Jump to content

bozolik

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Na koji način se to imovina stavlja u upotrebu. Kako se neka imovina proglasi kratkotrajnom i otpiše kao sitni inventar. Mislim na praktični dio. Jel ima kakav dokumenat za to, obrazac ili ... Što sa kratkotrajnom ili dugotrajnom imovinom nakon vijeka upotrebe. Ona bi kao trebala ići u rashod. Kako se to radi. Odnosno, ako neka imovina pređe svoj vijek trajanja a i dalje je u upotrebi što onda. Vjerojatno ima vrijednost 0Kn ali se i dalje vodi u popisu imovine. Ili? Hvala unaprijed na odgovorima i savjetima.
  2. Koje je dokumente potrebno pribaviti prilikom donacije određene informatičke opreme maloj udruzi. Npr, ako se grad poželi riješiti stare inf. opreme čija je knjigovodsteva vrijednost vjerojatno 0 Kn jer je već daleko amortizirana i tu opremu donira nama jer nama može dobro poslužiti, koje papire za to moramo imati. Da li je dovoljan zapisnik o doniranju/preuzimanju opreme ili trebaju još kakovi papiri. Da li je potrebna kakova ovjera kod javnog bilježnika? Također, ako članovi požele skupiti novce (osim redovne članarine) za kupnju neke opreme za udrugu kako te nove legalno uvesti u udrugu - kao donaciju? ili što. Ako neki član udruge ili netko drugi poželi neku opremu darovati udruzi koje dokumente treba napraviti da se ta oprema redovno uvede u popis imovine udruge? Koliko ja shvaćam za sve kupnje nužno je imati račun na ime udruge. Ali što ako udruga želi kupiti neku opremu od fizičke osobe. Kako onda riješiti potrebnu papirologiju?
  3. Mi smo mala udruga informatičkih korisnika s 25 članova čija ukupna imovina i prihod nikako ne prelazi 100 000 kuna godišnje u zadnje 3 godine. Kao takvi nismo obveznici vođenja dvojnog knjigovodstva već samo jednostavnog koliko to ja shvaćam. Moje pitanje je vezano uz popis imovine udruge. Naime budući sva naša imovina je uglavnom do visine nabavne vrijednosti od 2000 kuna, po tome ona spada u sitni inventar a ne u dugotrajnu imovinu. Jesam li u pravu. Ako je tako da li se onda i za sitni inventar mora voditi popis i kako on izgleda, odnosno da li se primjenjuju tablice jednake kao i za dugotrajnu imovinu ili neke drugačije. Hvala na pomoći.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija