Jump to content

matea_zg

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Jasno, ali sporan "postupak" koji mene ovdje brine je moja, moguće protupropisna, predaja otpada neovlaštenim osobama, što mene čini odgovornom ukoliko je za takvo postupanje propisana sankcija (nisam proučavala propise, pa ne znam napamet kako je to regulirano). Ali vjerujem da ne bi trebalo biti problema.
  2. Zahvaljujem na odgovorima! Problema s drugim nasljednicima neće biti (fotografije imam, a i zaista se radi o klasičnom otpadu), samo me brinulo mogu li dobiti kakvu prijavu (pošto je, iz perspektive silnih javnih službi i institucija, upitan način na koji Romi upravljaju prikupljenim otpadom) s obzirom na to da se u zadnje vrijeme znatno mijenja i razvija način gospodarenja otpadom (s čim se načelno potpuno slažem, samo trenutno imam previše toga da bih se bavila razvrstavanjem na mali milijun kategorija i čekala da se nadležne službe sjete reagirati i odgovoriti na mailove i pozive).
  3. To mi se čini kao najpraktičnija i najbrža opcija (kuća se nalazi u Sisačko-moslavačkoj županiji, gdje je trenutno sve stopirano, otkazano ili usporeno zbog potresa. Mogu li imati pravnih problema ako ih jednostavno pozovem da pokupe otpad iz kuće? Hvala unaprijed, Matea P.S. NIsam bila sigurna gdje ovo objaviti, pa molim administratore da premjeste upit u odgovarajući podforum ako je potrebno.
  4. konkretno, kako dokazati da netko (suvlasnik 1/2 stana) 20 godina nije bio u posjedu nekretnine, tj. da uopće nije ulazio u nju ni doprinosio troškovima? sve pretpostavke za nastup dosjelosti (radi se o stanu s dva suvlasnika, gdje jedan nije imao nikakve veze sa stanom od 90ih) su stečene, ali što navesti kao dokaz gore navedenog u tužbi? ta osoba normalno živi i prijavljena je na drugom mjestu. padaju mi na pamet svjedočanstva susjeda, ali radi se o dugom razdoblju i oni su se uglavnom izmijenili kroz godine jesu li dovoljni računi od režija? sve je plaćala osoba koja živi u stanu i računi su na njeno ime
  5. naslijedila sam kuću u koju ne namjeravam useliti još barem 5 godina, pa me zanima mogu li se za to vrijeme isključiti struja i voda + prekinuti obveze plaćanja komunalne naknade i gospodarenja otpadom? ili se svejedno mora plaćati bar neki fiksni dio, iako je kuća prazna? također, može li se od nadležnih službi ishoditi potvrda o tome da su do npr. današnjeg dana plaćeni svi računi na ime kuće koja bi vrijedila umjesto svih pojedinačnih računa? pitam jer su sve obveze ispunjene i na kući nema nikakvih dugovanja, pa da ne moram čuvati hrpu starih računa hvala unaprijed!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija