Jump to content

BlueMac

Korisnik
  • Broj objava

    17
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hvala na odgovoru Sivko, Parkirao sam točno ispred strelice, jedno pola metra, tak da se vidi strelica. Koliki bi bio trošak ako idem na sud i izgubim? Unaprijed hvala!
  2. Ne , nisam parkirao u prometnoj traci jer na tom dijelu nisu označena dva prometna traka. Ne tjeram mak na konac nego čisto hoću znati dali sam bio u prekršaju jer sam zaustavio vozilo ispred horizontalne signalizacije koja je vidljiva ispred mog vozila tako da mislim da su vozači mogli sigurno se razvrstati nakon mog zaustavljenog vozila prema horizontalnoj signalizaciji. To što nisu iscrtana dva prometna traka kojim bi jasno se onemogućilo zaustavljanje na tom mjestu nije razlog za subjektivno mišljenje prometnog redara da sam ometao promet.
  3. Poštovani, zahvaljujem na odgovorima, no nije mi jasno jer čl.78 kaže...(1) Vozač ne smije zaustaviti ili parkirati vozilo na mjestu na kojem bi ono ugrožavalo sigurnost drugih sudionika u prometu ili predstavljalo smetnju za normalan tok prometa ili kretanje pješaka. E, sad kada vozilo predstavlja smetnju?? Kako prometni redar ocjenjuje što jest a što nije "smenja" prometu? U konkretnom slučaju zaustavio sam vozilo u jednosmjernoj ulici- Preradovićeva - oko 100 m PRIJE semafora na lijevoj strani, na kolniku NIJE iscrtana crta koja bi kolnik dijelila na dva vozna traka i ne znam kako sam "ometao" promet. Spomenuo sam čl.84 jer je u njemu specificirano da "ometanje" prometa NIJE ako je vozilo zaustavljeno kao u mom slučaju dakle od zaustavljenog vozila do nasuprotnog ruba kolnika ima više od 4 metra!!! Odnosno u Članak 82. (1) Vozač ne smije zaustaviti ili parkirati vozilo: 12) na dijelu ceste gdje bi širina slobodnog prolaza od zaustavljenoga ili parkiranog vozila do neisprekidane uzdužne crte na kolniku ili do neke zapreke na cesti bila manja od 3 m, odnosno do suprotnog ruba kolnika manja od 4 m, odnosno u krugu od 3 m od posebnim oznakama na kolniku označenog podzemnog ili nadzemnog hidranta. Dakle, da pitam još jednom, dali sam u prekršaju ili ne ako NISAM prekršio gornje uvjete ?
  4. Jučer sam u Preradovićevoj ulici u Zagrebu, ispred broja 25 dobio od prometnog redara obavijest da sam krivo zaustavio vozilo po čl.78.st1. Zakona o sigurnosti na cestama. Na tom dijelu Preradovićeve NEMA poprečne crte a udaljenost od zaustavljenog vozila do nasuprotnog rubnika kolnika je veća od 4 metra. Po čl.84.st.12 dakle nisam u prekršaju i ne ometam sigurno odvijanje prometa. Dali da platim 300 kn kazne ili ima smisla se žaliti na prekršajni nalog i ići na sud? Lp Bluemac
  5. Prometni redar mi je za zaustavljanje u Preradovićevoj napisao kaznu po čl.12 stavak 4 ZOSPC. Kako sam ja bio zaustavljen na LIJEVOJ strani jednosmjerne ulice a znak B39 se nalazi SAMO na DESNOJ strani bez dodatne table kojom bi vrijedio za OBJE strane ulice žalio sam se na kaznu i dospio na sud. Sud nije prihvatio moje objašnjenje da po definiciji znaka B39 on označava stranu na kojoj je zabranjeno zaustavljanje te prihvatio tvrdnju redara da u jednosmjernoj ulici znak vrijedi za OBJE strane. Na moj prigovor da to nigdje nije u Zakonu a ni u Pravilniku navedeno te nakon predočenja fotografija Masarikove ulice i drugih ulica u Zagrebu gdje se vidi da je znak B39 postavljen na OBJE strane ulice, na lijevoj strani ulice kako bi se zabranilo zaustavljanje na LIJEVOJ strani, kao i znak B39 sa dodatnom pločom koja određuje da znak vrijedi za OBJE strane ulice te da molim sud da mi kaže gdje u Zakonu stoji da u jednosmjernoj ulici taj znak vrijedi generalno za obje strane sutkinja mi je odrezala da je ona tu da postavlja pitanja i da vjeruje redaru kao službenoj osobi. Naravno da sam dobio rješenje kojim se određuje da sam kriv jer nisam poštovao čl.12 stavak 4, nepoštivanja znaka zabrane koga NEMA na strani nakojoj sam zaustavio vozilo. Kako nema žalbe na prekršajnu presudu platio sam no zanima me dali sam uistinu kriv i po kojem članku Zakona?
  6. Ah, bar utjeha da sam logično razmišljao. Smiješno je što me je jedan sudac saslušao i uvažio moje argumente te me oslobodio krivnje dok mi za isti slučaj sutkinja tog istog suda nije ni dozvolila da joj obrazložim situaciju. Na moj upit gdje u Zakonu piše da znak vrijedi za OBJE strane hladno mi odgovorila da je ona ta koja postavlja pitanja i odmah zaključila slučaj. Hvala još jednom na brzom odgovoru.
  7. Hvala na brzom odgovoru. No, bez namjere da cjepidlačim, zar onda ne bi trebalo mijenjati opis znaka B39? jer nigdje u ZSPC ni u Pravilniku o znakovima ne stoji da vrijedi za OBJE stran. Upravo da bi čl.80 ZSPC imao smisla, ili treba izbaciti i čl. 80 Zakona o sigurnosti prometa na cestama, "(1) Vozač koji zaustavlja ili parkira vozilo na cesti dužan je zaustaviti ga, odnosno parkirati neposredno uz desni rub kolnika, a na cesti na kojoj se promet odvija samo u jednom smjeru može ga zaustaviti ili parkirati uz desni ili lijevi rub kolnika.
  8. Molim savjet kako da se žalim na presudu Prekršajnog Suda po čl.12 st.4 ZSPC. Nakon žalbe na Prekršajni nalog sud mi nije uvažio razlog da ne mogu biti kažnjen zbog nepoštivanja znaka B39 jer ga niti nema na strani ulice na kojoj sam parkirao. U presudi nije navedeno kome se mogu žaliti.
  9. Nastranu moralnost čina ali volio bih mišljenje o ovom slučaju. Prijatelju je umrla majka u 9. mjesecu 2008, dobivala je mirovinu iz Slovenije na tekući u ZABI, prijatelj je ima dopunsku bančinu karticu i podigao mirovinu za 9 i 10 mjesec u 11 mjesecu 2008. Prijatelj je austrijski državljanin i živi u Austriji. Naslijedio je majčinu kuću kao jedinac, slovensko mirovinsko potražuje isplaćene mirovine dopisom na adresu na koju je izdana dopunska bančina kartica, prijatelj nije prijavljen na toj adresi jer po austrijskom zakonu ne može imati dvojno državljanstvo pa ni adresu u Hrvatskoj. Koje su mogućnosto slovenskog mirovinskog da se naplati?
  10. Ja imam nešto složeniji slučaj pa molim pomoć, vlasnici firme, d. , žele bivšem zaposleniku prodati auto po knjigovodstvenoj vrijednosti, koja je manja od tržišne, a žele da bude sve po zakonu, platit će sve eventualne troškove. Da li u Zakonu o PDV-u stoji da se osnovno sredstve NE MOŽE prodati po knjigovodstvenoj vrijednosti? Kako i sa kojim dokumentima proknjižiti u poslovnim knjigama taj slučaj? Unaprijed hvala
  11. Na Obavijesti piše :...počinjen prekršaj iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama što je i fotodokumentirano.. A na poleđini su navedeni članci Zakona, čl.78, čl82, čl83, no to su uopćeni slučajevi i ni po kojem navedenom članku nisam trebao biti kažnje. Obrazloženje redara da postoji znak zabrane zaustavljanja i parkiranja na DESNOJ strani i da vrijedi za OBJE strane u jednosmjernij ulici , nisam našao u Pravilniku o prometnim znakovima. Da li je redar u pravu kad tvrdi da znak zabrane vrijedi za OBJE strane u jednosmjernoj ulici? Hvala unaprijed
  12. U Preradovićevoj ulici, Zagreb, na DESNOJ strani znak zabrane zaustavljanja i parkiranja, komunalni redar kažnjava vozila zaustavljena na LIJEVOJ strani koja ne smetaju prometu, udaljenost od desnog ruba kolnika veća od 4 metra, dakle po zakonu o prometu na cestama može se zaustaviti, s obrazloženjem da u jednosmjernoj ulici znak zabrane vrijedi za obje strane, iako u Pravilniku o znakovima stoji da znak vrijedi za stranu na kojoj je postavljen. Dali je redar u pravu, smije li ostavljati kazne od 500 kuna iako nema znaka na LIJEVOJ strani?
  13. Društvo ( d..) želi prodati neamortizirani automobil po cijeni neamortizirane vrijednosti, cca 20.000 kn, auto je kupljen 2006. Dali se kao cijena može u R-1 navesti neamortizirana vrijednost + pdv ili mora biti neka tržišna vrijednost, procjena od koga ?, + pdv? Društvu nije cilj zarada na automobilu.
  14. Hvala, to sam i mislio, po ZSPC-u ne postoji odredba da jednosmjerna ulica nema dvije strane . No što sad kad je Gradski pravilnik u suprotnosti s ZSPC? Ne gine mi sud i istjerivanje pravice.Ima li tko iskustva s presudama ?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija