Jump to content

Sung

Korisnik
  • Broj objava

    25
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  • Osvojio dana

    1

Sung je na 4. listopada 2016 zadnji put osvojio dan.

Posjetitelji rado čitaju što Sung objavi!

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

Postignuća

  1. Ja nisam pravnik, tako da Vam ne mogu dati pravni savjet (imam druga iskustva sa utajom poreza, kada možete ispasti osumnjičeni i kad stvarno niste krivi), također nemojte misliti da Vas ja osuđujem... Jednostavno, za takvu vrstu utaje poreza o kojoj Vi govorite je potrebno dvoje. Iako, da li ćete vi koji ste platili uslugu za to i odgovarati u slučaju da se sazna... Neznam, to će Vam odgovoriti pravnik. U svakom slučaju sretno sa izgradnjom!
  2. Vi kažete "preduhitrio' sam arhitekta i mogućnost da zatraži plaćanje mimo računa, ja sam mu predložio da bar dio cijene bude preko računa rekavši ' neka bar jedan dio bude preko računa". Kada već predlažete utaju poreza (u ovom slučaju vi predlažete, arhitekta ste preduhitrili), onda vjerojatno savjest neće biti mirna, jer utajili cijeli iznos, ili 10% iznosa, utaju ste počinili, ali mislim da Vam ovaj forum neće olakšati savjest. To što netko razmišlja kako bi utajio porez ne znači da i vi tako morate razmišljati. Zatražite račun na puni iznos, platite i mirno ćete spavati (kada Vas to već toliko muči). Da, utaja poreza se događa i u Njemačkoj.
  3. Pozdrav. Bez otvorene tvtke ne možete zatražiti certifikat te ne možete potpisati ni ugovor sa T-Com, također morate imati prijavljenog blagajnika (vjerojatno ćete to biti Vi). Taj rok 5-7 dana je njihov rok da bi Vam pripremili fiskalnu blagajnu, ali kako bi uopće mogli koristiti fiskalizaciju (na bilo kojoj blagajni) potreban Vam je Fiskalni Certifikat, a njega ćete zatražiti u FINI i to tek nakon što je tvrtka otvorena (https://www.fina.hr/fiskalizacija). Kada dobijete certifikat, tada napravite porezni akt, i sve to šaljete T-Comu. U teoriji vi bi mogli kupiti program ili uređaj za fiskaliziranje i prije otvaranja tvrtke, ali taj program ili uređaj nećete moći koristiti (osim eventualno za vježbu) dokle god vam FINA ne izda certifikat te ga povežete sa blagajnom(unesete podatke certifikata i podatke iz poreznog akta).
  4. U svakom slučaju, ako niste provjerili, svakako provjerite da li je obrt zatvoren. To što je "ona" otvorila firmu na sina ne znači da je obrt zatvoren. Ako je dug u 9 mjeseci narastao za 18.000 kn sa time da su Vam svaki mjesec skidali 1.000 kn sa računa meni govori da se zadužuju doprinosi za taj obrt + kamata na dug. Svakako provjerite, možda je obrt i zatvoren ali Vam iz nekog razloga i dalje zadužuju doprinose (i to je moguće, greške se događaju i to češće nego što mislite) iako je malo čudno da se zadužujete za doprinose a radite kod drugog poslodavca. Ukoliko je to slučaj, postoji mogućnost da se dug smanji, ali svakako morate provjeriti status tog obrta, ukoliko je zatvoren trebali bi imati "Rješenje o prestanku rada obrta"
  5. Da li je taj obrt još uvijek otvoren? Da li se još uvijek radi preko tog obrta? Jer ako je otvoren, svaki mjesec se osim kamate, zadužuje i za doprinose, eventualni PDV...
  6. Granicu također možete preći sa putovnicom ukoliko imate važeću putovnicu. Nedavno sam ja obnavljao osobnu, standardnim postupkom, i trajalo je oko 14 dana (računajući i vikende) tako da to ide prilično brzo.
  7. Hvala Vam na odgovoru. Moram priznati da 99% svojih usluga uspješno naplatim, ali samo 20% u rokovima dospjeća. Najčešće sa zakašnjenjam od 90-120 dana i tu mi se stvori problem. Još jednom, hvala!
  8. Poštovani, evo već 7 godina imam obrt (uglavnom uspješan) i planiram ove godine zatvoriti obrt i otvoriti d.. Zanima me koja je razlika u odgovornosti vlasnika/direktora d.. i vlasnika obrta. Moje poslovanje u obrtu se odvija isključivo virmanskim plaćanjem sa nekom malom odgodom (znači nema nikakvog gotovinskog poslovanja), i više puta se u zadnjih par godina dogodilo da moji kupci kasne sa plaćanjem, ja uredno platim moje dobavljače, ali me država tu i tamo blokira. Nemojte me krivo shvatiti, blokada države i ovrha je u redu (ja taj dio ionako moram platiti) ali tih 5-10 dana koliko traje blokada ja nemogu raspolagati sa mojim privatnim računima, kreditnom karticom (ničim osim sa nešto novaca koje trenutno imam kod sebe). Ta blokada se desi jednom, možda dva puta godišnje, i vrlo se brzo riješi jer to budu manji iznosi, ali mi svejedno stvori problem. S obzirom da sam jedini koji ima prihode od kojih živi četveročlana obitelj, to mi sve više predstavlja problem. Nemam nikakve namjere oštetiti državu, ili ne plaćati svoje obaveze, ali sada mi već polako treba malo sigurnosti. Dakle, da li me d.. može koliko toliko zaštititi (mene privatno) od eventualne blokade računa, ili da barem mogu zaštiti trećinu primanja (na što kao obrtnik nemam pravo). Jasno mi je ako se iz nekog razloga d.. blokira da si nemogu isplatiti ta primanja, ali barem mogu imati ušteđevinu na privatnom računu sa kojom mogu raspolagati dok se moji kupci ne sjete platiti račune kako bi se blokada mogla riješiti. Hvala!
  9. Nisam pravnik, ali bavim se domenama, tako da sam naziv, nije sporan. Domene sa .com ekstenzijama imaju samo jedno pravilo. Tko ih prvi kupi njegove su dok god ih uredno plaća. Uzmite za primjer http://www.cocacola.com i http://www.cocacoola.com (druga je otkupljena od strane kompanije koja se bavi preprodajom). U Hrvatskoj se o tome brine CarNet i oni paze da se .hr domene dobivaju uz neka određena pravila, ali kod .com domena nema nikakvih kontrola. Što je atraktivnije ime, kod .com domena obično vrijednost raste jer njih preprodaju razne tvrtke. E sad, bitno je da sama web stranica nema veze sa tom drugom domenom, tj. da se ne koristi kako bi se prevarilo ljude. U slučaju da Vaša web stranica lažno navodi ljude onda postoji osnova za tužbu.
  10. Mislim da bubamara pita da li će banka tražiti tržišnu cijenu nekretnine ili će cijelu nekretninu prodavati samo za iznos duga + troškova. Znači nekretnina po tržišnoj vrijednosti vrijedi recimo 100 kn, dug je 10kn. Hoće li banka tražiti 10kn ili 100kn. Mislim da prodaja ide po tržišnoj vrijednosti, pa se svakom slijedećom dražbom smanjuje. Ali ipak pričekajte odgovor nekoga tko je u to siguran.
  11. Pozdrav svima! Zanima me tko je "glavniji" da se tako izrazim, katastar ili gruntovnica. Imam situaciju da je u gruntovnici sve uredno provedeno, dok u katastru se to još uvijek vodi na djeda. Znači gruntovnica je provela po ostavinskoj sa djeda na oca, pa sa oca na mene (kroz period od 20 godina, dok katastar nijeprstom mrdnuo (iako imaju nekakve "aktivne plombe"). E sad, katastar me traži sva moguća riješenja, a ostavina od djeda se vodila još u Jugoslaviji. Vjerojatno ja to mogu iskopati, ali sam se nekako nadao da katastar može preuzeti stanje od gruntovnice, s obzirom da su vlasnički listovi čisti. Volio bih to riješiti jer taj teren prodajem, i želim kupcu predati čiste papire.
  12. Zahvaljujem se! Jako dobar prijedlog.
  13. Pozdrav. Situacija je slijedeća, ja prodajem teren 1/1 jednom starijem gospodinu iz Njemačke. Nije mi prvi put da prodajem zemljište pa sam više manje upoznat sa procedurom ali nikad nisam imao ovakav slučaj. Naime taj stariji gospodin želi kupiti teren, dao je kaparu ali ostatak terena želi platiti kada se u gruntovnici provede taj teren sa mojeg imena na njegovo. Načelno ja sa time nemam problema, ali bih se na neki način volio osigurati. S obzirom da tu nema smisla stavljati nekakav vremenski rok (barem ne kraći) s obzirom na brzinu naše birokracije, da li ima nekakav bolji način da se to riješi. Pretpostavljam da mi to sve lijepo možemo navesti u ugovoru, i sad ako kroz godinu dana (karikiram) taj teren ne bude prepisan na njegovo ime, teren se vraca meni, a on nije duzan isplatiti novce. I što ako se teren uredno prepiše, a gospodin ne isplati? Tada tužbom pobijam ugovor, a on za to vrijeme može normalno graditi, a kasnije eventualno i potraživati uloženo? Iskreno ne vjerujem da će do toga doći, taj gospodin nije nepoznat (došao je preko dobrih prijatelja) ali već se jednom opekao u Hr sa zemljištima (koja dan danas čekaju papire) pa kako se kaže puše i na hladno. Eto, ja vjerujem da je netko imao sličan slučaj pa ako imate kakav prijedlog...javite. Hvala!
  14. Jedan od mojih kupaca je imao sličan problem sa svojim djelatnikom (ja sam proizvođač POS rješenja). Nije imao namjeru tužiti djelatnika, ali je na savjet poznanika koji radi u poreznoj upravi to ipak napravio. Razlog zašto je to napravio je fiskalizacija. Petljalo se po računima i blagajni te nije htio riskirati veće kazne i probleme sa poreznom upravom na kraju godine. Djelatnik je na kraju dobio uvjetnu kaznu, taj moj kupac je potvrdio da mu je djelatnik vratio novce (iako ne sve). Ali cilj mu je bio sebe zaštititi, a ne baviti se nekakvim progonima. Nisam htio oteti temu, ali mislim da je od fiskalizacije Porezna uprava bitan faktor u tim odlukama. Ono što se prije moglo oprostiti, sada nosi veću težinu. Ukoliko sam pretjerao, neka moderatori slobodno obrišu ovaj post.
  15. Hvala svima na sudjelovanju. Još jedno pitanje vezano uz prethodno. Ako obrtnik(koji je zapravo zakonom definirana kao fizička osoba koja obavlja neku djelatnost) nema ista prava kao fizička osoba koja radi i prima plaću, da li je to predmet za ustavni sud? Postoji li financijska diskriminacija (nazovimo to tako)?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija