Jump to content

ScorpioSun

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Kako se ovo odvilo u Prosincu prošle godine, u skladu sa tadašnjom epidemiološkom situacijom taj scenario nije bio van razumne mogućnosti.
  2. Dobar dan svima, Izuzetno sam nezadovoljan sa neimenovanom firmom koja se bavi pružanjem telekomunikacijskih usluga. Naime, ne ispunjavaju svoje obveze u skladu sa reklamiranjem istih, točnije, usluge vezane za mobilne podatke (internet). Svojim nemarom, nesposobnoću i reklamiranjem usluga koje ne ostvaruju na redovnoj bazi; izravno su ugrozili moje zapošljenje. Situacija je sljedeća, dobio sam posao i preselio se u Zagreb. Uredski je posao koji se može raditi i od kuće. U prosincu se ured zatvorio radi slučaja infekcije određenog broja radnika sa COVID-19 i svi radnici su narednih 7 ili 10 dana radili od doma, uključujući i mene. U stanu u kojem sam privremeno boravio za to vrijeme, nije bilo i dalje nema fiksnog interneta. Morao sam se osloniti na mobilne podatke za obavljanje svojih dužnosti propisanih ugovorom o radu. Ne dugo nakon započetka prve smjene iz stana ustanovio sam da određeni aspekt mog posla se nije mogao obavljati radi tehničkih poteškoća sa vezom. Naime kavkoća i brzina nisu bile dovoljne da odrađujem 50% svojih dužnosti. Pojedini zaposlenici su koristili isti princip i način rada od doma kao i ja, no nisu imali te iste poteškoće. Na svu sreću je moj poslodavac jako razuman oko takvih stvari i privremeno mi promjenjen raspored rada da samo odrađujem tu polovicu posla koju mogu. Problem je tu da davatelj usluge odbija svaku odgovornost za poteškoće koje su nastale sa mojim poslom radi njihove inkompetencije i ili krivi problem na mene kao korisnika ili tvrdi da je u ugovoru definirano da privremene poteškoće sa uslugom nisu razlog za vanredni prekid ugovorne obveze. Da je sitacija bila drugačija, da je recimo bio lockdown i ured se zatvorio dokle god je to potrebno, moj poslodavac je imao puno pravo meni dat otkazi radi nesposobnosti izvršavanja mojih dužnosti u skladu sa ugovorom o radu. Smatram da je to najveći problem i glavna avenija i argument koji bi koristio protiv davatelja usluge, i po meni, u potpunosti opravdava moje frustracije i nezadovoljstvo. Imam fotografije i izjave radnih kolega koji će svjedočiti moje tvrdnje i dokazuju kako je davatelj usluge ovdje kriv za poteškoće. Pošto se radi o internacijonalnoj organiziciji koja pruža svoje usluge u više europskih država, proizlazi iz toga da imaju pristup odvjetnicima koje si ja jednostavno ne mogu priuštiti. Moje pitanje je: Ako započnem sudski postupak protiv njih i tražim otštetu, postoji li realna šansa da će sud presuditi u moju korist? Iz gore navedenih razloga smatram da postoji, no kako nisam pravnik, nisam u poziciji da tako nešto prosudim. Molim bilo kog, tko posjeduje nužno znanje i iskustvo da mi pristupi odgovor na to pitanje. Također, kako ne posjedujem znatni izvor novaca da platim odvjetnika koji bi radio po satnici, zamolio bih da me preporučite jednog koji bi radio na proviziju (Grad Zagreb). Moje najdublje zahvale svima, koji su odvojili vrijeme da pročitaju moju obajvu ili/i ostave komentar. Lijep pozdrav, T.V. Bitno je naglasiti da nisu koristili istog pružatelja usluge kao i ja.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija