Jump to content

krasnooka

Korisnik
  • Broj objava

    41
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Zapravo mi nije jasno što Vam nije jasno. Uredba o načinu izrade i postupanje s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama, u čl 7. kaže: ''Stavka troškovnika sadrži najmanje polja kojima se navodi: 1. tekstualni opis stavke, 2. jedinica mjere po kojoj se stavka obračunava, a koja može biti izražena u komadima, jedinici mase, drugim mjernim jedinicama ili paušalu, 3. količina stavke (točna količina stavke, okvirna količina stavke, predviđena količina stavke ili procijenjeni udio stavke), 4. cijena stavke (po jedinici mjere), 5. zbirna cijena više stavki (zbroj cijena više stavki na koje se odnosi zbirni procijenjeni udio), ako je primjenjivo, 6. ukupna cijena stavke, 7. cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost (zbroj svih ukupnih cijena stavki).'' Ako je Naručitelj sastavio troškovnik sukladno Uredbi, onda je pogreška ponuditelja što nije dovoljno pažljivo pristupio izračunu. Naručitellj je obvezan izvršiti računsku provjeru, odnosno ukoliko to ne izvrši a netko od ponuditelja uloži žalbu, DKOM će poništiti postupak zbog bitnih povreda Zakona. ?!?! što nije jasno?
  2. čitam Z. o poljoprivrednom zemljištu, ali ne nalazim...znam da bi on kao poseban propis mogao uređivati to pitanje, ali uvjerena sam da je to po ZP-u. jer mi je to čak potvrdila i načelnica uprave u Ministarstvu poljoprivrede...a ne mogu nać......
  3. nužni prolaz ili služnosti puta uređene su Zakonom o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. Prvo, utvrdite vlasnike vaših susjednih parcela, a sukladno tome postupite po proceduri koja vam je navedena u Zakonu.
  4. Kolege, molim vas pomoć, s obzirom da mi ZUP baš i nije jača strana. Dakle, sukladno Zakonu o poljoprivrednom zemljištu Odluku o odabiru najpovoljnijih ponuditelja donosi gradsko vijeće, i na tu odluku ministartsvo daje suglasnost. Odluka gradskog vijeća o odabiru po ZUP-u nije upravni akt.Ministarstvo je donijelo djelomičnu suglasnost, odnosno od 3 natječana broja dalo je suiglasnost za 1, dok za druga 2 nalaže ponovno utvrđivanje dostavljenih dokaza. Ali, gradsko vijeće nikad nije izvršilo taj nalog. Tako da nikad nisu sklopljeni ni ugovori niti preispitan postupak sukladno ovoj djelomičnoj suglasnosti. Od dana dostave suglasnosti do danas je prošlo više od 3 godine.Nazvala sam zamjenicu u ŽDO i ona mi je rekla da je taj akt zastario nakon 3 godine...ali ne mogu naći propis. jedino slično sam našla u ZUP-u je čl.270.stavak 7. ali tamo se spominje rok od 5 godina.Napomena, stari ZUP je u pitanju.
  5. Rodiljna se naknada za prvih šest mjeseci određuje od osnovice koju čini prosječna svota plaće koja je osiguranici isplaćena u posljednjih šest mjeseci prije mjeseca u kojem je nastupio slučaj na osnovi kojeg se stječe pravo na naknadu. Tj. da, plaća za 05.mj. koja će vam biti isplaćena u 6.mj. zaključno sa plaćom za 10.mj./2008.koja će biti isplaćena u 11. mjesecu, čine vam u ovom slučaju osonovicu, što znači ako vam je poslodavac poveća na 6000 kn toliko će vam iznositi i naknada.
  6. da li me tko može uputiti u moje obveze kao člana komisije za uvođenje u posjed? u pitanju je poljoprivredno zemljište. unaprijed hvala svim kolegama i kolegicama.
  7. ne možete primati naknade po dvije osnove, tj. ne možete primati naknadu od HZZ-a kao nezaposlena osoba i naknadu za rad temeljem ugovora o djelu. što se tiče ugovora o djelu, evo vam mog odgovora na slično pitanje na ovom forumu. evo linka: http://www.legalis.hr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=503319559&forum=28&5 Ukoliko ste tijekom godine obavljali honorarne poslove niste samo radi toga dužni podnijeti godišnju poreznu prijavu, ali ako ju želite podnijeti ili ju morate podnositi iz nekog drugog razloga morate prijaviti i ove primitke. Odlična vijest za nezaposlene honorarce je da podnošenjem prijave možete dobiti veliki povrat poreza jer imate pravo na osobni odbitak od 1600,00 kn mjesečno odnosno 19.200,00 kn godišnje koji nije mogao biti korišten prilikom isplate honorara, ali ga zato sada možete koristiti. eto, nadam se da vam je od pomoći...
  8. dviman, bez uvrede , ali odgovorili smo venus na pitanje i usmjerili je. ako joj zatreba daljnja pomoć sa zadovoljstvom ćemo joj pomoći, zar ne? a ti i ja se tipkamo po principu ''baba šumom- dida drumom'' tj. ako si me pitao za pojam JPP-a , odgovorila sam ti ukratko kroz pojam, definiciju i primjenu a ne o outsorcingu u JPP-u. ako te to interesira sa zadovoljstvom ću tipkati na tu temu ali onda prebacimo temu u Caffe. spomenuti subjekti su instrumenti financijske i operativne pomoći za provoditelje JPP-a. ali to je opet druga priča. JPP provode dakle JAVNI i PIVATNI sektor zajedno tj, grad XY zajedno sa tvrtkom XY zbog provođenja zajedničkih interesa. s time da tvrtka XY nije komunalna tvrtka već privatna tvrtka. JPP se ne provodi u svrhu outsourcinga već ostvarivanja zajedničkih ciljeva pojedine lokalne zajednice. a to može biti obnova zgrada, poslovne zone, socijalni programi i sl. cijenim dviman tvoje iskustvo i poznavanje SLA ali malo si otišao predaleko u razglabanju.
  9. što se venus tiče- slažem se. inače jako dobro poznajem outsourcing- do nedavno sam radila kao pravnica u jednoj internacionalnoj firmi. inače osim prava školovani sam HR specilaist sa međunarodnom diplomom. sad sam eto u jednoj maloj i sretnoj općini. i bavim se javno- privatnim partnerstvima. bojim se da će nam prebaciti temu u neki drugi forum ali ukratko... Javno-privatno partnerstvo (JPP) podrazumijeva suradnju između tijela javne vlasti s privatnim sektorom, bilo na razini središnje ili lokalne zajednice, s ciljem zadovoljavanja neke javne potrebe. U najširem smislu javno-privatno partnerstvo mogli bismo definirati kao skupinu zajedničkih inicijativa javnog sektora te privatnog profitnog i neprofitnog sektora, u kojima svaki subjekt donosi određene sredstva i sudjeluje u planiranju i odlučivanju. Javno-privatno partnerstvo omogućuje (lokalnim) vlastima, poslovnom sektoru te organizacijama civilnog društva da poduzmu odgovornosti za razvoj i djeluju zajedno. Važan sastojak uspješnog jJPP-a je povjerenje, transparentnost i zajednički plan. To nije lako postići među partnerima koji nisu nužno naviknuti da se međusobno savjetuju. npr. Privatni investitor financira gradnju i održavanje javnih objekata u vlasništvu županije, općine ili grada koja naknadu isplaćuje privatnom partneru mjesečno na rok od 20 do 30 godina. Prema tom modelu obnovljene su mnoge zgrade, dvorci, gradnja i dogradnja 44 škole u punom je zamahu, a model će se primijeniti i u zdravstvu i zaštiti okoliša.
  10. zapravo sam htjela venus napisati da bi bilo najbolje da kaže o kakvoj se vrsti outsourcinga radi i da je (naravno) uloga pravnika u kreiranju takvog ugovora nezamjenjiva s obzirom na posebne dijelove ugovora koji se moraju definirati. ponudila sam joj jedan primjer koji mi je bio nadohvat ruke. outsourcing međuostalim dviman imože i obuhvatiti konzultantske usluge jer sve ovisi za što se tražitelj usluga opredijelio. u mom slučaju to je primjer javno- privatnog partnerstva. i upravo zbog te ranolikosti predmeta outsourcinga potrebno je dobro, kako si ti napisao, opisno definirati posebne dijelove ugovora.
  11. imam jednu publikaciju koja se tiče outsourcinga u JLS sa orimjerima dobre prakse. nemam niti jedan primjerak ugovora ali možda vam ovo pomogne. riječ je dakle o bitnim elemntima ugovora. Ugovaranje posla savjetodavnih usluga Prihvaćena je ponuda osnova za izradu ugovora o pružanju konzultantskih usluga. Kako bi se skratilo vrijeme odluke o angažiranju konzultanta, korisno je već u fazi ponude dati i prijedlog ugovora. Za odgovarajuću vrstu usluga može se koristiti isti osnovni obrazac, a preporučuje se konačni tekst (ili obrazac) dati na korekturu odvjetniku i/ili pravniku unutar lokalne samouprave. Time se štedi na troškovima i eventualnoj šteti od mogućih kasnijih sporova s klijentom. Dati odvjetniku izvedbu cijelog ugovora nije dobro rješenje, budući da jedino konzultant zna što će i pod kojim uvjetima raditi u sklopu dogovorenog projekta. Inače, u dosadašnjoj konzultantskoj praksi tipični ugovor o konzultantskim uslugama sadrži sljedeće: • ugovorne stranke (konzultant i klijent) • obujam posla konzultanta (ciljevi, pristup i opis rada konzultanta, termin početka i završetka projekta te ključnih međufaza) • uratke konzultanta i izvješća (pisani radovi, dokumentacija i izvješća za klijenta) • ulaganje konzultanta i klijenta (vrijeme angažiranja stručnjaka i drugog osoblja, analitike, prostor...) • cijenu i način plaćanja • profesionalnu odgovornost i obveze konzultanta i klijenta (korištenje povjerljivim informacijama, izbjegavanje sukoba interesa, prihvaćanje uratka konzultanta, ispravci i dorade i dr.) • autorska prava (na uratke konzultanta – ako je takva mogućnost) • jamstva • korištenje podugovarača (vanjski suradnici konzultanta) • raskid ili dodatke i izmjene ugovora • rješavanje sporova (arbitraža, sud, pravo) • stupanje ugovora na snagu • potpise i datum • priloge ugovoru (vremenski plan, referencije, ponuda).
  12. vaš odvjetnik će kontaktirtai središnji ured za upravljanje državnom imovinom. moja iskustva s njima su sljedeća: 1. vijeće se sastaje jedanput mjesečno, 2. na sjednicama se raspravljaju predmeti redoslijedom: županije, gradovi i općine, pravne i fizičke osobe. 3. moj zahtjev je uz požurnicu (!!!) čekao 3 mj. s time da je predmet spadao u područje županija. iskreno se nadama da ćete imati bolja iskustva nego ja. a nije ih ni krivit kad moraju ispravljati ''krive drine'' prošlog sistema....
  13. nisam sigurna ali jedino što mi pada na pamet su temeljna načela iz Europske povelje o lokalnoj samoupravi. Tu ponešto piše: http://isite23.isite.com.hr/Download/2005/11/11/COE_Uskladjenost_zakonodavstva_HR.pdf Mogu zamoliti da mi potvrdite da li je to pravi odgovor. i javite naravno da li ste prošli.
  14. Zakonom o rodiljnom dopustu majki koje obavljaju samostalnu djelatnost i nezaposlenih majki (NN br. 24/96, 109/97, 82/01 i 30/04) utvrđeni su uvjeti za stjecanje prava korištenja rodiljnog dopusta nezaposlenim majkama. Nezaposlena majka ima pravo na rodiljni dopust od dana rođenja djeteta do navršene godine dana starosti. Za blizance, treće i svako sljedeće dijete nezaposlena majka ima pravo na rodiljni dopust do treće godine života djeteta. Nezaposlene majke imaju pravo na rodiljni dopust ako ispunjavaju sljedeće uvjete: imaju hrvatsko državljanstvo, imaju neprekidno prebivalište u Republici Hrvatskoj najmanje tri godine prije podnošenja zahtjeva za priznanje prava na rodiljni dopust, zdravstveno su osigurane u Zavodu, vode se u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje najmanje 12 mjeseci koji prethode porođaju djeteta za koje se ostvaruje odnosno pravo ili da su se u roku od 90 dana nakon završenog redovitog školovanja, odnosno u roku od 30 dana nakon prestanka radnog odnosa, službe ili obavljanja samostalne djelatnosti prijavile u evidenciju nezaposlenih pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, radni odnos ili služba nije im prestala zbog toga što su otkazale ugovor o radu, odnosno službu, osim u slučaju izvanrednog otkaza ugovora o radu prouzročenog ponašanjem poslodavca, odnosno da im radni odnos nije prestao pisanim sporazumom o prestanku radnog odnosa, odnosno službe. Zahtjevu se prilažu sljedeći dokumenti: fotokopija rodnog lista za dijete ili fotokopije rodnih listova za blizance, trojke ili više djece jednake dobi, fotokopija domovnice (za majku), fotokopija osobne iskaznice (za majku) i potvrdu o prebivalištu, potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od kada se majka neprekidno vodi u evidenciji nezaposlenih osoba, potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje o visini novčane naknade koja joj se isplaćuje kao nezaposlenoj osobi, fotokopija odluke o prestanku radnog odnosa. Na uvid je potrebno donijeti: osobnu iskaznicu, domovnicu, zdravstvenu iskaznicu, original rodnog lista (listove) za dijete (djecu), original odluke o prestanku radnog odnosa. Novčana naknada za vrijeme rodiljnog dopusta nezaposlenim majkama iznosi 1.663,00 kuna mjesečno. U slučaju da nezaposlena majka ostvaruje novčanu naknadu pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, ima pravo samo na razliku do iznosa od 1.663,00 kuna. Važno! Kao nezaposleni roditelj, bez obzira primate li rodiljnu naknadu ili ne, imate pravo na priznavanje staža u prvoj godini djetetova života. Potrebni dokumenti su: izvadak iz matične knjige rođenih za dijete, domovnica za dijete, potvrda o prebivalištu i roditelja i djeteta (iz MUP-a), ako su oba roditelja nezaposlena, tada je potrebno dati izjavu o dogovoru koji će roditelj koristiti ovo pravo na staž, u protivnom izjava nije potrebna, radnu knjižicu roditelja koji će koristiti pravo na staž, kopija osobne iskaznice roditelja koji ce koristiti pravo na staž, tiskanica M-1P (kupi se u knjižari ili papirnici). Sva se dokumentacija podnosi područnoj službi HZMO-a, Odjelu matične evidencije, prema prebivalištu roditelja. Pravo na staž se ne odobrava rješenjem (kao kod dodatnog rodiljnog dopusta), već je vraćena kopija tiskanice M-1P potvrda o priznanju svojstva osiguranika. Staž će u radnu knjižicu upisati HZMO. ---- nisam se trudila pisati već sam vam kompletni tekst skinula sa stranica uduge Roda koja se inače navi tim problemima. posjetite stranicu www.roda.hr
  15. trebate li ugovor o sponzorstvu ili donaciji? definicija ugovora o sponzorstvu: ugovorom o sponzorstvu obvezuje se sponzor ustupiti sponzoriranoj strani određene proizvode ili usluge iz svog djelokruga, ili uplatiti mu određeni novčani iznos, a sponzorirana strana se obvezuje dopustiti sponzoru upotrebu vlastite slike ili imena, kako bi sponzor promicao određeni svoj proizvod, uslugu ili marku, odnosno pružiti sponzoru određene propagandne protučinidbe. On je neimenovani ugovor jer zakonom nije reguliran. tipičan je i internacionaliziran jer je proširen u međ. poslovnoj praksi. konzenzualan, dvostranoobvezujući neformalan i naplatan.sadržaj ugovora ovisi o svrrsi. donacija je darovanje i to je regulirano zakonom o obveznim odnosima. brzinski sam na internetu našla jedan primjerak iako imam jedan bolji kod sebe u arhivi ali nije u digitalnom obliku. evo vam link pa si pogledajte: http://www.hzpss.hr/adminmax/File/vijesti/2007_09_19_ugovor_o_sponzorstvu.doc
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija