Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

Sign in to follow this  

Konferencija o potrošačkim pravima


Mrljavac

ZAGREB, 10. ožujka 2011. (Hina) - U cilju jačanja svijesti potrošača i nastojanja da se potakne veća briga za potrošačka prava danas je u Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva održana konferencija pod nazivom "Provedba politike zaštite potrošača - edukacija i informiranje potrošača".[PRBREAK][/PRBREAK]Cilj ove konferencije je unaprijediti saznanja o postignutim rezultatima na području zaštite potrošača, potaknuti razmjenu iskustava te unaprijediti suradnju svih sudionika na tom području, istaknuo je tom prilikom Krešimir Rožman, državni tajnik Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva koje je ujedno i organizator konferencije.

 

Dodao je da su višegodišnje aktivnosti Vlade na provedbi politike zaštite potrošača rezultirali time da je hrvatsko zakonodavstvo u potpunosti usklađeno s pravnom stečevinom Europske unije i da je poglavlje 28. o zaštiti potrošača i zdravlja privremeno zatvoreno.

 

Potroašač danas ima mogućnost izbora, ima pristup informacijama i mogućnost usporedbe pri donošenju odluka, te ima važnu riječ na tržištu, kazao je Rožman.

 

Naglasio je, međutim, da je i dalje potrebno kontinuirano provoditi edukaciju i informiranje javnosti o potrošačkim pravima, pri čemu osim Ministarstva važnu ulogu imaju nevladine udruge i jedinice lokalne i regionalne samouprave.

 

Predstavnik Delegacije Europske unije u Hrvatskoj Jean-Marie Moreau kazao je da je jedinstveno europsko tržište jedno od najvećih postignuća EU-a te da je ono osiguralo temelj za blogostanje građana EU-a te da je istodobno nastalo na povjerenju potrošača.

 

Povjerenje potrošača apsolutno je neophodno za gospodarski rast i ključni je element koji će izvući gospodarstvo iz krize“, kazao je.

 

Što se tiče zaštite potrošača u Hrvatskoj istaknuo je potrebu učinkovite provedbe zakonodavstva, osiguravanja kvalitetne edukacije i informiranja potrošača, te poboljšanja mogućnosti pristupa potrošača rješavanju sporova i alternativnim načinima rješavanja sporova.

 

Na konferenciji sudjeluju predstavnici krovne potrošačke organizacije Europske unije BEUC-a, stručnjaci iz područja zaštite potrošača, predstavnici lokalne samouprave, udruge potrošača, te trgovci i obrnici.

 

Konferencija se nastavlja sutra u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom obrtničkom komorom s naglaskom na važnosti edukacije i informiranja trgovaca i potrošača.

 

(Hina)

Sign in to follow this  


User Feedback

Preporučeni komentari

Još nema komentara.



Posjetitelj
This is now closed for further comments

×