Jump to content

KOMUNALNE USLUGE


TRECIPUT

Preporučene objave

Poštovani,

nasljedio sam grobnicu svojih roditeja i od 2013. godine plaćam naknadu za korištenje. Nedavno sam slučajno utvrdio da Komunalno poduzeće čitavo vrijeme naplaćuje veći iznos naknade od onaoga propisanog prvilnikom Kom. poduzeća . U studenom 2018., mailom sam poslao reklamaciju , tražeći da se utvrdi stvarno stanje, da se ispravi pogreška i da se mene obešteti za više uplaćen iznos,.Nakon dva mjeseca, krajem siječnja 2019. , također mailom sam obaviješten da se ne može priznati prigovor upućen mailom te da trebam pismeno , na papiru ponovno podnijeti prigovor što sam i učinio , početkom veljače. Sada sam dobio odgovor da je moj prigovor prihvaćem te da će se zaračunavati  točna tarifa , ali od ove godine jer sam tek ove godine podnio prigovor.

Molim da mi odogovrite da li Komunano podzeće smije postupiti tako, tj. ne priznati prigovor mailom ( a račune šalju na isti način), a ako i jest tako, zašto im je trebalo 2 mjeseca da mi odovore( to sve govori u prilog namjernom odugovlačenju).

Također me zanima da li imam pravo na  obeštečenje radi pogreške koja je nastala njihovim nestučnim i nemarnim radom, i koliko unazad to mogu tražiti.

Zahvaljuem i pozdravljam

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • drot13 je promijenio naziv u KOMUNALNE USLUGE

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija