Jump to content

hrvatin

Korisnik
  • Broj objava

    18
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

Postignuća

  1. Molim da mi netko pomogne u sljedećem : kao zaposlena majka na određeno vrijeme iz radnog odnosa sam krenula na rodiljni , pa na roditeljski dopust , dobila sam rješenje na tri godine kao majka petero djece. roditeljski sam koristila do prve godine i nastavila raditi 9 mjeseci, nakon toga sam izgubila posao prestao mi je ugovor o radu i ja sam aktivira ostatak roditeljkog dousta /dvije godine/. HZMO mi ne priznaje mirovinski staž za zadnje dvije godine , a po prvom rješenju sam dobila pravo na zo i mirovinsko plaćeno po posebnim propisima .Kako ostvariti svoje pravo??
  2. Bila sam na u radnom odnosu na određeno vrijeme , rodila peto dijete i bila na porodiljnom , odnosno roditeljskomm dopustu 1 godinu ,iako sam po zakonu imala pravo na tri godine. Dakle ,nakon prve godine djetetova živorta ,/ koristila sam jednu godinu porodiljnog / vratila sam se na posao. Nakon 9 mjeseci rada, ugovor o radu mi nije produžen i ja sam POSTALA NEZAPOSLENA. Po Zakonu o rodiljnim i roditeljskim potporama nastavila sam roditeljski još dvije godine , a po istom Zakonu čl. 30 imam i prava iz obvaznog mirovinskog osiguranja i plaćene doprinose po posebnim propisima.Hzmo mi ne priznaje pravo i kaže da nisu njihovi propisi usklađeni sa Zakonom orodiljnim i roditeljskim potporama i ne priznaju mi navedeno pravo , ja se obratim Ustavno sudu koji je potvdio stav HZMO., mirovinski staž mi je priznat za prvu godinu roditeljskog , ali onda sam bila u radnom odnosu i to nije sporno , a za dvije godine roditeljskog koje isto po čl.30 navedenog zakona kao nezaposlena majka petog djeteta imam pravo, sam zakinuta jer HZMO nije uskladio svoje propise sa Zakonom koji je na snazi od 2008. godine , dakle Zakon o mirovinskom osiguranju čl,14 kaže da pravo na mirovinski staž roditelj ima za prvu godinu života, a Zakon o rodiljnim i roditeljskim potporama čl. 30 kaže da nezaposleni roditelji troje i više djece imaju prava iz obveznog mirovinskog i plaćene doprinose po posebnim propisima !!! Koji Zakon je jači i koji isključuje onaj drugi , možda sud u Strassbourgu odluči ??!!, molim savjet upućenih i voljnih za pomoć jer moja bitka traje sedam godina /pravnih/ Unaprijed hvala1
  3. ISPRAVAK , ovo je pravilnik za srednje škole MINISTARSTVO ZNANOSTI, OBRAZOVANJA I ŠPORTA 35 Na temelju članaka 102. i 103. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine« broj 87/08., 86/09., 92/10. i 105/10.- isp.) ministar znanosti, obrazovanja i športa donosi PRAVILNIK O DJELOKRUGU RADA TAJNIKA TE ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKIM I POMOĆNIM POSLOVIMA KOJI SE OBAVLJAJU U SREDNJOŠKOLSKOJ USTANOVI Članak 1. (1) Ovim pravilnikom propisuje se djelokrug rada tajnika školske ustanove te administrativno-tehnički poslovi koji se obavljaju u srednjoj školi i učeničkom domu (u daljnjem tekstu: srednjoškolskoj ustanovi), popis poslova, broj izvršitelja te količina radnog vremena na tim poslovima. (2) Izrazi koji se koriste u ovom pravilniku, a koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, obuhvaćaju na jednak način i muški i ženski rod. Tajnik Članak 2. (1) Srednjoškolska ustanova ima tajnika koji obavlja poslove u punome radnom vremenu. (2) Tajnik srednjoškolske ustanove obavlja sljedeće poslove: – izrađuje normativne akte, ugovore, rješenja, odluke – provodi i tumači pravne propise školske ustanove – poduzima potrebne radnje za upis podataka u sudski registar – obavlja poslove vezane uz zasnivanje radnih odnosa, evidencije radnika, prijave i odjave radnika i članova njihovih obitelji nadležnim službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja – koordinira i kontrolira rad tehničkog osoblja u suradnji s ravnateljem – sudjeluje u pripremi sjednica i vodi dokumentaciju za školski (domski) odbor – surađuje i dostavlja podatke nadležnom ministarstvu, uredima državne uprave jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te Gradom Zagrebom – nabavlja pedagošku dokumentaciju i potrošni materijal – izrađuje plan godišnjih odmora – obavlja i ostale administrativne poslove kao i poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa školske ustanove. (3) Ako srednjoškolska ustanova, prema kriterijima, nema zaposlenoga administrativnog radnika, tajnik obavlja i sljedeće poslove: arhivira podatke o učenicima i zaposlenicima, izdaje potvrde, duplikate svjedodžbi i ovjerava dokumente o školovanju, obavlja poslove vezane uz obradu podataka u elektroničkim maticama (e-Matica, CARNET), priprema podatke za provođenje državne mature i nacionalnih ispita, poslove zaprimanja, razvrstavanja, urudžbiranja, otprema i arhivira poštu te obavlja ostale administrativne poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada srednjoškolske ustanove. Voditelj računovodstva Članak 3. (1) Srednjoškolska ustanova ima voditelja računovodstva koji obavlja poslove u punom radnom vremenu. (2) Voditelj računovodstva: – organizira i vodi računovodstvo srednjoškolske ustanove – izrađuje financijske planove po programima i izvorima financiranja te prati njihovo izvršenje – vodi poslovne knjige u skladu s propisima – sastavlja godišnje i periodične financijske te statističke izvještaje – priprema operativne izvještaje i analize za školski odbor i ravnatelja škole, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave te Grad Zagreb – priprema godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, knjiži inventurne razlike i otpis vrijednosti – kontrolira obračune i isplate putnih naloga – surađuje s nadležnim ministarstvom, uredima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te Gradom Zagrebom, službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, poreznim uredima, usklađuje stanja s poslovnim partnerima – obavlja i ostale računovodstvene, financijske i knjigovodstvene poslove, koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada srednjoškolske ustanove. (3) Ako srednjoškolska ustanova prema utvrđenim kriterijima ne zapošljava računovodstvenog radnika, voditelj računovodstva radi i obračun plaća, naknada plaća te drugih prava prema kolektivnim ugovorima i propisima vezanim uza zdravstveno i mirovinsko osiguranje, obračunava isplate po ugovorima o djelu vanjskim suradnicima, obračunava isplate članovima povjerenstava te obavlja ostale poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa srednjoškolske ustanove. Računovodstveni radnik Članak 4. (1) Srednjoškolska ustanova koja ima do 336 učenika i 50 zaposlenih radnika, a nema zaposlenoga administrativnog radnika, može zaposliti računovodstvenog radnika na pola radnog vremena. (2) Srednjoškolska ustanova s 337 do 600 učenika i 51 do 70 zaposlenih radnika, koja nema zaposlenoga administrativnog radnika, može zaposliti jednoga računovodstvenog radnika na puno radno vrijeme. (3) Srednjoškolska ustanova s više od 601 učenika i 71 zaposlenog radnika može zaposliti jednoga računovodstvenog radnika na puno radno vrijeme. (4) Učenički dom koji ima više od 80 učenika ili više od četiri odgojno-obrazovne skupine, koji nema zaposlenoga administrativnog radnika, može zaposliti jednoga računovodstvenog radnika na puno radno vrijeme. (5) Računovodstveni radnik radi obračun i isplatu plaća i ostalih naknada radnika, evidentira i izrađuje ulazne i izlazne fakture, radi blagajničke poslove te obavlja ostale financijske poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada srednjoškolske ustanove. Administrativni radnik Članak 5. (1) Srednjoškolska ustanova koja ima do 336 učenika i 50 zaposlenih radnika, a nema zaposlenoga računovodstvenog radnika, može zaposliti administrativnog radnika na pola radnog vremena. (2) Srednjoškolska ustanova s 337 do 600 učenika i 51 do 70 zaposlenih radnika, koja nema zaposlenog računovodstvenog radnika, može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (3) Srednjoškolska ustanova s više od 601 učenika i 71 zaposlenim radnikom može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (4) Učenički dom koji ima više od 80 učenika ili više od četiri odgojno-obrazovne skupine, a koji nema zaposlenoga računovodstvenog radnika, može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (5) Srednjoškolska ustanova koja u svom sastavu ima učenički dom, može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (6) Administrativni radnik vodi evidenciju podataka o učenicima i priprema različite potvrde na osnovi tih evidencija, obavlja poslove vezane uz obradu podataka u elektroničkim maticama, zaprima, razvrstava, urudžbira i otprema poštu te obavlja druge administrativne poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada školske ustanove. Članak 6. i nigdje se ne spominje radu pismohrani . Mene zanima obzirom da sam ja položila stručni ispit pred Povjerenstvom za zaštitu i obradu arhivskog i registraturnog gradiva , RH Ministarstvo kulture , Hrvatsko arhivsko vijeće 8.3.2017. da li meni treba pisati ŠKOLA napraviti aneks ugovoru o radu . Dakle , radim kao administrativni radnika - referent za učenička pitanja i kao djelatnik u pismohrani za zaštitu i obradu arhivskog i registraturnog gradiva to bi trebalo pisati u ugovoru o radu , a ne piše!! Imam li pravo na honorar ili veći koeficijent da li netko zna pravno objasniti , to su dva radna mjesta spojena u jedno bez odgovarajuće dokumentacije...
  4. Ravnatelj srednje škole me usmeno zadužio da položim stručni ispit za djelatnika u pismohrani ,ustrojim i vodim školsku arhivu koja je velikog obima jer je škola PRAVNA SLJEDNICA VIŠE USTANOVA , u mom ugovoru piše da sam administrativni radnik .Dal li treba napraviti aneks ugovora u kojem piše moje novo zaduženje i da li ja imam u skladu s tim zaduženjem pravo na dodatak na plaći , honorar ili većei koeficijent?? hrvatin - HVALA Pravilnik o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi MINISTARSTVO ZNANOSTI, OBRAZOVANJA I SPORTA 713 Na temelju članaka 102. i 103. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, broj: 87/2008., 86/2009., 92/2010., 105/2010. – ispr., 90/2011., 16/2012., 86/2012. i 94/2013.), ministar znanosti, obrazovanja i sporta donosi PRAVILNIK O DJELOKRUGU RADA TAJNIKA TE ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKIM I POMOĆNIM POSLOVIMA KOJI SE OBAVLJAJU U OSNOVNOJ ŠKOLI Članak 1. (1) Ovim se Pravilnikom propisuje djelokrug rada tajnika te administrativno-tehnički i pomoćni poslovi koji se obavljaju u osnovnoj školi, popis poslova, broj izvršitelja i količina radnog vremena na tim poslovima. (2) Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku, a koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, obuhvaćaju na jednak način i muški i ženski rod. Tajnik Članak 2. (1) Osnovna škola ima tajnika. (2) Tajnik osnovne škole obavlja sljedeće poslove: – normativno-pravne poslove (izrađuje normativne akte, ugovore, rješenja i odluke te prati i provodi propise), – kadrovske poslove (obavlja poslove vezane za zasnivanje i prestanak radnog odnosa, vodi evidencije radnika, vrši prijave i odjave radnika i članova njihovih obitelji nadležnima službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, izrađuje rješenja o korištenju godišnjeg odmora radnika i o tome vodi kontrolu, vodi ostale evidencije radnika), – opće i administrativno-analitičke poslove (radi sa strankama, surađuje s tijelima upravljanja i radnim tijelima škole te s nadležnim ministarstvima, uredima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te Gradskim uredom za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba, – sudjeluje u pripremi sjednica i vodi dokumentaciju školskog odbora, – vodi evidenciju o radnom vremenu administrativno-tehničkih i pomoćnih radnika, – obavlja i dodatne poslove koji proizlaze iz programa, projekata i aktivnosti koji se financiraju iz proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, – obavlja i ostale administrativne poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa. (3) Ako osnovna škola nema zaposlenog administrativnog referenta, tajnik obavlja i poslove iz članka 4., stavka 3. ovoga Pravilnika. Voditelj računovodstva Članak 3. (1) Osnovna škola ima voditelja računovodstva. (2) Voditelj računovodstva osnovne škole obavlja sljedeće poslove: – organizira i vodi računovodstvene i knjigovodstvene poslove u osnovnoj školi, – u suradnji s ravnateljem, izrađuje prijedlog financijskog plana po programima i izvorima financiranja te prati njihovo izvršavanje, – vodi poslovne knjige u skladu s propisima, – kontrolira obračune i isplate putnih naloga, – sastavlja godišnje i periodične financijske te statističke izvještaje, – priprema operativna izvješća i analize za školski odbor i ravnatelja škole te za jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, – priprema godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, knjiži inventurne razlike i otpis vrijednosti, – surađuje s nadležnim ministarstvima, uredima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, poreznim uredima, – usklađuje stanja s poslovnim partnerima, – obavlja poslove vezane uz uspostavu i razvoj sustava financijskog upravljanja i kontrole (FMC), – obavlja i dodatne računovodstvene, financijske i knjigovodstvene poslove koji proizlaze iz programa, projekata i aktivnosti koji se financiraju iz proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, – obavlja i ostale računovodstvene, financijske i knjigovodstvene poslove koji proizlaze iz godišnjega plana i programa rada škole i drugih propisa. (3) Ako osnovna škola nema zaposlenog računovodstvenog referenta, voditelj računovodstva obavlja i poslove iz članka 4., stavka 2. ovoga Pravilnika. Računovodstveni i administrativni referent Članak 4. (1) Osnovna škola s više od 800 učenika može zaposliti jednog administrativnog ili računovodstvenog referenta u punom radnom vremenu. (2) Računovodstveni referent obavlja sljedeće poslove: a. obračunava isplate i naknade plaća u skladu s posebnim propisima, b. obračunava isplate po ugovorima o djelu vanjskim suradnicima, c. obračunava isplate članovima povjerenstava, d. evidentira i izrađuje ulazne i izlazne fakture, e. radi blagajničke poslove te obavlja ostale poslove koji proizlaze iz godišnjega plana i programa rada škole i drugih propisa. (3) Administrativni referent obavlja sljedeće poslove: f. vodi evidenciju podataka o učenicima i priprema različite potvrde na temelju tih evidencija, g. obavlja poslove vezane uz obradu podataka u elektroničkim maticama, h. arhivira podatke o učenicima i radnicima, i. ažurira podatke o radnicima, j. izdaje javne isprave, k. obavlja poslove vezane uz unos podataka o radnicima u elektroničkim maticama (eMatica, CARNet, Registar zaposlenih u javnim službama), l. priprema podatke vezano uz vanjsko vrednovanje, m. prima, razvrstava, urudžbira, otprema i arhivira poštu te n. obavlja i druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa. Spremačica Članak 5. (1) Osnovna škola zapošljava spremačicu za obavljanje poslova održavanja i čišćenja školskog prostora i opreme u punome radnom vremenu ako škola ima 600 m² unutarnjeg prostora. (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka, osnovna škola zapošljava spremačicu za obavljanje poslova održavanja i čišćenja školskog prostora i opreme u punome radnom vremenu ako škola ima 450 m² unutarnjeg prostora, a za grijanje koristi pojedinačne peći na kruta goriva ili loživo ulje ili se radi o školi za učenike s većim teškoćama u razvoju. (3) Ako je unutarnji prostor škole za 25% manji odnosno veći od propisanog u stavcima 1. i 2. ovoga članka, broj izvršitelja odnosno količina radnoga vremena utvrđuje se u odgovarajućem omjeru. (4) Poslovi održavanja i čišćenja jesu: – čišćenje i održavanje prilaza i ulaza u školu, školskih učionica, kabineta, radionica, sanitarnih čvorova, hodnika, stubišta, spavaonica, blagovaonice, školske sportske dvorane i drugih prostorija škole te školskog bazena i vanjskog okoliša, – čišćenje i održavanje vrata, namještaja, sagova, prozorskih i ostalih stakala, a prema potrebi spremač obavlja i poslove dežurstva i dostavljača te druge poslove koji proizlaze iz godišnjega plana i programa rada škole. Domar/ložač/školski majstor/vozač Članak 6. (1) Osnovna škola zapošljava domara/ložača/školskog majstora koji obavlja poslove u punome radnom vremenu ako škola ima do 3.000 m² unutarnjeg prostora. (2) Ako osnovna škola ima više od 3.000 m² unutarnjeg prostora, područne razredne odjele i posebne kotlovnice, ostvaruje pravo na zapošljavanje drugog radnika iz stavka 1. Ovoga članka s odgovarajućom količinom radnoga vremena, uz suglasnost Ministarstva. (3) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, u školi za učenike s većim teškoćama u razvoju domar/ložač/školski majstor obavlja poslove u punome radnom vremenu ako škola ima 2.000 m² unutarnjeg prostora. (4) Domar/ložač/školski majstor rukovodi i brine o radu kotlovnica, toplinskih stanica i drugih uređaja grijanja, obavlja popravke, održava prilaz i ulaz u školu, poslove održavanja objekta škole i njezina okoliša, obavlja poslove dežurstva te druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada osnovne škole. (5) U osnovnoj školi koja posjeduje vlastito vozilo koje se koristi za prijevoz učenika, poslove vozača može obavljati zaposlenik iz stavka 1. ovoga članka ako mu se puno radno vrijeme umanji razmjerno vremenu provedenom na poslovima vozača. Kuharica Članak 7. (1) Osnovna škola zapošljava kuharicu koja obavlja poslove u punom radnom vremenu za pripremu najmanje 70 objeda u obliku toplog obroka odnosno za pripremu najmanje 270 mliječnih obroka dnevno. (2) Za broj obroka koji je za 25% veći odnosno manji od prethodno utvrđenoga broja, broj izvršitelja odnosno količina radnoga vremena utvrđuje se u odgovarajućem omjeru. (3) Kuharica obavlja poslove planiranja, preuzimanja namirnica, pripreme i podjele obroka, čišćenja i održavanja kuhinje te ostale poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa. Članak 8. Osnovne škole su dužne uskladiti svoje opće akte s odredbama ovog Pravilnika najkasnije do 31. kolovoza 2014. godine. Članak 9. Ovaj Pravilnik stupa na snagu dan nakon objave u »Narodnim novinama«. Klasa: 011-01/14-02/00008 Urbroj: 533-25-14-0007 Zagreb, 19. ožujka 2014. Ministar dr. sc. Željko Jovanović, v. r. Dio NN: Službeni Vrsta dokumenta: Pravilnik Izdanje: NN 40/2014 Broj dokumenta u izdanju: 713 Donositelj:Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Datum tiskanog izdanja: 28.3.2014. Prikaz na čitavom ekranu Opći uvjeti korištenja Zaštita privatnosti © 2017. Narodne novine d.d., izrad
  5. -prijavila se na natječaj u općini R. na radno mjesto referenta -čula da je natječaj namještan-to me "motiviralo" za učenje, naime provedeno je testiranje -12 kanddata -zadovoljavalo uvjete natječaja-šest nas je došlo na testiranje -testiranje počinje i cura za koju je natječaj "namješten " rješi test munjevitom brzinom -doslovno u roku pet minuta i napusti prostoriju- čekam rezultate i normalo cura je prva od 10 bodova-zamislite svih 10, a ja 8 bodova i ništa ,dobijem rješenje u kojem piše da je primljena dotična koja-" ima završenu srednju školu gimnazijkog smjera". -to me zagolicalo -takvu školu Zakon o srednjim školama ne poznaje!!!Naime , u natječaju je traženo: IV STUPANJ SSS 1 GODINA ISKUSTVA U STRUCI 1.ZAVRŠENA GIMNAZIJA JE - SŠS -SREDNJA ŠKOLSKA SPREMA dakle cura ne ispunjava traženi uvjet u natječaju, nadalje po Zakonu o lok. samoup. , za radno mjesto referentna potrebna je struka, odnosno strukovna škola -što gimnazija nikako nije!!! -žalim se načelnici-odbija me s obrazloženjem da cura ima traženo iskustvo, ada je gimnazija srednja škola i da dijelom ispunjava taj uvjet i da nije ništa sporno, jer su Pravilnik o unutrašnjem rasporedu prilagodili natječaju te su njega napisali da gimnazija odgovara za dotično radno mjesto. -žalim se Upravnoj inspekciji te Viša inspektoruica utvrdi da je bilo nepravilnosti, ali ne toliko bitnih da bi se poništio natječaj. -Uputim tužbu Upravnom sudu , zatražim da se poništi rješenje o prijemu A.Ž.-koja nije smjela pristupti testiranju- i primi mene kao kandidata sa najviše bodova i koja zadovoljavam sve uvjete natječajaSud tužbu usvaja, i naloži poništavanje rješenja i donošenje novog u skladu s uputama suda. Sud je uputama obrazložio da:- nisu zadovoljeni uvjeti natječaja i da je Pravilnik o unutarnjem rasporedu nepravilno donešen -zbog ne poštivanja Zakona o služb. JLS. -NAČELNICA -na sve izrečeno od suda se ogluši inapiše da se odbija moja žalba i potvrđuje prijem A.Ž. jer ona dijelom udovoljava ,a položila je u međuvremenu i ispit!!!! Presuda suda nije važna. -revoltirana napišem predstavku Upravnoj inpekciji ,ista inspektorica koja me je prvi put odbila ,sad piše da je zatražena sva dokumentacija i da je naloženo da NAČELNICA -poništi rješenje o prijemu i da poništi natječaj-ali sud to nije tako dosudio -dakle Upravna inspektorica se ponaša kao "kameleon" i mjenja stav , ali opet ne poštuje presudu do kraja. -ja sam načelnicu tužila zbog nepoštivanje presude Visokog upravnog suda u Zagrebu Upravnom sudu u Splitu i tažila materijalnu nadoknadu -jer mi je nezakonito oduzeto adno mjesto, a nezaposlena sam.Imam li šanse??
  6. imam priznat status nezaposlene osobe , jer sam bila zaposlena na određeno nepune tri godine/, dakle iz radnog odnosa išla jednu godinu naporodiljno, vratila se na posao i radila još 10 mjeseci, ugovor na određeno istekao ,ja se javila na burzu-dakle status nezaposlene osobe, te po važećem Zakonu nastavila porodiljni na koji sam imala pravo tri godine za peto djete i koristila ostatak neiskorištenog rodiljnog dopusta sa rješenjem HZZO NA KOJEM PIŠE DA IMAM PRAVO NA NOVČANU NAKNADU I na mirovinsko osiguranje po posebnim propisima!!! Hvala!!!
  7. CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB, odnosno Upravno vijeće me uputilo na pokretanje upravnog spora -dakle na Upravni sud. Danas dobijam od Upravnog suda -moja tužba je odbijena zbog NENADLEŽNOSTI suda!!!! 1.TKO ODGOVAR I KAKO za dovođenje stranke u postupku u zabludu??? 2.Neslužbeno doznajem da je Centar u odgovru na moju tužbu tražio OD uPRAVNOG SUDA DA MOJU TUŽBU ODBACI ZBOG N ENADLEŽNOSTI!!!! dAKLE PRIZNAJU DA SU ME NAMJERNO DOVELI U ZABLUDU.ŠTO UČINIT???? Ažurirano CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB, odnosno Upravno vijeće me uputilo na pokretanje upravnog spora -dakle na Upravni sud. Danas dobijam od Upravnog suda -moja tužba je odbijena zbog NENADLEŽNOSTI suda!!!! 1.TKO ODGOVAR I KAKO za dovođenje stranke u postupku u zabludu??? 2.Neslužbeno doznajem da je Centar u odgovru na moju tužbu tražio OD uPRAVNOG SUDA DA MOJU TUŽBU ODBACI ZBOG N ENADLEŽNOSTI!!!! dAKLE PRIZNAJU DA SU ME NAMJERNO DOVELI U ZABLUDU.ŠTO UČINIT????
  8. da obavjestim rubens, PODNIJELA ZAHTJEV HZMO Zagreb odgovara -pomoćnik ravnatelja DAMIR SALAR - DA JE RAZVIDNO IZ NAVEDENOG DA MI JE NA ZAKONU OSNOVAN NAČIN odbijen zahtjev za obvezno mirovinsko osig. nezaposlenog roditelja jer takvu mogućnost ne propisuje čl.15 Zakona, a u svezi s čl.30.stavkom 3ZRPP-a te kako sam za vrijeme korištenja prabva na rodiljnu i roditeljsku poštedu od rada nemam pravo na naknadu plaće nego pravo na novčanu naknadu u iznosu propisanom čl.30 stavka1.ZRRP-A TE MI SE TRAŽENO RAZDOBLJE NEMOŽE RAČUNATI U STAŽ OSIGURANJA.!!!!!-On osobno interpretira zakon kako hoće , ako ZRRP , u čl. 30.stavka 3. jasno kaže da da roditelj koji je ostvario pravo na novčanu naknadu, ne naknadu plaće - to bi značilo da sam u radnom odnosu-dakle drži me za ovcu- ima prava iz obveznog mirovinskog osiguranja i prava na plaćene doprinose prema posebnim propisima !!! TKO je LUD????ILI ttko se pravi lud! Sad smo na Upravnom sudu u Splitu -MOLIM MIŠLJENJE. Od srca hvala.
  9. -NATJEČAJ JE BIO U SVIBNJU 2011.-REFERENT I KONTROLOR U HZMO ŠIBENIK- na određeno 12 mjesci zbog velikih pritisaka i pokušanih kombinacija političkih isl. rješavalo se sve do rujna-na moje upite su odgovorili da nisu vezani nikakvim rokovima,-Državni inspektorat je isto ustvrdio. Da bih u rujnu dobila obavijest, ne rješenje -da je izabrana K.Ć.-BEZ PODATAKA I ISKUSTVA, BEZ PRAVNOG LIJEKA, A ZA DRUGO RADNO MJESTO PO NATJEČAJU RASPISANOM U n.n. -NITKO NIJE IZABRAN!!!!-OSOBNO ZNAM DA JE BILO PREKO 200 MOLBI I znam za sebe da sam imala tražene uvjete sigurno je bilo još kandidata koji su udovoljavali uvjetima-dakle nikako nije moguće da nitko nije izabran ,ako ima kandidata koji udovoljavaju natječaju!!!I to nije sve!!!! Dio natječaja za neizabranog kandidata nije poništen, što je po Zakonu trebalo učiniti no HZMO se ne tiču Zakoni , onosno ravnateljicu .jer ona je i zaposlila K.Ć. SUPRUGU PREDSJEDNIKA hvidre - VODICE -KOJA NEMA TRAŽENU ŠKOLU I ISKUSTVO-I DARŽAVNI INSPEKTORAT MI POŠALJE OBAVIJEST DA IMA NEPRAVILNOSTI, DA KANDIDAT NE ZADOVOLJAVA UVJETE I PROTIV HZMO ĆE SE PODIGNUTI PREKRŠAJNI PRIJEDLOG-oni će eventualno platiti kaznu -od naših novaca-a dotična osoba ostaje na svom "izborenom" mjestu!!!!!! Što učiniti da se to rješi? 1.KAKO MAKNUTI OSOBU S MJESTA ZA KOJE NEMA NITI ŠKOLU NITI ISKUSTVO 2.KAKO ZA DRUGO RADNO MJESTO KOJE JE RASPISANO DOZNATI -DA LI JE NETKO UŠAO NA "MALA " VRATA -ŠTO NIJE ISKLJUČENO!
  10. MOLIM RUBENS DA MI POJASNI KAKO POKRENUTI UPRAVNI POSTUPAK. ZAHTJEV ZA UPIS SAM UPUTILA PODRUČNOJ JEDINICI HZMO, A ONI MI NISU UOPĆE 4,5 MJESECA ODGOVORILI , DAKLE KAKO OSTVARITI UPIS PO SLUŽBNOJ DUŽNOSTI. KOJOJ SE ISTANCI MORAM JAVITI, UPRAVNOM SUDU ???Molim pomoć da mi ne prođu zakonski rokovi. unaprijed hvala i hvala za prvi odgovor.
  11. Požurnicu napisala e-mailom 10.11.2011., a dobila odgovor 07.02.2012./ZA NAŠE POJMOVE -DOBRO,MISLILA SAM DA NEĆE BITI ODGOCVOR /- da je moj predmet u postupku rješavanja, a to isto su mi rekli u srpnju 2011., telefonom na protokolu, da je predmet kompletiran i u postupku rješavanja , s napomenom da se rješavaju predmeti iz 2009.g. -dakle moj predmet će čekati još dvije godine ukoliko ulazak u EU ne ubrza postupak. Zašto Rubens misli da ovako neću dobiti nikad posao-ja još vjerujem u PRAVDU I ISTINU , ma kako to naivnozvučilo, dakle ja sam posao tražila la legalan način i koristim sve pravne lijekove koje ova zemlja nudi i ne mislim odustati taman završila u Strassburu , ovaj put idem do kraja 20 godina sam puštala i čekala svoj red, ali ipak je svatko kovač svoje sreće i ja se nadam da ću je iskovati ovaj put! Upravnom sudu sam pripremila još jednu požurnicu i dopunu predmeta,-dopis Državnog inspektorata o utvrđenim nepravilnostima, naime ,Državni inspektorat je zbog prekršaja podigao prijavu protiv CZSS -/koji bi po zakonu trebao biti novčano kažnjen sa nemalom svotom i ravnateljica osobno!-to treba izreči Prekršajni sud -na prijedlog Državnog inspektorata.Neznam kako ću to provjeriti -da li je provedeno?Zašto rubens misli da neću ovako posao dobiti? Pa nisam ga dobila niti pišući 20 godina molbe , odlazeći na namještena testiranja, prekvalifikacijom .....koji savjet rubensa je -KUVERTA!!!-NE DOLAZI U OBZIR!!!!! oD SAD SAM ZVIŽDAČ, DOSTA JE ŠUTNJE I POZIVAM SVE OSTALE DA JAVNO KAZUJU ISKUSTVA I PROZIVAJU KORUPCIJU I LAŽIRANJE!!!!
  12. -imam pravo na porodiljni od tri godine kao majka petro djece zaposlena sam na određeno i iskoristim jednu godinu porodiljnog iz radnog odnosa i vratim se na posao nakon napunjene 1.godine djeteta.radim još 10mj. te mi isteče ugovor o radu,završim na burzu 01.10.2010. -po novom Zakonu o rodiljnom i roditeljskoj poštedi aktiviram ostatak rodiljnog koji je moguće nastavno korisiti i tako iskoristim rodiljni dvije godine i dođem na HZMO TE PO Zakonu o roditeljskoj poštedi koji je na snazi od 01.01.2009. zatražim upis. -01.10.2011 .-dvije godine od pravomočnosti Zakona ZRRP zatražim upis staža koji imam po članku.30 stavka 3.-da bi mi pravnik najprije rekao da NEZNA za taj zakon,na moje daljnje inzistiranje i citiranje Zakona on odgovara da nema internet, te se poziva na šeficu.!!!!Šefica mi usmeno odgovara da od toga nema ništa jer taj Zakon nije u skladu sa čl.15 ZOMO , JA PISMENO ZATRAŽIM DA MI SE ODGOVORI OD NADLEŽNE SLUŽBE TE PREPORUČENO POŠALJEM 10.10.2011. I DO DANAS NISAM DOBILA ODGOVOR-ŠTO JE SA MOJIM PRAVOM I KAKO GA RJEŠITI. DVIJE GODINE STAŽA NA KOJI PO ZAKONU O RODITELJSKOJ POŠTEDI -HZMO MI NE DA !!!
  13. -prijavila se na natječaj CZSS - za posao blagajnik/likvidator imam završenu ekonomsku školu i i preko 10giskustva , traži se 6mj /radila u banci i imam traženi staž -izabrana osoba koja ima prekvalifikaciju škole i iskustvo rada konobarice-te zaposlena u svom privatnom obrtu do 2mj. prije natječaja /natječaj namješten/-obrt još radi na ime supruga -žalia sam se i istakla -školu.iskustvo , nezaposlen suprug, nezaposlena ja i petero djece,različite dobi ,ali nitko nema posao!!!-obitelj egzistencijalno ugrožena. Predsjednica Upravnog vijeća-dipl. socijalna radnica , N.Klarić /tad i saborska zastupnica/- na moju žalbu skupa sa Upravnim vijećem odgovara da je moja žalba nije OSNOVANA-niti jedan moj argument nije pobijen , jer je ISTINIT!!-MOŽETE LI VJEROVATI DA UVAŽENA- BIVŠA ZASTUPNICA I k tome socijalna radnica može tako nešto potpisati!!!Obratila sam se svima od J.Kosor, D.Milinović,Ministarstvu obitelji , Ministarstvu rada i soc. skrbi svi su se papirnato izigrali upućujući na drugog i nitko nije ništa napravio da ispravi nanesenu mi nepravdu. Državni inspektorat je utvrdio prekršaj i uputio Prekršajnom sudu prijavu-neznam što je dalje bilo.Ja sam napisala tužbu Upravnom sudu u svibnju 2011. i poslala požurnicu u studenom 2011.jer moja obitelj je EGZISTENCIJALNO ugrožena ,ja i s uprug ne radimo imamo PETERO djece, a gospođa SOCIJALNA RADNICA-ex zastupnica potpisuje da moja žalba nije osnovana /NIJE VAŽNA ŠKOLA, NIJE VAŽNO ISKUSTVO, NIJE VAŽAN SOCIJALNI STATUS-mrtva hladna , pa to se radilo 1941.,a sve zbog toga da vrati uslugu dotičnoj osobi iz koje je ona imala osobnu materijalnu korist /kampanja za gradonačelnicu imala je za sponzora supruga zaposlene osobe-ukoliko gospođa ima potebu vratitI uslugu nek je vrati iz osobne imovine koju je POŠTENO stekla!!! a ne od državne odnosno naše imovine. Dakle kako požuriti UPRAVNI SUD da rješi moju situaciju i ispravi nanesenu m,i nepravdu ?????
  14. -građevinska inpekcija pozvana zbog nelegalne gradnje-izašli nakon nekoliko mjeseci upornog zvanja i prijave Ministarstvu -kad su izašli nelegalnu gradnju poklopili rješenjem o obnovi kuće koja nije nikad ozbiljno oštećena u ratu nego je prijevarom -korupcijom došla do treće kategorije /službenici korumpirani bili su već prijavljivani za korupciju/. -u Zakonu piše da se rješenjm o obnovi može legalno obnoviti kuća u gabaritima u kojim je bila ,a ne 2,5 metra veća nego što je bila prije rata , a bespravno je nadograđena i prije toga, tako da je od jenokatnice /imam orginalnu razglednicu -koja je dokument -narasla kuća na kuću dvokatnicu + visoko potkovlje i sve POKRIVA Rješenje o obnovi-lažirano. Sve navedeno prijavili Ministarstvu obnove i Ministarstvu graditeljstva preko e-mail pošte prije 5 mjeseci bez ikakvog odgovora-molim PAMETAN savjet. : Sve navedeno je u Šibenskoj županiji
  15. molim hitan savjet, susjed gradi bespravno , razmak između kuća cca 2m , podiže skoro 2 kata s krovom, prijavili smo građevinskoj koja ne izlazi na teren punih 40 dana /šibenska županija/, prijavljujemo upravi za inspekcijski nadzor -nitko ne odgovara 5 dana na mail.g. orsanic je nadležan , ali na mail ne odgovara već 5 dana. stanje je takvo da je kuća od susjeda ispred naše u ulici širokoj od1,60-2,000m širine došla u raz visine s našom , a bila je niža oko5 metara, nemamo zraka, niti svjetla!! tko može učiniti da inpekcija iziđe na teren i pokrene situaciju , na koji način, molim hitno savjet!"
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija