Jump to content

inzistiranje na proceduri


zao

Preporučene objave

Mora li povjerenstvo za reklamacije potrošača napisati da odbacuje moju žalbu ili je dovoljno što je napisalo da se proglašava nenadležnim u tom predmetu?. Prema čl.25. st.6. Zakona o zaštiti potrošača povjerenstvo "mora pisano odgovoriti" potrošaču na zaprimljene reklamacije. Suštinski je stvar jasna: povjerenstvo se proglasilo nenadležnim da ne bi rješavalo moju žalbu, ali inzistiram na tome da u odluci povjerenstva NIGDJE NE PIŠE odbacuje li moju žalbu, a to je prema mom laičkom mišljenju trebalo napisati. JER ONO ŠTO NIJE NAPISANO - TO NE POSTOJI. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani, jeste li se prethodno, primjenom čl. 10. st. 1. i st. 2. Zakona o zaštiti potrošača, Prigovorom obratili pružatelju usluga, te radi nezadovaljavajućeg odgovora, primjenom čl. 25. st. 5. istog zakona, pisali reklamaciju povjerenstvu?

Ako niste ispoštivali navedenu proceduru, onda povjerenstvo nema što razmatrati Vašu reklamaciju, tj. proglašava se nenadležno...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ta povjerenstva su "dno dna", u njima sjede ljudi koji nisu pravnici a donose pravne odluke, a kad završite na sudu s njima onda se ispostavi da ta povjerenstva nemaju ni pravnu osobnost.......tako da ja koristim bilo kakvi slučaj da "ratujem" s njima. U ovom konkretnom predmetu povjerenstvo jeste nenadležno (da ne objašnjavam cijeli predmet), ali se po mom mišljenju nije dobro izrazilo u svojoj odluci: uopće se nije očitovalo o mojoj žalbi nego se proglasilo nenadležno. Suštinski su u pravu, ali proceduralno nisu u pravu, pa razmišljam bi li pokrenio pravni spor?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zar nisu morali odbaciti žalbu zbog nenadležnosti? Jer da bi ustanovili nenadležnost morali su ispitati žalbu, pa je zakonska obveza i očitovanje prema žalbi u PISMENOJ FORMI, a ne da to ostane "visiti u zraku". Jednako nezakonito bi bilo da su odbili žalbu zbog nenadležnosti, jer odbiti i odbaciti nije jedno te isto. Naravno, ovo je samo moje mišljenje jer ja nisam pravnik, pa zato i postavljam ovo pitanje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat , Željac047 je napisao:

Poštovani, ako nisu nadležni za rješavanje žalbe nemaju je pravo niti razmatrati niti donositi bilo kakvu odluku temeljem iste i obrazlagati je, jer bi time kršili Zakon i zakonsku proceduru..

Koji Zakon i koju zakonsku proceduru? Kako su došli do toga da su nenadležni ako nisu razmatrali moju žalbu? Povjerenstvo je i osnovano radi rješavanja žalbi (potrošača, u ovoj pravnoj stvari), pa im onda nenadležnost ne može služiti kao izlika da bi ignorirali žalbu.... 

Poštovani, radi boljeg razumijevanja trebate znati da sam protiv tog povjerenstva prethodno vodio i dobio dva upravna spora. Prvi put, kad je povjerenstvo bilo nadležno, spor sam dobio radi suštine, a drugi put, kad povjerenstvo više nije bilo nadležno, spor sam dobio radi procedure. Naime, tad je povjerenstvo napisalo da su NENADLEŽNI, pa da moju žalbu odbacuju zbog NEOSNOVANOSTI, što je pravna besmislica. Zato je povjerenstvo sada, da ne bi "falili", napisali samo da su nenadležni, šta je po mom mišljenju također greška ali nisam baš sasvim siguran, pa tražim i ostala mišljenja....  Zar povjerenstvo nije trebalo napisati da odbacuju moju žalbu BAŠ ZBOG NENADLEŽNOSTI, jer ponavljam, to povjerenstvo je osnovano radi rješavanja žalbi, pa onda ne mogu donijeti odluku u kojoj se uopće nisu očitovali o žalbi?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zakon za zaštitu prava potrošača..zbog stvarne nenadležnosti rješavanja predmeta u prvom stupnju, nepoštivanja procedure...

Ajmo malo spustiti tenzije, dati ću Vam jedan "banalni" primjer da se bolje razumjemo, kada Općinski sud donese neku odluku, Vi žalbu dostavljate drgostupanjskom sudu, tj. Županijskom sudu koji je nadležan istu rješavati i riješiti u drugom stupnju, što bi se dogodolo i kako bi postupio nenadležni VSH, da ste njemu umjesto drugostupanjskom, Županijskom, sudu podnijeli žalbu, da li bi on mogao i smio, kao nenadležan, razmatrati žalbu i donositi odluku temeljem iste ili bi se proglasio kao stvarno nenadležan za rješavanje u drgom stupnju?

Lp

uređeno: od Željac047
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 27 minuta, Željac047 je napisao:

Ajmo malo spustiti tenzije, dati ću Vam jedan "banalni" primjer da se bolje razumjemo, kada Općinski sud donese neku odluku, Vi žalbu dostavljate drgostupanjskom sudu, tj. Županijskom sudu koji je nadležan istu rješavati i riješiti u drugom stupnju, što bi se dogodolo i kako bi postupio nenadležni VSH, da ste njemu umjesto drugostupanjskom, Županijskom, sudu podnijeli žalbu, da li bi on mogao i smio, kao nenadležan, razmatrati žalbu i donositi odluku temeljem iste ili bi se proglasio kao stvarno nenadležan za rješavanje u drgom stupnju?

Lp

Kako se može proglasiti nenadležnim, ako ne razmatra žalbu? Odnosno, budući da razmatra žalbu, može je odbaciti zbog PROCEDURALNIH razloga, jer nije nadležan za njeno SUŠTINSKO rješavanje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 4 sati , zao je napisao:

 Koji članak Zakona o zaštiti potrošača?

Poštovani, naveo sam Vam ih u prethodnim postovima...

 

prije 4 sati , zao je napisao:

..Kako se može proglasiti nenadležnim, ako ne razmatra žalbu?..

Brkate pojmove razmatranje žalbe i samo "čitanje" sadržaja žalbe..

Pod razmatranjem žalbe podrazumijeva se analiziranje navoda u istoj, iz kojih razloga je žalba podnesena, tj. na čemu žalitelj temelji žalbu (imate tri razloga za podnošenja žalbe..pogrešno i nepotpuno utvrđeno činjenično stanje, bitna povreda procesnog prava i bitna povreda materijalnog prava), utvrđuje da li je i što od navedenog, a na što se žalitelj poziva, osnovano i temeljem utvrđenog donosi odluku, no, oprostite, više ne želim o tome, smatram da sam iscrpio sve odgovore..

Hvala i lp.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, Željac047 je napisao:

 

Brkate pojmove razmatranje žalbe i samo "čitanje" sadržaja žalbe..

Pod razmatranjem žalbe podrazumijeva se analiziranje navoda u istoj, iz kojih razloga je žalba podnesena, tj. na čemu žalitelj temelji žalbu (imate tri razloga za podnošenja žalbe..pogrešno i nepotpuno utvrđeno činjenično stanje, bitna povreda procesnog prava i bitna povreda materijalnog prava), utvrđuje da li je i što od navedenog, a na što se žalitelj poziva, osnovano i temeljem utvrđenog donosi odluku, no, oprostite, više ne želim o tome, smatram da sam iscrpio sve odgovore..

Hvala i lp.

A šta je onda čitanje (žalbe), odlučivanje bez analiziranja navoda u žalbi?!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 42 minuta, zao je napisao:

Poštovani, kad sam Vas pitao "koji članak" mislio sam da mi kažete o kojem BROJU članka se radi, (pa da ja sam provjerim šta piše u konkretnom članku). 

Poštovani, jeste li se prethodno, primjenom čl. 10. st. 1. i st. 2. Zakona o zaštiti potrošača, Prigovorom obratili pružatelju usluga, te radi nezadovaljavajućeg odgovora, primjenom čl. 25. st. 5. istog zakona, pisali reklamaciju povjerenstvu?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, zao je napisao:

tako da ja koristim bilo kakvi slučaj da "ratujem" s njima. U ovom konkretnom predmetu povjerenstvo jeste nenadležno (da ne objašnjavam cijeli predmet), ali se po mom mišljenju nije dobro izrazilo u svojoj odluci: uopće se nije očitovalo o mojoj žalbi nego se proglasilo nenadležno. Suštinski su u pravu, ali proceduralno nisu u pravu, pa razmišljam bi li pokrenio pravni spor?

da se malo vratimo na početak...ovdje kažeš da ti je jasno da oni nisu nadležni...ali ti je sporno što ti nisu odbacili žalbu ,nego se proglasili nenadležnim...

osim toga,što kako kažeš koristiš bilo kakav slučaj da ratuješ s njima ,šta dobijaš s tim ako pokreneš pravni spor kad sam priznaješ da oni nisu ni bili nadležni..šta češ s tim postići ..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 14 sati , Željac047 je napisao:
prije 15 sati , zao je napisao:

Poštovani, kad sam Vas pitao "koji članak" mislio sam da mi kažete o kojem BROJU članka se radi, (pa da ja sam provjerim šta piše u konkretnom članku). 

Poštovani, jeste li se prethodno, primjenom čl. 10. st. 1. i st. 2. Zakona o zaštiti potrošača, Prigovorom obratili pružatelju usluga, te radi nezadovaljavajućeg odgovora, primjenom čl. 25. st. 5. istog zakona, pisali reklamaciju povjerenstvu?

Povjerenstvo je nenadležno ne zbog toga šta ja nisam ispoštivao zakonsku proceduru o kojoj govorite, nego zbog toga što je to javno tijelo koje je osnovalo predmetno povjerenstvo u međuvremenu osnovalo još jedno povjerenstvo (ajmo ga nazvat povjerenstvo br.2) koje je stvarno nadležno u mom predmetu.

 

prije 9 sati , Mister-X je napisao:

da se malo vratimo na početak...ovdje kažeš da ti je jasno da oni nisu nadležni...ali ti je sporno što ti nisu odbacili žalbu ,nego se proglasili nenadležnim...

osim toga,što kako kažeš koristiš bilo kakav slučaj da ratuješ s njima ,šta dobijaš s tim ako pokreneš pravni spor kad sam priznaješ da oni nisu ni bili nadležni..šta češ s tim postići ..

Ako uđem u pravni spor i ako ga dobijem........ To bi bio TREĆI put da to povjerenstvo gubi predmet na Upravnom sudu radi ISTE PRAVNE STVARI (pročitaj moju poruku Željcu 047), pa bi zatražio naknadu materijalne i nematerijalne štete, ali na OPĆINSKOM SUDU, gdje bi angažirao "pravog" odvjetnika.... 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Može li se člankom 4. stavkom 1. Zakona o zaštiti potrošača primjeniti članak 5. Zakona o općem upravnom postupku prema kojem je javno tijelo (u ovoj pravnoj stvari) trebalo ODBACITI MOJ ZAHTJEV zbog nenadležnosti? Pokušavam "izbaciti iz igre" članak 25. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača koji je po meni sramotan (jer je prema istome povjerenstvo moglo odgovoriti sa: "bla-bla-bla", a i to je pisani odgovor)?

 

ISPRAVKA: radi se o članku 18. Zakona o općem upravnom postupku (a ne o članku 5.)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija