Jump to content

Bubilica

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Stanari stambene zgrade protive se plaćanju novca za čišćenje stubišta iz pričuve jer je tada cijena znatno viša, te žele da se osobi koja čisti "plaća na ruke". No, ipak žele da im predstavnik stanara izda potvrdu da su platili za čišćenje, pisanjem "računa" iz tzv. "otklupnog bloka". Ako na trenutak "zaboravimo" kršenje zakona izbjegavanjem plaćanja poreza na rad osobe koja čisti... ima li predstavnik stanara ikakve osnove "izdavati" takav račun i krši li time neke propise? Ako da, molim vas navedite koje? Hvala!
  2. Hvala puno na brzom odgovoru! Vrt je samo njihov. U prizemlju su dva stana, i svaki ima svoj vrt ograđen ogradom, to je u vlasništvu tih stanova.
  3. Radi se o stanu u prizemlju, koji ima pripadajući vrt. Stanari su u posljednjih 10-15 dana izbetonirali vrt ispred svog stana, digli stupove i natkrili terasu. Nisu tražili dozvolu drugih stanara. Što sad? Može li ih predstavnik stanara sam prijaviti - napisao je žalbu, lupio žig i želi nositi to pisamce u Ministarstvo (tako su ga uputili u općini). A niti on nije razgovarao sa drugim stanarima, skupio njihove potpise, nego kao da vodi svoj mali gerilski rat. Treba li za tu žalbu skupiti potpise stanara?
  4. Bok svima! Prije nekog vrmena sam postavila ovo pitanje, nije bilo odgovora, pa podižem temu, ako ima neko neku ideju i odgovor za mene. Hvala!
  5. Dobar dan. Oprostite na dugom i dosadnom postu Stanujem u manjoj zgradi iz 2007. godine (12 stanova) na kojoj je loše izveden krov pa za vrijeme obilnih kiša voda probija kroz krov / beton / zidove i curi u stanove. Osim toga, preljeva se i preko fasade i ulazi i u stanove koji nisu na zadnjem katu. Fasada je puna algi, krov pun zakrpa. Zgrada je pod garancijom 10 godina (dakle do 2017.), a od 1.1.2011. smo počeli plaćati pričuvu (ranije nije bilo puno stanara i nisu se bili dogovorili oko toga). Upravitelj zgrade (privatni) je u veljači 2011. napisao popis što sve treba na zgradi popraviti, uključujući krov koji je najveći problem, no investitor i graditelj već mjesecima "prebacuju lopticu" jedan na drugoga tko je odgovoran. Do sada je graditelj samo par puta poslao majstore koji su zakrpali krov na problematičnim mjestima, ali su nam ti majstori rekli da će to što su napravili možda držati 5 godina, a možda i par mjeseci. Zadnji je dogovor da se svi (investitor, graditelj, projektant, upravitelj, stanari...) sastanemo u rujnu, no mi stanari nismo sigurno što i od koga možemo zahtjevati. STAV GRADITELJA POSLAN MENI NA E-MAIL: "Poštovana, poslali smo vam majstore radi sanacije procurivanja limenog krova i fasade do kojeg dolazi zbog nepotpune izvedbe detalja. Zbog kompliciranosti detalja na krovu zgrade majstori predlažu rješavanje problema sistemom eliminacije, tj. u prvoj fazi radova sanirali bi se očigledni nedostaci.Ako to ne pomogne tada je potrebno izvesti veće radove, a to se odnosi na središnji žljeb za odvodnju oborinske vode koji je vjerojatno premalog presjeka tj. preplitak, pa dolazi do prelijevanja vode u stanove. "Premalog presjeka" znači da je loše projektirano i da tu završava naša odgovornost!!! Na te nedostatke smo i mi sami upozoravali(projektante,nadzornog ing.i investitora) u samoj gradnji i upućivali na moguće probleme koji su se nažalost i ostvarili. Mi kao firma ne bježimo od dijela naše odgovornosti . Za sanaciju krova smo u više navrata zvali našeg koperanta XY d.. koji je izvodio radove na tim krovovima. Njegovo obrazloženje je da je investitor dobio ono što je platio. Time se i sam investitor i projektant moraju izjasniti što su projektirali i koliko su i što platili." STAV INVESTITORA POSLAN MENI NA E-MAIL: "Izuzetno me stid jer sam prevaren od strane Građevinske firme XY d. i to što imate zbog toga probleme. Moram neke stvari pojasniti jer su se počele slati dezinformacije – laži. Moja tvrtka ZZ d.. je investitor u izgradnji, a ne izvođač i/ili projektant i/ili nadzor što po zakonu sve zajedno ne može ni biti. Zato je ugovorila (unajmila) zakonski stručne sudionike u gradnji: Projektanta, Izvoditelja radova, i Nadzornog inženjera. Građevinska firma XY d.. je ugovorena kao glavni izvoditelj koja predaje dijelove posla svojim podizvoditeljima – kooperantima (npr: limaru). Mjesečno se plaćalo Građevinskoj firmi XY d.. plaćanjem mjesečnih situacija (računa) za dotad obavljene radove ispostavljenih od Građevinske firma XY d.. i ovjerenih (prekontroliranih) od Nadzornog inženjera. Ne ulazim u to koliko je Građevinska firma XY d.. plaćala svoje kooperante od novca kojeg je naplatila, jer je moja tvrtka ZZ d.. imala samo ugovor sa glavnom Izvoditeljem – Građevinskom firmom XY d.. Nije istina da se Građevinska firma XY d. protivila projektu i detaljima kod Projektanta ni kod preuzimanja posla niti upisom u građevinski dnevnik da odbijaju raditi jer je loš projekt, već je bilo baš suprotno! Obavili su posao (za kojeg sada tvrde da je loš) i naplatili ga mojoj tvrtki ZZ d.. kao dobro obavljen, čime snose i zakonske posljedice ukoliko ne poprave svoje propuste! Opće je poznato je da u gradnji izvoditelj (i njegov kooperant) svakodnevno radi sa nadzornim inženjerom i projektantom oko pitanja struke i mora obaviti posao kvalitetno jer za njega garantira 10 godina. Sve to zajedno građevinska tvrtka XY d. i g. Direktor zna, zato će kako kaže postupiti odgovorno prema svima i bez odlaganja popraviti urađeno." Nakon ova dva e-maila je bilo još nekih telefonskih razgovora nakon kojih nije bilo pomaka, pa sad mi stanari čekamo jesen kad se svi vrate s GO. Krov trenutno ne curi (a nije ni bilo obilnih kiša nakon popravaka), ali mi želimo trajno rješenje, a ne popravke i krpanja kad primjetimo mokre zidove. Moje pitanje je, od koga onda trebamo tražiti da trajno riješi pitanje krova? Graditelj uvijek "rado" pošalje nekoga da zakrpa, ali ne želimo stalne zakrpe, za 6 godina će isteći garancija i što ćemo onda? I kakva je tu uloga firme koja je Upravitelj zgrade (privatni), do sada nam nisu puno pomogli, samo bi nam rekli da zovemo i ganjamo Graditelja/Investitora. Hvala!!!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija