Poštovani,
Moj problem počinje 17.07.2015 prijavom kvara na internetu. Operater T-com-a je tek iz trećeg poziva odlučio prijaviti kvar tehničarima. Nakon dva dana su mi rekli na ponpvni poziv da je otklon kvara na mojem području 7-10 dana. nazivao sam svaki dan i dobijao razne odgovore:
- moramo promjeniti kabel
- mora se naručiti kabel ali je vikend
- promjenili smo kabel
- nemožemo promjeniti kabel jer ide preko privatnog posjeda pa moramo dobiti dozvolu
za kopanje bagerom ( a kabel su zamjenili 2 dana ranije)
- napisati ćemo jednu požurnicu tehničarima
- napisati ćemo drugu požurnicu tehničarima
I tako do dana današnjega mi ne radi ni telefon ni internet osim par trenutaka u danu kad zazvoni tel. a kada se javiš bude mrtav.
Ja sam dugogodišnji korisnik t-coma i nisam pod ugovorom, ali mislim da sam trebao dobiti nekakvu zamjenu (mobilni internet) na njihov trošak dok ne poprave. Ja sam iznajmljivač i moj apartman na Web stranici ima internet, kada gosti dođu i vide da nema interneta onda prigovaraju i reklamiraju agenciji jer danima ne interneta. zatim mi i agencija negoduje jer se kvar nemože napraviti ni u 22 dana. najnoviji odgovor je da se mora kopati novi kanal ali tek na jesen jer je turistička sezona. Sreća da to nevaži za ostale distributere jer nebi nikada u sezoni imali ni vodu ni struju.A lokacija kopanja je van naselja i mislim da nebi nikoga ometala jer i moji susjedi isto imaju problema i stalno zivkaju. tako od vikenda do vikenda vrijeme samo prolazi.
Neznam više što da radim, da ih tužim i tražim naknadu štete jer gubim goste koji odlaze, ili da čekam i budem sretan ako ikada naprave.
Mislim da samo lažu i dobijaju na vremenu jer nisu u stanju popraviti kvar.
kada sam tražio mobilnu zamjenu na njihov trošak onda su mi rekli da oni nemaju veze sa time jer su to drugi operativci ( za mobilne mreže).
Molim vas za pravni savjet Go72