Jump to content

dummyuser

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Mene zanima jeli ovaj sporazum uopće važeći s obzirom da nije ovjeren? Nigdje ne piše da mi moramo nešto dodatno plaćati nego samo da će se eventualna šteta naplatiti iz predujma. Pretpostavljam onda da ni po jednoj osnovi ne može zahtjevati od nas ili tužiti za naknadu štete?
  2. Kaže da će se eventualna oštećenja naplatiti iz pologa. Polog je i ostavljen, a najmodavac želi još dodatnih 400 kuna za trošak farbanja.
  3. Unajmili smo stan od 10.9.2022, nismo potpisali klasičan ugovor o najmu kod javnog bilježnika već smo potpisali "Sporazum o korištenju i čuvanju stana" i to bez ovjere kod javnog bilježnika u kojem ne piše iznos stanarine već samo iznos pologa od 350e kojeg smo dali. Ubrzo se osjetio miris vlage i pojavile su se gljivice u stanu na što je najmodavac rekao da to samo očistimo domestosom i slično. Sukladno potpisanom sporazumu, 11.12 smo najavili da izlazimo iz stana za 30 dana, platili smo zadnju stanarinu. Danas, 4.1. pri izlasku iz stana najmodavac želi da mu platimo farbanje zidova jer smo navodno mi krivi za gljivice koje su se pojavile. Nakon što smo odbili platiti, rekao je da će nam odvjetnik ispostaviti račun. Ima li on pravo na to s obzirom da se ne radi o klasičnom ugovoru već o neovjerenom sporazumu? Isto tako, činjenica je da su gljivice i problemi nastali već dva tjedna od početka najma stana te da je stanarinu primao na ruke, ulazio u stan i slično.
  4. Pozdrav, nadam se da će me netko moći savjetovati i uputiti. Kupio sam TV još 2017 sa 2 godine tvorničke garancije i 3 godine dodatne garancije/osiguranja. Dodatne 3 godine pruža tvrtka Platinum Projekt iz Zagreba. Opći uvjeti: https://www.platinum-carepack.com/dokumenti/Opci-uvjeti-PLATINUM-PREMIUM-ZASTITA.pdf Uređaj se pokvario unutar roka, osiguranje je uredno zaprimilo uređaj na servis krajem 7. mjeseca da bi početkom 9. mjeseca serviser rekao kako treba mijenjati ekran i da na tržištu nema ekrana za taj TV. Očekivao sam da će osiguranje proglasiti potpunu štetu i nadoknaditi tako da mi daju novi uređaj ili neku drugu kompenzaciju (sukladno članku 6 Općih uvjeta)., ali oni to ne žele sa porukom: "Žao nam je što je toliki protek vremena prošao. Naime postoje komplikacije vezane za tvrtku, nismo u mogućnosti plaćati ponude prema servisima niti bilo kakva plaćanja izvršavati u ovom trenutku.". Nakon mojeg upita i naglašavanje činjenice da kršte članak 6 njihovih Općih uvjeta, dobio sam poruku da se slažu samnom ali da ne mogu isplatiti ništa zbog 'komplikacija'. Što mogu napraviti? Mogu napisati još 100 mailova, a oni će vratiti 100 istih odgovora. Kome se žaliti? Molim Vas savjet/upute?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija