Jump to content

mukyca

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav svima, ako je vlasnik odnosno član uprave promjenio adresu stanovanja, postoji li obveza da se ažurira Društveni ugovor odnosno upis u Sudskom registru? Pretpostavljam da postoji, ali kako je to kod nas naporno raditi (pretpostavljam da za obje stvari potreban odvjetnik, javni bilježnik, predaja na sud...) zanima me je li bitno ići u te izmjene ili se ostavi kako je i sve ok? Hvala puno na odgovoru!
  2. Ovo je odlicna stvar! Hvala puno na informaciji. Jedna nekorisna glupost manje za raditi tj. otvara se vise vremena za bavljenje biznisom (sto nam drzava stalno uskracuje za svojim debilizmima). Samo jedna stvar me tu zanima - godisnji odmori. Oni onda isto nece biti zabiljeteni kroz taj dokument, vec je dovoljno da su definirani na "Odluci o rasporedu god. odmora"?
  3. Mislim da me niste razumijeli. Mogu ga zatvoriti, nitko mi ne brani. I odmah drzavi platiti PDV na neplacene racune, a neto iznos neplacenih racuna dize iznos poreza na dohodak (sto bi isto kroz koji mjesec razrezali). Hipotetski. Imam 0 kn u novcaniku. Imam obrt kojem su kupci duzni 1.230.000,00 kn. Zatvaram obrt. Drzava potrazuje od mene 230.000 kn za PDV te recimo 300.000 kn na ime poreza na dohodak. U mojem slucaju sto bi ste vi napravili??? ps. 3. to je vec sve rjeseno, poduzece otkupilo. 4. to nije moguce, d.. je neovisna pravna osoba (mada jest registriran na istoj adresi gdje i obrt), sa svojom OIB-om... Obrt nema dugovanja prema nikome pa ni drzavi, sve smo uredno platili/placamo. Samo nama duguju.
  4. Upravo sam u situaciji da poslujem preko d..-a, a obrt (R2) ne mogu zatvoriti radi nenaplacenih izlaznih racuna. Stoga ovo zvuci super, ali mi nije jasno kako d.. moze samo tako "primiti" ta nenaplacena potrazivanja, a da istovremeno na to ne mora platiti PDV, da mu neto iznos ulazi u dobit itd. (dakle isto kao da je izradio svoj vlastiti R1 racun koji nije uspio naplatiti)?! Unaprijed hvala na pojasnjenju!
  5. Pozdrav svima. Vlasnik sam obrta kojeg sad planiram zatvoriti, a posao bi se nastavio preko d.. kojeg sam otvorio. Obrt (R2) ima nenaplacenih racuna (nekih koji nece nikad biti naplacenih, a nekih koji hoce samo nakon x mjeseci ili godina) i posto se obrt gasi receno mi je da bez obzira sto su nenaplaceni postaju dohodak (za obvezu PDV-a po njima nisam siguran, mozda i to) te da imam ove mogucnosti: a) platiti porez na dohodak na sve te racune (da li i pdv?) iako neki od njih nikad nece biti naplaceni. Sto u ovoj varijanti s onima koji bi se ipak mogli naplatiti, kako se to tehnicki odradi kad nece biti zira niti obrta vise?! b) otpisati klijentima dugovanja (barem ona za koje sam siguran da su nenaplativa), tako da nikom nista, ali bar ne trebam jos nesto i placati na to. c) "prenijeti" dugovanja (ona naplativa sigurno, a i nenaplativa samo ako nista ne kosta) na d.. U C) varijanti mi nije jasno: 1. Ok prijenos se obavi nekim ugovorom izmedju obrta<->doo , ali sto ne nastaje i tu neka porezna obaveza za obrt (ako se taj prijenos smatra "prodajom", onda je opet obrt "zaradio" pa dodjem na isto)? 2. Kako se u doo-u ti preneseni racuni gledaju? Tu mi je receno da ponovo, iako nisu naplaceni, oni ulaze u dobit drustva, a jos se i PDV odmah(!) placa na sve te racune posto je sad R1 shema s PDV-om. Znaci kako god da gledam ispadam dodatna zrtva, ne samo sto sam ostecen jer mi klijenti nisu platili za odradjen posao, vec mi jos i drzava zeli (i to na ime novca kojeg nikad nisam dobio!) uzeti novce koje nemam. Bio bih vam vrlo vrlo zahvalan na bilo kakvoj pomoci, sto mislite da je najpovoljnije rjesenje u ovakvoj situaciji! Hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija