Jump to content

postupak naknade štete od osiguravajuće kuće


Sonia

Preporučene objave

Trebala bih savjet oko procedure naknade štete od osiguravajuće kuće kod koje je osigurana bolnica. Naime, radi se o liječničkoj pogrešci koja je rezultirala teškim invaliditetom, a s obzirom da je bolnica osigurana prijavljen je štetni događaj i čeka se obrada. Postupak je zapeo jer se radi o dobrovoljnom osiguranju, a za utvrđivanje eventualne obveze i isplate je prethodno potrebno da se osiguranik očituje što nije učinjeno već godinu dana. Na moje upite je rečeno da oni nemaju zakonskog roka za očitovanje, a ne može biti dalje proslijeđeno u postupak jer nema očitovanja. S obzirom na ovu pat poziciju, što mi je dalje činiti?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Jesam, angažirala sam odvjetnika koji je prijavio štetan događaj. No odgovor osiguravajuće kuće je da se radi o dobrovoljnom osiguranju i da moraju čekati očitovanje osiguranika da bi postupak dalje proslijedili. Sada sam se obratila i Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata, možda oni uspiju nešto pokrenuti. Zanima me je li točno da bolnica (osiguranik) kod dobrovoljnog osiguranja nema zakonski (ili bilo kakav) rok za očitovanje, odnosno može li osiguravajuća kuća nakon isteka određenog vremena ipak ignorirati to neočitovanje i nastaviti postupak utvrđivanja štete? 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija