjetovanje, možete preuzeti u dokumentu: Program - Opatija 2018.

Chane

Spor sa teleoperaterom

Preporučene objave

Poštovani,

Krajem 10. mjeseca sam dogovorio sa djelatnicom u A1 poslovnici prijenose 3 broja iz drugih mreža i 3 mobilna uređaja u kojem je jedan uređaj trebao ostvariti puno veći popust za uređaj. Dva broja su iz svojih razloga prešla naknadno, pa smo dobili samo jedan uređaj, po većoj cijeni.

Kada su ostali brojevi uspješno prebačeni, djelatnica tvrdi da joj sustav ne pušta preostala dva uređaja da idu na rate i da dođemo za tjedan dana kada se šef vrati sa godišnjeg. Svo to vrijeme imamo tarife bez ugovorne obveze koji idu po napumpanoj mjesečnoj naknadi.

Sa djelatnicom smo se čuli putem maila koji nam je dala u međuvremenu za točan termin, a ona nam odgovara kako ipak ne mogu mobiteli na rate ali da dođemo pa ćemo se dogovoriti za neki od uređaja za jednokratno plaćanje.

Meni je takav način manipulacije sa popustima i laganja u lice bio neprihvatljiv, pa sam otišao na trg u A1 poslovnicu podnjeti prvostupanjski prigovor. Djelatnik me pita dali hoću pisanim putem ili digitalno, na što odgovaram digitalno. Objasnio sam mu situaciju i složili smo prigovor, te mi on govori da je rok odgovora 2 tjedna te da će me se kontaktirati na mobitel.

Nakon 14 dana, nema odgovora, te ja ponovno idem u A1 poslovnicu pitati kakvo je rješenje prigovora, na što djelatnica zbunjeno gleda u svoj sustav, te odlazi kod djelatnika kod kojeg sam pisao prigovor nešto provjeriti, te se vraća i kaže da je rok za odgovor 15 radnih dana (vikendi se ne računaju), te da pričekam.

Danas kako je i taj rok prošao a nisam dobio kontakt, zovem A1 službu provjeriti što je s tim i tamo mi čovjek kaže da nema nikakvog prigovora već da je djelatnik samo ostavio u napomeni nekoj da sam nezadovoljan sa djelatnicom s kojom sam sklapao ugovor.

Bitno mi je još jednom napomenuti da ja uslugu svo ovo vrijeme dok mi djelatnici A1 lažu u lice koristim po napuhanoj mjesečnoj naknadi, a i očekujem mobitele koje sam dogovorio. Što napraviti?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Prigovor na kvalitetu usluge najbolje je podnijeti pisano preporučeno poštom s povratnicom, tako da se ne mogu izgovarati da nisu primili ili tvrditi da je sadržaj prigovora drugačiji nego što zaista jest. Možete podnijeti prijavu sudu časti Hrvatske gospodarske komore, prijedlog za mirenje pred centrima za mirenje. Neke druge opcije Vam se otvaraju nakon što dobijete odgovor na svoj prigovor.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×