Jump to content

Obrazovanje i zakon o radu Mora li mi poslodavac omogućiti da studiram o svom trošku?!?


James_Spader

Preporučene objave

Pozdrav svima!

 

Imam jedno možda neobično pitanje:

 

Što znači sljedeće : 

 

Obveza obrazovanja i osposobljavanja za rad

Članak 54.

(1) Poslodavac je dužan omogućiti radniku, u skladu s mogućnostima i potrebama rada, školovanje, obrazovanje, osposobljavanje i usavršavanje.

(2) Radnik je dužan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada, školovati se, obrazovati, osposobljavati i usavršavati se za rad.

(3) Prilikom promjene ili uvođenja novog načina ili organizacije rada, poslodavac je dužan, u skladu s potrebama i mogućnostima rada, omogućiti radniku osposobljavanje ili usavršavanje za rad.

 

 

Naime - upisao sam studij uz rad kao i nekoliko kolega koji radimo u istoj kompaniji.   

Poslodavac mi ne želi izaći u susret da mi omogući da ne radim jednu od 4 smjene (popodnevnu - jer sam izvanredni student)  

Nije mi jasno baš, da li je uopće to i dužan učiniti ?   

 

Jadna i glupa situacija.    

Faks je u struci i koristio bi mi na poslu.  Ali sve se počelo raspadati, ljudi odlaze na bolje plačene poslove a "mi" ne možemo popuniti smjene..  

Ako ima tko kakav savjet bio bih zahvalan. 

 

Fakultet je nažalost takav da moram biti svaki dan na vježbama iako sam "vanredni". 

Poslodavac mi je u stvari stavio na izbor ili faks ili posao..   

 

Što uopće napraviti u ovoj situaciji ?  

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kaj? ..Nitko?

Ugl zena iz pravne sluzbe kaze da je to samo kad mi oni plate školovanje???

Pa sad razmisljam.. mozda ona misli da je taj clanak greskom u zakonu jer kaze da njih (kompaniju/poslodavca) ne obvezuje na nista.

Zakonodavac ga zaboravio obrisat prije glasanja?

Ono..  "Ma sorry - Word mi nekaj šteka" ????¿?!

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama