Poštovani,
molim za pomoć jer se u mojoj firmi sve zakompliciralo a gdje se god obratim samo me prebacuju s osobe na osobu i nitko ništa ne zna.
Naime,imam privatni dom za starije i nemoćne koji je cijelu 2009.god.vođen po principu neprofitne ustanove što znači da su predani fin.izvještaji pr-ras i bil-npf i bez prijave poreza na dobit.Porezna uprava je uputila dopis da moramo predati prijavu poreza na dobit te smo u razgovoru s njima utvrdili da
smo trebali predavati fin.izvještaje kao d.. znači rdg, bil-pod i pd-obrazac, te gfi-pod za finu.Meni je sve to jasno ali me istovremeno zbunjuje budući je sve to usred godine i retrogradno.
E mene sada zanima da li se ti moji novi fin. izvještaji moraju podudarati sa predanim pr-ras i bil-npf ili mogu ponešto i izmijeniti tako da si umanjim dobit ( npr.povećala bih stopu amortizacije,i malo smanjila prihode).Da li će poreznjaci uspoređivati stare i nove izvještaje.
I drugo,budući da nismo u sustavu pdv-a te smo kao neprofitni
trošak iskazivali po brutto vrijednosti( krajnji iznos s pdv-om)a tako i dugotrajnu imovinu, što sada s tim? Dali i dalje uzimamo krajnji iznos kao trošak.
Hvala