Forumaši molim za savjet.
Kupio sam kalorifer koji se nekoliko mjeseci nakon kupnje pokvario. Kvar se manifestirao u tome da se grijalica nakon što bi određeno vrijeme radila (grijala prostor) počela gasiti neovisno o poziciji termostata, tj uključivala se jedna vrsta zaštite (bimetalne) od pregrijavanja i grijalica bi prestala raditi da bi se nakon nekog vremena (kada bi se ohladili kontakti na zaštiti) ponovno uključila te bi se taj proces uključivanja/isključivanja nastavio ponavljati uz pojavljivanje iskrenja na kontaktima. Nakon dvotjednog "natezanja" sa servisom oko popravka zamijenili su kondenzator i grijač (kako je navedeno u fotokopiji potvrde koju sam dobio od servisa).
Grijalica i nakon popravka i dalje nije u potpunosti ispravna te sam ju namjeravao ponovno odnijeti u servis, ali sam slučajno kroz rešetke/otvore za zrak primijetio da je zaštita od pregrijavanja onesposobljena. Kućište/spoj u kojem se kontakti nalaze je savijeno te su kontakti stisnuti/priljubljeni u takvom položaju da im je u slučaju mogućeg pregrijavanja onemogućeno razdvajanje i isključivanje grijalice. Smatram da je takav postupak servisa kojim je onesposobljena zaštita u potpunosti suprotan pravilima struke, ali i opasan jer u slučaju pregrijavanja ili kvara zbog onesposobljene zaštite potencijalno može doći do požara.
Molim za savjet i pomoć kome se obratiti i što napraviti.
Hvala i lijepi pozdrav