Jump to content

Iustitia_ZD

Korisnik
  • Broj objava

    165
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  • Osvojio dana

    7

Iustitia_ZD je zadnji put osvojio dan kolovoz 5

Iustitia_ZD objavljuje sadržaj koji korisnici cijene!

O Iustitia_ZD

  • Rang
    Novak

Nedavni posjetitelji profila

1319 pregleda profila
  1. ne znam odgovor na pitanje, ali htio bih naglasiti da Vi, (pretpostavljam) niste namjerno ozlijedili životinju nego je ona izletila pred vaše vozilo. i moram priznati da nikad nisam čuo da je vlasnik ili osoba koja je upravljala vozilom morala snosit troškove za liječenje bilo kakve životinje. jer životinje nemaju što raditi na cesti, ako je riječ o domaćim životinjama onda je očito da ih je vlasnik ostavio bez nadzora i završile su na cesti zbog nepažnje vlasnika. u tom slučaju vlasnik psa (ako je poznat) u cijelosti odgovara za štetu na vozilu osim u slučaju ako dokaže da je do nesreće došlo krivnjom vozača.
  2. Trebali bi Vam zamijeniti HR vozačku za njemačku. Kako je s rokom važenja, to je najbolje da pitate njemačke upravne organe jer će vam oni dati najtočniji odgovor
  3. Isplati se žaliti, postoje primjeri na forumu
  4. ako je prvi prekršaj idu s minimalnom kaznom, 3000 kn i predlažu 1mj oduzimanja vozačke
  5. Da, nazovite taj sud i provjerite s njima
  6. Nazovite na sud i tražite odjel za izvršenje sankcija, oni će vam reći najtočnije. Čudno je da nije naveden rok
  7. Nijemci imaju praksu na vozačku dozvolu zalijepiti naljepnicu u obliku prekriženog slova D. Ipak, njemački sudovi su presudili u nekoliko pojedinačnih slučajeva da je takva praksa protuzakonita. Nemaju oni šta lijepiti na dokumente tuđih država
  8. Ako je izdan obavezni prekršajni nalog onda nakon presude nema prava na žalbu
  9. Ne može se žaliti na bodove, ako pravomoćnom odlukom budete krivi dobivate točno onoliko bodova koliko predviđa zakon, to ide automatizmom i ne može se smanjti
  10. Nadležno je općinsko državno odvjetništvo, možete se obratiti njima. Oni onda mogu sudskim putem s uzurpatorom rješavati stvar
  11. Sivko vam je rekao ispravno sve
  12. Moram priznati da sam hrpu stvari naručivao preko interneta i da sa carinom nisam imao problema niti su pretjerano prigovarali. Nekada znaju biti komplicirani i to pogotovo u slučaju kada sumnjaju da dokumentacija koju ste dostavili nije ispravna. Također treba naglasiti da se carini vrijednost robe, neovisno o tome koliko ste Vi tu robu platili. Npr. nešto ste platili 50USD, a ta stvar vrijedi 200USD, oni će davanja razrezati po ovoj većoj osnovici. Ipak, ako baš nikako ne možete s njima na kraj, jednostavno nemojte sudjelovati u postupku i roba će se vratiti pošiljatelju. U tom slučaju možete zamoliti pošiljatelja da Vam robu pošalje ponovno ali ne redovnom poštom nego kurirskom službom poput recimo DHL/FEDEX/UPS i slični. Kod njih carinjenje pošiljaka funkcionira malo drugačije, sve se obavlja mrvicu bezbolnije i brže (u njihovim carinskim skladištima ili na kontrolnom mjestu u zračnoj luci zagreb). Možete Vi naravno i dalje rješavati stvari s njima, ali oni se često puta pokazuju nekooperativni i onda traže da angažirate špeditera i radite jedinstvenu carinsku deklaraciju itd. Ovisno o tome koliko je bitan sadržaj paketa, ja bih razmislio o ovoj mogućnosti koju sam Vam predložio, i šanse su velike da sve prođe kako treba.
  13. Nadležna je pošta carinjenja u velikoj Gorici. Možete ih dobiti na sljedeće brojeve: Telefon: 01 4981 622 – isporuka (uvoz) 01 4981 625 – isporuka (uvoz) 01 4981 624 – prijam (izvoz)
×
×
  • Napravi novi...