Pozdrav, prije 2 mjeseca imao sam laganu prometnu nesreću u kojoj
mi je oštećen stražnji branik automobila.
Osiguranje krivca je pristalo na popravak mog automobila u
ovlaštenom servisu, pristali su platiti novi branik.
Prije popravka namjerno sam rekao šefu servisa da mi sačuva
oštećeni branik, rekao je da ga mora čuvati 30 dana u slučaju da
ga osiguranje zatraži na kontrolu, ja sam se s tim složio i
dogovorili smo da mi poslije 30 dana da branik. Kojih 2 dana
prije pitao sam ga da li mogu doći po branik za 2 dana, i onda je počelo zavlačenje:
rekao je da može za par dana, da "pripreme" branik, ja sam to shvatio kao da
ga operu i stave u neki omot (budući da su do onda bili vrlo kulturni
i korektni).
Poslije toga nazovem ja njega i veli da je osiguranje
pokupilo branik (koja 2 dana prije isteka onih 30 dana, moš' si mislit...).
Onda mi je rekao da ima frenda u osiguranju preko kojeg može dobiti taj branik natrag
i da će ga kontaktirati, poslije strpljivog čekanja (2 tjedna) kontaktirao sam
osiguranje i pitao ih da li imaju branik s mojeg auta, rekli su da nemaju...
Nakon toga nazovem ga i velim da oni nemaju branik i kako on objašnjava tu situaciju,
i on je rekao da nije moguće i da će nazvati osiguranje i da će me onda nazvati,
nazvao me za 5 minuta i rekao da je istina da nije kod njih nego da su ga dobili natrag i da je u servisu...
I jučer kaže da će mi danas dopremiti branik, od branika ništa...
Čovjek je lagao, zavlačio me, nije mi se javljao na telefon i ja nikad nisam vidio stari oštećeni branik, očito je da mi je ugradio stari branik a zaračunao ga osiguranju kao novi.
Zanima me da li postoji osnova da se situacija da na sud i presudi u moju korist?
Kad se pogledaju činjenice i uzme u obzir da može odlučiti lagati i opovrgnuti sve na sudu, kakve su šanse?
Da li je moguće dokazati da je branik stari i pokrpani a ne novi i onaj kojeg su stavili u fakturu? (Nešto kao serijski brojevi, pregled materijala - da li su na njemu vršeni popravci odnosno varenja budući da se radilo o plastičnom napuknutom braniku.).
Ili mi je jedino ostalo da se žalim gazdi servisa i distributeru te marke vozila...
Auto je novi, kupljen u 4. mjesecu 2012. godine, sve se odvijalo u ovlaštenom servisu...
Hvala.