Jump to content

Branitelji novi zakon


astinor84

Preporučene objave

Postovanje svima,

iscitavao sam novi zakon o braniteljima, ali sam potpuni laik u tome. Radi se o mome ocu koji je nezaposlen zadnjih 15 godina. Moram reci da ima oko 28 godina radnog staza. Trenutno ima 61godinu, a borbenog sektora 1250 dana. Koliko razumijem zakon da li se mjeseci provedeni u ratu oduzimaju od 65g za odlazak u mirovinu? Sto mi govori da bi on mogao za koji mjesec u mirovinu. Samo da mi netko kaze da li je ispravna moja tvrdnja. Hvala lijepa

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani astinor84,

Potpuno ste u pravu sa svojom prosudbom, uskoro ostvaruje pravo na priznavanje starosne mirovine po Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata, ne manje od 3.182  kn.

Nadnevak umirovljenja sami izračunajte, otprilike smanjenje je 3.g. 5.mj. 5.d.

Nema pravo na priznavanje starosne mirovine po općem propisu ZOMO do 65. rođendana.

Izracun mirovine.jpg

uređeno: od prof
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani astinor84,

Da obavezno, preduvjet priznavanja prava na starosnu braniteljsku mirovinu je sudjelovanje u Domovinskom ratu.

Zahtjevu (ispunjen odgovarajući obrazac na stranici HZMO) za priznavanje starosne mirovine po ZOHBDR priložiti trebate 

-preslik kartice tekućeg računa za uplatu mirovine

-odobrenje izabrane banke da će primati uplatu mirovine  na tekući račun

-radnu knjižicu

Lijep pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 23 sati , astinor84 je napisao:

Postovani prof,

hvala na strucom i detaljnom odgovoru. Recite mi da li znate da li on mora priloziti papire od radnog staza jer sumnjam da bi imao mirovinu vecu od minimalne braniteljske sto se tice staza?

Papiri od radnog staza su mu "radna knjizica" u njoj bi mu trebao biti upisan njegov radni staz, ovih 28 godina koje spominjete, nju uz ostale potrebne dokaze predaje sa ispunjenim zahtjevom za priznanje mirovine.

uređeno: od malicovjek
Link to comment