Jump to content

Lukadon

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, Pred pola godine desila se situacija gdje mi je prodavač poslao slušalice za PC preko pošte na kojima nije radila lijeva strana. S obzirom da sam slušalice otvorio izvan lokalne podružnice pošte nisam ih mogao vratiti s obzirom da su poslane pouzećem. Prodavač je odgovarao na moje upite dan i pol gdje se pravio blesav kako ne zna kako se to desilo te da su njemu doma bile dobre. Nakon 2 dana kompletno prestaje odgovarati na poruke na FB, na porukama te se ne javlja na mobitel. (Probao sam ga nazvati preko tuđeg mobitela te se javlja ali ništa nije riješeno jer čovjek poklopi slušalicu) Javio sam se Njuškalu te oni mailom odgovaraju kako bi bilo najbolje ići na podružnicu MUP-a to prijaviti te nakon toga Njuškalo ima ovlasti surađivati sa policijom za rješavanje ovakvih slučajeva. Zvao sam i MUP te oni odgovaraju da se oni baš ne bave tim stvarima (s obzirom da su slušalice vrijedne 500kn) te mi je najbolje podnijeti privatnu tužbu. Molim pomoć za rješavanje moga problema i vraćanje novaca. Nadam se da sam pogodio grupu, Hvala na pomoći.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija