Jump to content

utvrda

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Zamoljavam da mi se javi na mail odvjetnik koji je spreman razmotriti detaljnije moj slučaj u soru s Vipnetom. Spor je bio naizgled riješen jer je bilo jasno da sam u pravu, a onda je krišom pokrenuta ovrha protiv mene za koju nisam znao. Saznao sam danas kada mi je žiro račun blokiran. Za malo detaljniji uvid prosljeđujem moj današnji dopis Vipnetovom odjelu za pritužbe... PRITUŽBA VIPNET-U ----------------------------- Poštovani! Upravo sam saznao da mi je žiro račun blokiran sudskom ovrhom Vipnet-a protiv mene. Ukupna svota koju od mene potražujete u ovom trenutku je 3.367,36 kn. Tu informaciju sam dobio u poslovnici Fina-e. Nikakvi detalji ovdje nisu poznati, samo iznos koji se od mene traži. Zahtjevam da mi se detaljno obrazloži što se točno od mene potražuje (detaljno za svaku stavku, a ne zbirno) sa datumima potraživanja. Ja osobno pretpostavljam da je ovrha vezana za moj ugovor o mobilnom internetu koji je star već oko 6 godina (otprilike). Ako je to točno onda smatram da ste pogriješili jer mi je rečeno da je taj spor odavno rješen. To mi je rekla ženska osoba iz odvjetničkog ureda koji vas zastupa (telefonski) još prije 4-5 godina. Od tada nisam primio niti jednu obavijst od vas vezano za to dugovanje pa je nejasno zašto se ovo sada događa. Trenutno ste mi blokirali žiro račun broj 2360000-3114687223 na kojem su mi sjela sredstva koja moram proslijediti dalje. Dakle, nisu moja sredstva a ne mogu doći do njih. Spor je nastao kada sam ja kao student potpisao ugovor na godinu dana o korištenju mobilnog interneta pomoću vašeg tzv. vip edge uređaja. Nakon preuzimanja uređaja 3 dana nisam uspio uspostaviti vezu iako sam slijedio službene upute dobivene uz uređaj. Tek nakon tri dana me iz vip-a obavještavaju da upute koje su dane nisu točne, već da potražim nove na vipovim web stranicama !?! Ubrzo nakon toga odlazim na svoju vikendicu u mjesto Pitomača gdje sam sa sobom ponio i kupljeni uređaj kako bih mogao od tamo pristupiti internetu. Uspostavit vezu je bilo pravo čudo. Otvaranje najobičnije tekstualne stranice je trajalo po 15 minuta. Tako da sam vrlo brzo i odustao. Efektivno nisam uspio otvoriti niti jednu stranicu. Toliko o mom korištenju uređaja za koji je garantirano da gdje god ima vip signala ima i pristupa internetu. Kada sam se vratio kući u Zagreb nakon dva dana uskoro blokirano mi je korištenje uređaja te sam dobio uplatnicu od 900tinjak kuna za uplatiti (hitno!). Korištenje mi je blokirano jer sam "u kratkom vremenu napravio veliki promet", pa je to učinjeno iz "sigurnosnih" razloga. Naravno, da bih detaljnije saznao za što točno se od mene zahtjeva da platim toliku svotu, a uređaj praktički nisam niti upalio morao sam otići do vip poslovnice kojih u je u to vrijeme bilo svega par. Otišao sam u poslovnicu u Smičikalsovu ulicu u kojoj sam i sklopio ugovor. Tamo mi je objašnjeno da sam bio u roamingu i da mi ne mogu pomoći već da moram platiti traženi iznos. Tvrdio sam tada, kao i danas, da ja nisam bio u roamingu te da je došlo do pogreške. Uglavnom, zaključeno je kako je moj uređaj ulovio mađarski signal iako sam ja bio "debelo" unutar granica Hrvatske. Svoju tvrdnju potkrijepio sam i putovnicom koja nije bila važeća u to vrijeme duže od četiri godine, pa stoga je nemoguće da sam bio izvan granica Hrvatske, a pogotove ne u Mađarskoj. Nadalje, softver koji je došao uz sam uređaj ni na koji način ne prikazuje da li je signal koji koristi vipov ili neki drugi. Također nije niti moguće ručno odabrati željenu mrežu. Dakle, zaključak je da je jedino s vip mrežom moguće raditi, a to je očito bio pogrešan zaključak. No svakako to ne bi trebao biti moj problem, s čime su se konačno složili i djelatnici vipa s kojima sam uspio razgovarati. Ovo je sve objašnjeno spomenutoj gospođi iz odvjetničkog ureda koji je u to vrijeme zastupao Vipnet koja se također složila s mojom konstatacijom.(koja je u najmanju ruku očita). Kao što sam već rekao, nakon tog razgovora nije došao niti jedan dopis od strane vipa na temelju čega sam ja zaključio da su ljudi koji donose odluke u vipu napokon shvatili da od mene traže novac za uslugu koju mi nisu isporučili, tj. da ono što su mi isporučili nije ono što sam ja tražio i što sam spreman platiti. Jako je važno napomenuti da sam ja u nekoliko navrata dolazio u poslovnicu u Smičiklasovoj ulici i da sam svaki put ručno pisao prigovor u suradnji s djelatnicom i da sam uz prigovor priložio svaki put i kopiju svoje osobne iskaznice, te da mi ama baš niti jedno nije odgovorilo na moj prigovor. Sustavno sam ignoriran od strane vaše firme, te na nikoji način nije bilo sluha da se problem koji mi je nametnut i za koji nisam ni najmanje kriv rješi. Sada, nakon toliko godina trakavice, umjesto isprike dobijem blokadu računa i prisilnu naplatu 3.367,36 kuna, a sve to zbog nekoliko minuta "korištenja" (a zapravo niti jedna stranica se nije otvorila kako treba, uz neprestano pucanje veze). Pretpostavljam da ako barem sada dobijem odgovor na ovaj dopis da će to biti nešto u stilu: "mi više nemamo ništa s tim, sve je prosljeđeno našem odvjetniku". Ja vas zamoljavam da ipak ne pristupite ovom problemu na taj način, već da pogledate u vašu arhivu sve vezano za mene, te da me spojite s nadležnom osobom koja može nešto riješiti vezano za ovaj problem. Također zamoljavam da se svi moji rukom pisani prigovori izvade iz arhive. Ja nažalost nisam siguran da li ih još uvijek imam. Ako je moguće doći i do kopije ugovora koji sam potpisao, zato jer na tom ugovoru nema niti spomena o roamingu. I zadnje što vas zamoljavam da me spojite s odvjetničkim uredom koji vas zastupa da porazgovaram i s njima. Ovo traje već previše godina. Smatram da sam ovdje jedino ja oštećen. Ukoliko i sada ne budem u kratkom roku uspio riješiti ovaj problem angažirat ću svog odvjetnika te podižem tužbu protiv vipneta za prisilnu otimačinu novca za uslugu koju mi nisu ispostavili, tj. za ispostavu drugačije usluge od one koju sam tražio a koju mi hoće prisilno naplatiti. Također, razmislit ću hoću li se potruditi cijelu priču pustiti u medije kako bi se svi građani informirali o odnosu vipneta prema svojim klijentima prije nego ga odaberu za svog operatera. U tome će mi sigurno pomoći nekoliko udruga s kojima sam u kontaku i za koje radim, ako i udruga potrošaća. Ovo, naravno, nije nikakva prijetnja, već želja da drugi građani ne moraju prolaziti istu farsu kao i ja. Srdaćan pozdrav!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija