Biciklistica je vozila obilježenom bic. stazom uz Av Dubrovnik u smjeru prometa od rotora prema Sopotu. Došavši do Resselove ul. nastavila je voziti po crveno obilježenom prijelazu biciklističke staze preko kolnika , koji je iz smjera Av. Dubrovnik obilježen znakom C 03 . Znači u odnosu na glavnu cestu ona je u prednosti ( Čl. 57 S.6 ) Pošto je sporedna ulica Resselova spojena na Av Dubrovnik u obliku slova Y sa zelenim otokom na vrhu , prijelaz bic.staze i zebrea s njegove desne strane su dugi cca 17-18 m. Vozila koja izlaze na glavnu ulicu prije zebre i obilježenog prijelaza za bicikle nailaze na znak izr. naredbi B01 tj trokut , ispod kojeg je znak skretanja u desno ( strelica) Dakle biciklistica se vozila po prijelazu nekih 14-15 m. Kad je na nju s desna naletio auto. (policija , hitna, prelom , itd ) Policijski zapisnik koji slijedi nakon 1.5 mjesec, krivi biciklisticu Čl. 45 S.1 Tj da prilikom uključivanja u promet s nekih površina nije propustila vozila koja se tuda kreću.
Biciklistica se cijelo vrijeme kretala po obilježenim stazama i prijelazima namjenjenima za promet bicikala ,pa me zanima odakle se to mogla uključiti pogotovo kad ju je auto srušio gotovo na samom kraju prijelaska . Inače duljina koju je ona prešla po prijelazu 14-15m otprilike je za koji metar manja od duljine puta koji je auto prešao izlazeći iz garaže Avenue malla .
Dali je moguće da u odnosu na promet s glavne ceste ona ima prednost do pola prijelaza a poslije polovice prednost preuzima sporedna cesta (pravilo desne strane) bez obzirana na trokut prije zebre i bic. prijelaza.