Jump to content

Morz

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. i to je moguće. Zvanje RRIF-a je dobra ideja. Zahvaljujem i više neću davit s pitanjima
  2. Hvala anamih Problem s uredom za gospodarstvo je taj što mi gospođa ne želi ništa reći preko telefona nego kaže da moram doći tamo. a problem je taj što se njihovo radno vrijeme poklapa s mojim, a ja nemogu dobit slobodan dan, pogotovo ne ako gazdi kažem da bi otvorio obrt. A što se tiče prometa, daj bože da bude barem približno onako kako planiram. vidjet ćemo što će donijeti vrijeme i trud. Hvala na lijepim željama
  3. 2 anamih hvala na odgovorima Da li se za računovodstveni obrt u tom slučaju priznaje zvanje OVLAŠTENI RAČUNOVOĐA stečeno preko RRIF-a??? Oko ovog PDV-a... znači makar ja već 30.06.2010. prijeđem 85.000 ukupnih prihoda, svejedno sam van sustava sve do kraja poslovne godine i počinjem bit obveznik tek 01.01.2011.??? Pa to je fantastično
  4. Pozdrav svim ana forumu... imam par pitanjaca... planiram otvoriti obrt i ostati zaposlen u firmi gdje i sad radim... 1. da li to znači da u procesu otvaranja obrta ne trebam raditi prijavu na HZMO i HZZO nego da sve obavljam samo u svojoj lokalnoj "općini" (pošto znam da ću doprinose platit po dohotku)??? 2. djelatnosti bi bile vezane uz računovodstvo, upravljanje bazama podataka, savjetovanje o softwareu i hardwareu, obrada podataka (stari NKD 72.3), iznajmljivanje računala i glazbene opreme, čišćenje stambenih i poslovnih prostora, ostale poslovne djelatnosti (NKD 74.87) Da li za neku od tih djelatnosti moram imat stručnu spremu ili MTU ili mogu sve djelatnosti obavljati u stanu i bez posebnih "ispita"??? 3. da li obavezno mora bit natpisna ploča na ulasku u stan koji će se koristiti kao sjedište obrta? 4. da li natpisna ploča mora sadržavati i OIB i broj telefona ili je dovoljno samo ime obrta, vlasnik obrta i adresa? 5. da li u svom stanu/poslovnom prostoru moram imati istaknut cjenik usluga? pošto su sve usluge "ugovorne" i praktički nema fiksne cijene za bilo što što mislim radit. 6. Da li poslovni prostor mora još nešto sadržavati (prva pomoć, vatrogasni aparat i sl.) 7. Da li pečat obrta mora sadržavat OIB? 8. Da li je pametno u ugovoru o najmu stana za potrebe obrta navesti i cijenu iznajmljivanja? Da li bi se to moglo tretirati kao pranje love ili je to normalno? U svakom slučaju je zanimljivo imat mogućnost isplatit sebi određenu svotu mjesečno na račun toga što životni prostor dijelim s poslovnim. 8. Ako nisam u sustavu PDV-a prve godine poslovanja, da li u sustav PDV-a ulazim odmah čim prijeđem 85.000 kn prihoda (recimo sredinom 2010.) ili tek slijedeće godine od 01.01. Unaprijed zahvaljujem.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija