Jump to content

AlesS

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Dakle već više od šest mjeseci apsolutno bezuspješno pokušavamo telefonski, mailom i kucanjem na vrata saznati koja je procedura za zakup gradskog (Zagreb) prostora za neprofitne udruge. Nitko ali apsolutno nitko nema POJMA!? Prije pola sata sam saznao za ovaj forum. Polažem male nade da će itko uopće ovo pročitati ali evo da i to probam. Inače smo neprofitna udruga kulturno-tehničkog karaktera sa preko 300 članova iz cijele RH i djelujemo već četvrtu godinu. Sastanke i sjednice obavljamo po birtijama i postaju nam male i skupe. Ne obavljamo nikakvu gospodarsku djelatnost ali smo iz članarina i nešto sitno donacija vrlo sposobni plaćati pristojan iznos najma (prema "Zaključku o davanju gradskih prostora na privremeno korištenje - NN 20/2007 - ak to još uopće vrijedi?). Da li netko zna više (znači bilo što) od onih kojima je posao da to znaju?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija