Jump to content

ZT21

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Zahvaljujem na odgovoru.... ali to sve nije sporno. Moje pitanje je pa što se to stvarno nikako ne može raskinuti do druge godine ????
  2. Poštovanje, Zanima me dali je ovo moguće nekako raskinuti prije 1/2023 ???? Novu policu nisam primio jer sam se preselio nakon razvoda. Prilikom tarženja raskida police u 1. mjesecu 2022. telefonom u razgovoru nitko mi nije rekao da sam zahtjev za raskid dužan predati u 90 dana !?! Šaljem odogovor CO na moju žalbu. Zagreb, 29. ožujka 2022. Odgovor na pritužbu Poštovani gospodine, CROATIA osiguranje d.d. ima za cilj društveno odgovorno, zakonito poslovanje te njegovanje kvalitetnog poslovnog odnosa s klijentima, kako bi našu obvezu prema Vama ispunili kvalitetno i u zakonskom roku, na obostrano zadovoljstvo. Posebnu pozornost poklanjamo komunikaciji s Vama te su nam Vaša mišljenja, primjedbe i upiti vrijedan izvor informacija i poticaj za stalno unapređenje odnosa s Vama. Sukladno zaprimljenom slobodni smo odgovoriti kako slijedi. Sklopili ste s nama ugovor o dopunskom zdravstvenom osiguranju te je pritom izdana polica dopunskog zdravstvenog osiguranja broj 38999000648 . Navedeni ugovor o osiguranju sklopili ste dana 12. 1. 2021. godine s trajanjem do otkaza. Opći uvjeti osiguranja sastavni su dio ugovora o osiguranju kojima su pobliže određena prava i obveze obje ugovorne strane. Sklapanjem ugovora CROATIA osiguranje d.d. obvezalo se da će umjesto Vas, u slučaju da dođe do štete, platiti sudjelovanje u troškovima zdravstvene zaštite, što je i činilo svo vrijeme trajanja osiguranja, a Vi ste se obvezali plaćati premiju u ugovorenim obrocima. Odredbama Općih Uvjeta dopunskog zdravstvenog osiguranja, uređeno je da ako je u polici naveden samo početak osiguranja, ugovor se sklapa na najmanje jednu godinu i automatski se obnavlja za svaku osigurateljnu godinu (produljuje se trajanje osiguranja). Istim Uvjetima uređen je način raskida da se raskid Ugovora o osiguranju obavlja pisanim putem najmanje 90 dana odnosno tri mjeseca prije isteka tekuće godine osiguranja. Naime, B lista lijekova je bila gratis u prvoj osigurateljnoj godini, a što je iskazano na samoj polici osiguranja, te se na istu u narednim godinama osiguranja primjenjuje standardni cjenik. Navedeno je, između svega ostalog, uređeno pripadajućim uvjetima osiguranja. Godišnja premija osiguranja povećala se na 1.056,00 kn te imamo zabilježeno slanje obavijesti prije početka povećanja premije, dana 20. 12. 2021. godine na adresu evidentiranu na polici, odnosno. XXXXXX, 10020 ZAGREB. Nastavno na zaprimljeno, a sukladno Općim uvjetima uređeno je da je Ugovaratelj osiguranja odnosno osiguranik dužan odmah pisanim putem izvijestiti CROATIA osiguranje d.d. o promjeni adrese stanovanja i mjestu plaćanja premije, odnosno naglašavamo da se promjena po polici vrši pisanim putem te je o istome potrebno obavijestiti Osiguravatelja, a sve u svrhu dostave dokumentacije na važeću kućnu adresu. S obzirom da se prilikom sklapanja ugovora evidentirala adresa XXXXXXX, 10020 ZAGREB te da nismo zaprimili Vašu obavijest o promjeni adrese stanovanja, na istu su se slale obavijesti vezane uz policu. PREDMET Sektor operativnih poslova i podrške korisnicima Raskid ste zatražili na datum 4. 3. 2022. godine te će sukladno Uvjetima Vaša polica broj 38999000648 biti raskinuta s datumom 12. 1. 2023. godine, o čemu smo Vas već obavijestili. Uvidom u naplatu, sukladno datumu raskida, potrebno je uplatiti dugovanje za godišnju premiju u iznosu 1.056,00 kn. Ovim putem Vas pozivamo da isto podmirite, a isto možete vršiti po slijedećim podacima: IBAN HR3324070001100112543, model HR00 te pozivom na broj 79426-38999000648. Nadamo se da ste zadovoljni s našim postupanjem te Vam u slučaju potrebe za daljnjim informacijama stojimo na raspolaganju. Također, u slučaju da i dalje niste zadovoljni našom odlukom, slobodni smo Vas izvijestiti i o Vašem pravu na: a) pokretanje postupka za mirno rješavanje spora, primjerice pred Centrom za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i/ili Centrom za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje. Ova informacija ne smatra se obvezujućom za Društvo ni pristankom Društva u pogledu načina i tijela za mirno odnosno alternativno rješavanje spora; b) podnošenje tužbe nadležnom sudu; c) podnošenje pritužbe pravobranitelju osiguranja zbog kršenja kodeksa o poslovnoj osiguravateljnoj etici; d) podnošenje predstavke Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga. S poštovanjem Croatia osiguranje d.d. Korisnička podrška Telefon: 072 00 1884 Mail: prituzbe@crosig.hr
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija