Jump to content

mihaa

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Ja sam danas poslala prituzbu i dobila odgovor Postovana gospodjo zahvaljujemo na Vasem email-u. Prije svega zelimo naglasiti kako nam je izuzetno vazno primiti iskreno misljenje svakog korisnika buduci da cijenimo Vase povjerenje koje nam poklanjate i koristite nase usluge. Ujedno, zahvaljujemo na ukazanom nezadovoljstvu jer upravo nam ono pomaze da djelujemo na ponudu svojih usluga kako bismo se sto vise priblizili potrebama i interesima nasih korisnika. Zao nam je ukoliko ste nezadovoljni pravilima sudjelovanja u spomenutoj nagradnoj igri, te se iskreno nadamo da cemo u blizoj buducnosti moci kreirati ponudu koje bi Vam osobno vise odgovarala. U tom smislu je Vasa kritika proslijedjena odgovornim osobama unutar nase tvrtke. Na zalost povrat novca korisnicima nece biti moguc. Igra nije prekinuta nasom odlukom, vec zbog odluke Ministarstva na koju cemo uloziti zalbu. Bez obzira sto igra nije prekinuta nasom krivnjom i s obzirom da je njen nastavak onemogucen, odlucili smo preostale automobile dodijeliti sudionicima koji su ostvarili najveci broj bodova do prekida igre. Ukoliko Vam zatrebaju ikakve dodatne informacije ili savjet slobodno pozivom na broj 091 7700 kontaktirajte nasu Sluzbu za korisnike. Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju. S postovanjem VIPnet d.. Marija Bratek Sluzba za korisnike Tel.: +385 91 77 00 Fax.: +385 91 77 09 http://www.vipnet.hr e-mail: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr Pozivi upuceni Sluzbi za korisnike iz Vip mreze su besplatni Poslije sam nazvala sluzbu za korisnike i pitala da li se mogu i gdje dalje zaliti na sto su oni rekli da sto se njih tice da je stvar rijesena i da ce mi u slucaju neplacanja racuna blokirati pozive.
  2. Zanima me sad kad su je prekinuli da se se moze kako zaliti na te racune i kako....Uglavnom da li se moze nesto napraviti ili racun treba jednostavno platiti i zaboraviti?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija