Jump to content

Romanista0104

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, planiram uskoro otvoriti paušalni obrt koji bi se bavio uslugama čišćenja, ali i prodajom pa me taj dio malo zbunjuje. Naime, nisam planirao unajmiti prostor u kojem bih izložio asortiman (uglavnom tekstil - ručnici, posteljina..), nego bi to bila prodaja od vrata do vrata. Dakle, ja bih robu nabavljao od svojih dobavljača i prodavao krajnjim kupcima. Ono što me zbunjuje je: a) Moram li imati neki skladišni prostor? Ne planiram kupiti kamion robe pa to držati i prodavati, nego jednostavno kada neka ponuda prođe, dobavljač mi pošalje robu i ja onda dostavim svom kupcu. Ako pak odlučim slati direktno od dobavljača bez da roba dolazi meni u ruke, je li to olakotna okolnost pa mi ne treba skladište? b) može li to u NKD-u biti 46.4, 47.91 i 47.99 i je li to dovoljno? c) s obzirom na to da planiram naplaćivati samo transakcijski, račune mogu izdavati u excel tablici (bez programa tipa Solo)? ili moram imati program u kojem vodim stanje zaliha i radim primke robe? Ovdje se opet veže pitanje A, ako šaljem direktno robu, pretpostavljam da ne trebam raditi primku, već samo svom kupcu ispostaviti račun? Sve što više podataka čujem, imam više pitanja.. Unaprijed hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija