Jump to content

Mille

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Nazalost to tako izgleda ocigledno su mislili da se necu zaliti na njihovu odluku. Moj prijatelj koji je stigao na mjesto nesrece kaze da su se policajci i drugi sudionik pozdravili i da je sve izgledalo kao da se poznaju od ranije Vjerovatno je na snazi bio mito i korupcija
  2. Eh evo mene opet. Dan je bio naporan, ali sta cu. Inace sam iz Sarajeva, BiH, pa razlike u zakonima postoje mada mislim da su dosta slicni. Preuzeo sam zapisnik sa mjesta nesrece (bez foto priloga koji ce biti gotov za par dana) i u zapisniku stoji kako sam skrivio prometnu nezgodu ne odrzavajuci dovoljan razmak izmedju vozila ispred. Po zapisniku vozilo ispred je otpocelo radnju skretanja te je dijelom (lijeva "polovina") vozila preslo u lijevu traku kada je doslo do udara. Po tome zakljucuju da se nesreca desila u desnoj traci sto objektivno nije istina. Skica pokazuje da se nesreca desila u desnom zavoju (iako sama cesta zavija blago lijevo???). Takodje citav jedan dio gdje izjavljujem kako sam krenuo u pretjecanje i presao u lijevu traku nedostaje! I odgovorno tvrdim da je moj potpis u zapisniku krivotvoren! Mislim da je to veliki propust prilikom ocevida. Nakon preuzimanja zapisnika slijedi sljedece!!! Poziv od policajca koji je vrsio uvidjaj na moj mobitel te isti zeli da se vidimo te da ponesem prekrsajni nalog i zapisnik kako bi ispravio "navodnu" gresku u prekrsajnom nalogu??? Na to sam odgovorio kako su dokumenti kod mog advokata i kako ne mogu doci do njih, ali bih se svakako zelio vidjeti s njim da popricamo o zapisniku, sto sam i ucinio. Prilikom razgovora sa njim i njegovim kolegom savjetuju me da ako dode do sudjenja ne spominjem uopste bilo kakve radnje u lijevoj traci kako ce mi sanse za dobijanje slucaja biti umanjene. Na kraju mi daje novu uplatnicu za prekrsajni nalog te mi kaze kako bih trebao baciti staru, jer je na njoj ucinjena greska!? Na original uplatnici stoji i poziv na broj prekrsajne prijave, dok na ovoj novoj tog broja nema i u tome je jedina razlika. Sa mnom je bio i moj prijatelj kojem kao i meni u ovom slucaju previse stvari ne "stima".
  3. Nazalost nista drugo nisam mogao uciniti jer je vozac ucinio radnju skretanja naglo. Presao je u moju saobracajnu traku naglo i u kratkom vremenskom roku, a to se desilo par metara ispred moga vozila. Pri tome je jos kocio kako bi smanjio svoju brzinu i izvrsio skretanje s magistralnog puta lijevo. Kocnicu sam doslovno uspio kratko stisnuti (par metara kocenja. Napominjem da je brzina bila prilagodjena uslovima na putu i unutar dozvoljene. Ostecenja na oba vozila od udarca nisu velika. Cak sam se uspio i zadrzati na motociklu, ali nisam uspio povratiti kontrolu nad istim. Te sam pao i zajedno s vozilom klizio 10-ak metara. Vozac je zavrsio skretanje te se zaustavio 30-ak metara od mjesta nesrece. Danas idem po zapisnik i fotografije, pa ce mi nadam se stvari biti malo jasnije. Na kraju zar on ne bi trebao biti taj koji se treba uvjeriti u sigurno izvrsenje radnje, posto sam ja svoju radnju vec vrsio prije no sto je on otpoceo svoju???
  4. U voznji motociklom na magistralnom putu sustigao sam sporije vozilo te odlucio da ga preteknem. Udaljenost od vozila ispred mene (automobil) je bila cca 15m. Na dozvoljenom mjestu za radnju preticanja (isprekidana linija) pocinjem preticanje. Pri tom sam se uvjerio da radnju mogu izvesti sigurno (iza mene nije bilo nikoga, lijeva saobracajna traka slobodna, te vozilo ispred mene koje nije imalo niti jedno drugo vozilo ispred sebe, niti je na bilo koji nacin vozac dao do znanja da namjerava izvrsiti bilo kakvu radnju. Upalio sam lijevi pokazivac smijera i presao u lijevu traku. Dodao sam gas kako bih ubrzao i pretekao sporijeg vozaca. U trenutku samoga preticanja (voznje lijevom trakom) na par metara ispred mene iz desne saobracajne trake vozac daje lijevi pokazivac smijera i naglo prelazi u lijevu traku. Pri tome jos je i kocio te mi tako prostor i vrijeme za bilo kakav manevar uskratio. Kasnije saznajem da je vozac imao namjeru da skrene lijevo sa puta ka svome domu. Uspio sam kociti, ali dosta kratko i nedovoljno jako te sam udario u zadnji lijevi kraj automobila (ispod svjetlosne signalizacije). Do kontakta je doslo u lijevoj saobracajnoj traci. Tom prilikom sam izgubio kontrolu nad vozilom i pao na zemlju te se zaustavio 10-ak metara dalje u lijevoj traci. Djelovi motocikla kao i sam motocikl su ostali na srednjem djelu lijeve trake, a vozilo ispred mene s lijeve strane puta. Hitno sam prebacen u bolnicu gdje su mi konstatovane lakse tjelesne ozljede. Posto se nesreca desila oko 16h, a zbog puta i guzve u bolnici izjavu sam dao tek u 21h te nisam prisustvovao ocevidu. U izjavi sam naveo svoje vidjenje dogadaja kao sto sam gore napisao. Iznenadio sam se kada sam dobio prekrsajnu prijavu i kada sam jedini okrivljen za nastalu nesrecu. Prekrsajna prijava se odnosila na neprilagodjeni razmak koji sam drzao izmedju vozila ispred??? Zapisnik jos nisam stigao pogledati (ocekujem sutra), pa me zanima na osnovu cega je zakljuceno da sam ja kriv? Tragova kocenja nema, brzina nije prekoracena, alkotest negativan... Sam udarac i nije bio mnogo jak sto se vidi po ostecenjima na oba vozila. Izjava vozaca ispred mene je da je on izvrsio sve radnje kako bi se uvjerio da moze izvrsiti skretanje lijevo te isto izvrsio po propisu. Neposredno poslije nesrece cekajuci hitnu pomoc na moje pitanje sta se desilo rekao je da nije pogledao retrovizore, te da je pozurio da skrene prije dolaska vozila iz suprotnog pravca! Molim vas za savjet! Unaprijed zahvaljujem
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija