Jump to content

dtadijanovic

Korisnik
  • Broj objava

    96
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

O dtadijanovic

  • Rang
    Iskusan

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Mozete li me uputiti na zakon? Gledaju li se suvlasnicki odjeli iz vlasnickog lista (tamo pise 1/3, 1/3, 1/6, 1/6) ili se suvlasnicki dijelovi gledaju po kvadraturi onog sto se koristi?
  2. Postovani, moze li me netko uputiti kako dalje. vec 15 god se vodi razvrgnuce suvlasnicke zajednice, a u medjuvremenu sam vodio i spor o utvrdjivanju prava vlasnistva, od kojeg sam odustao jer mi sudski vjestak nije htio ucrtati zidove na nacin da budu zajednicki. Nekretnina se sastoji od zgrade sagradjene prije 1968., postoje 3 ulaza. Problem je nastao u zidovima, koji su zajednicki, ali ostali suvlasnici tvrde kako su zidovi njihovi. Uglavnom svih ovih 15 god me navode (suci, odvjetnici, upravna tijela) - da sto ce mi zidovi da se odreknem zidova, medjutim situacija je takva da ce tom dijelu koji bi pripao meni bez tih zidova vrijednost biti puno niza. Ja znam da su zidovi po zakonu zajednicki. Uglavnom zele prisvojiti te zidove. Mene zanima: 1) mogu li traziti prodaju cijele nekretnine? 2 kako bi se taj novac podijelio? na 1/3 kako pise u zakonu? Ili po povrsinama kuce koju ostali suvlasnici svojataju? Unaprijed zahvaljujem
  3. Hvala, zanima me jel ima neki zakon ili pravilnik kada je javni službenik dužan prijaviti kazneno djelo?
  4. Pozdrav svima, dogodilo mi se u postupku legalizacije nekretnine da je stranka u dogovoru s geodetom predala krivotvorenu snimku, Na očevidu su se s tim svi složili. Treba li javni službenik po službenoj dužnosti prijaviti takvu radnju na DORH? Imaju li kakve posljedice po tog službenika ako ne postupi, a treba? Dragutin
  5. Evo nitko nije odgovorio, ali da apdejtam one koje to zanima. zastara za ovakvu vrstu postupka je 15 god. Mozete podnjeti kaznenu prijavu, ali postupak se nastavlja.
  6. Ja imam iskustvo da se na Zakljucak moze zaliti samo kod drugostupanjskog rjesavanja
  7. Jel bi menmogli uputiti na kaznene odredbe, gdje je definirano
  8. Ja sam imao sličan postupak. Naime Rješenje je pravomoćno nakon osam dana, ali ima institucija koje ne ispoštuju tu pravomoćnost dok se ne riješi pravni spor. Da se to dogodilo meni ja bi im poslao požurnicu (tom tijelu koje je odbilo dati informaciju) i pričekao 30 dana da vidim jel pokrenut upravni spor. Ako nije poslao bih im još jednu tada sa zahtjevom i odlukom protiv koje nisu pokrenuli upravni spor. Napomenuo bih da nisam pravnik, ovo je iz vlastitog iskustva.
  9. Radi se o legalizaciji. Na čestici je građevina od 410m2. Trebala bi imati izjavu da je statički stabilna Predlagatelj je, da bi izbjegao potrebu za dokumentima o stabilnosti dao izraditi geodetsku podlogu na način da je zanemario zajednički dio čestice i pridodao je nekih 100m2 javne površine. To je sve nazvao brojem zajedničke cestice. Tu je geodetsku snimku izradio ured koji je godinu dana prije radio neki drugi projekt s predmetnom česticom te je upoznat kako bi ona uistinu trebala izgledati Predlagatelj se odlučio na takav način jer teško da će mu se priznati ikakav statički elaborat jer su MGIPU i Kazneni sud (nepravomoćno još uvijek) utvrdili da se radi o opasnoj gradnji. Buduci da je u tijeku razvrgnuće suvlasničke zajednice, predlagatelj je kroz izmjere sudskih vještaka geodeta bio upoznat sa stanjem na terenu. Mene je strah sada da nekoga ne podmiti da mu napravi krivotvoreni dokument koji će prikazivati da je statika ok. Čak se i u tom uredu za legalizaciju čude hrabrosti predlagatelja, ali mi govore da bez obzira na sve nemaju mogućnosti prekinuti postupak legalizacije, be obzira na neistinite ovjere isprava. Stoga sam to pitanje postavio ovdje. Zar je to stvarno istina? Hvala
  10. Može li mi netko odgovoriti sto se dogadja s upravnim postupkom kad stranka u postupku koristi neistinitu ovjerenu ispravu (dokazano) uz činjenicu da ima saznanje da je ta isprava neistinita. Jel ima kakvo uporište u zakonu da se taj postupak prekine?
  11. Pozdrav, imam ovakvu situaciju. Predlagatelji su predali zahtjev za legalizaciju nakon 31. 12. 2012. Iako su imali Rješenje o o uklanjanju gradnje. Predali su prazan list, nisu rekli da postoji Rješenje o uklanjanju niti sudski spor o vlasništvu. U tijeku sudskog spora prisustvovali su dvjema izmjerama (različitih) sudskih vještaka. Medjutim naručili su Geodetsku snimku i Snimku izvedenog stanja na način da su je prikazali onako kako im odgovara. Zanemarili su dio zajedničke čestice na kojoj se nalazi zajednička zgrada, i pridodali cca 150 M2 općinskog zemljišta. U geodetskim elaboratu geodet je formirao tu novu česticu i prikazao je brojem zajedničke čestice. Sve je to ucrtao u DOF snimku. Na osnovu te snimke izvršen je očevid koji pokazuje da je (dio) zgrade koji se legalizira u skladu sa Snimkom o izvedenom stanju. Taj dio zgrade je legaliziran kao samostalna jedinica. I to u vrijeme trajanja sudskog postupka. Moje pitanje je ima li tu kakvog kaznenog djela? Naime svi tvrde da su djelovali po zakonu. A očito je da je dokumentacija neistinita Hvala
  12. Rješenje o uklanjanju je doneseno 02. 07. 2010. Zahtjev za legalizaciju je predan u ožujku 2013. Tada je bila na snazi prva verzija zakona. U sada važećoj verziji zakona nisam uspio vidjeti datum 31. 12. 2012., spominje se samo 30. lipnja 2018. Zakon kao da je prestao razlikovati one građevine koje imaju Rješenje o uklanjanju. To me buni, ako je zahtjev zaprimljen u 2013. g. i u ladici dočekao promjenu zakona o ozakonjenju... koji je onda ispravan postupak da se postupa po starom zakonu kad zahtjev nije mogao biti podnesen ili po novom kad je izgleda mogao biti?
  13. Poštovani, imam jedno teoretsko pitanje, koje je meni praktično, a koje se tiče zakonskih rokova. Predlagatelj, koji ima Rješenje o rušenju bespravno sagrađene građevine je predao zahtjev za legalizaciju u ožujku 2013. Rok za predaju u tom trenutku je bio 31.12. 2012. (Za zahtjeve s rješenjem o uklanjanju) U međuvremenu se zakon o legalizaciji mijenjao nekoliko puta. Predmet se rješava. Moje je pitanje: Je li službenik koji je zaprimio taj zahtjev isti trebao odbiti i uputiti predlagatelja da pričeka promjenu zakona? Ili je mogao zaprimiti zahtjev i ostaviti ga u mirovanju dok se zakon ne promijeni. Hvala.
  14. Pozdrav svima, pogotovo onima koji prate moju borbu s institucijama. Imam jedno pitanje za koje bih molio odgovor ili da me se barem uputi u sudsku praksu. Radi se o tome da su susjedi opasnom gradnjom (postoji presuda) uništili moj dio gradjevine. Gradjevina je zajednička, a dogadjaj se dogodio 2006. Građevinska inspekcija je donijela rješenje o rušenju. Zakonom o legalizaciji bespravne gradnje im je AZONIZ legalizirao objekt, ali je Ministarstvo graditeljstva poništilo to Rješenje. Medjutim Susjedi umjesto da uklone opasnu gradnju oni su pokrenuli upravni spor koji je 2018. Riješen na način da se ponovi postupak. U medjuvremenu je agencija AZONiZ pozvala susjede predlagatelje da im dostave u roku od 30 dana ispravnu dokumentaciju (2017, prije početka upravnog spora), no kako nisu djelovali do završetka procesa na Višem upravnom sudu tih se 30 dana pretvorilo u godinu i pol. Nakon toga su susjedi predlagatelji tražili još vremena a na taj upit Agencija nije odgovorila. Iz tog razloga sad Ministarstvo rješenjem pobija prvostupanjsko rješenje navodeći kako je Agencija trebala produljiti rok E sad, može li mi netko reci, kako se inače tretira rok u upravnom pravu, jel treba odgovarati strankama na ovakvo kupovanje vremena (trenutno prolazi 14 godina od početka opasne gradnje). Jel rok od 30 dana prekluzivan ili se s time u upravnom postupku može kalkulirati? Hvala unaprijed
×
×
  • Napravi novi...