Jump to content

snekyvz

Korisnik
  • Broj objava

    40
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Molila bih Vas za pomoć. Trebala bi uputiti žalbu u ime muža hzzu ali nisam baš stručna u tome. Naime, radi se o tome da su mu u jednoj koverti poslali 3 rješenja (na kojima piše da se nije žalio na ono drugo koje se isto nalazi u toj koverti i nije ga ranije dobio, a sva su datirana na 1.9.) kojim ga obavještavaju da im u roku 15 dana mora vratiti cca 5100 kn koje je primio na ime naknade za nezaposlene. Stvar je u tome da je radio, nakon toga išao na porodiljni (a ja raditi drugih 6 mj.) i onda dobio otkaz (istek ugovora), te se prijavio na hzz kao nezaposlena osoba i po njima imao zdravstveno i redovno se od 1.1. do 29.7. vodio u evidenciji nezaposlenih... Sa 29.7. moj ga otac prijavljuje na opg i suprug se odjavljuje sa biroa... Pošto se po nekom bizarnom zakonu on na opg mora prijaviti od zadnjeg radnog dana, tj. od 1.1., a ne od stvarnog dana kad je počeo raditi (29.7.), oni ga sada terete da im vrati novac koji je dobio kao nezaposlena osoba. Ima li to uopće logike? Znači da jedan zakon govori kako kao nezaposlena osoba ima pravo na naknadu, dok drugi zakon govori kako ga na opg može prijaviti isključivo sa zadnjim radnim danom (makar to bilo prije 5 god...). Osim što moj otac mora platiti zaostatke doprinosa za supruga (cca 26000 kn) koje moj muž kod njega nije zaradio jer tada nije radio kod njega, sada bi još trebali vratiti i 5100 kn koje je dobio kao nezaposleni... A još k tome mu se plaća samo staž, a ne isplaćuje plaća... Ima li smisla da pišem žalbu ili ćemo to morati platiti? Unaprijed hvala
  2. Znači da ću u 2015. (tko živ, tko mrtav do onda) ući sa 50 rana go (25 za 2014. i 25 za 2015.) Blago meni sa toliko go kojeg neću moći iskoristiti ni naplatiti....
  3. Pozdrav. 15.6. mi ističe rodiljni dopust i vraćam se na posao. Roditeljski će dopust koristiti suprug. Interesira me imam li pravo na godišnji odmor odmah nakon porodiljnog. Namjeravala sam dio iskoristiti nakon završetka rodiljnog i prije vraćanja na posao ali u poduzeću kažu kako se to više ne može jer nemam 6 mjeseci staža u tekućoj godini. Go za 2013. sam iskoristila prije porodiljnog. Unaprijed hvala na odgovorima
  4. pozdrav.... ako sam na krivom podforumu, molim Vas da prebacite temu.... interesira me je li moguće raskinuti sudužništvo po gotovinskom kreditu... sudužnik sam tati - od 84 rate za otplatu je ostalo još njih 30 ili cca 68000 kn... otplaćuju se redovno skidanjem s njegovog tekućeg računa. problem je u tome da bih hitno trebala uzeti kredit no svima smeta to sudužništvo.... je li moguće to raskinuti bezbolno (po tatu jer mu ne želim zagorčavati život), pošto u zabi (gdje je uzet kredit) to ne mogu saznati jer se bankar čitavo vrijeme izvlači kako nema direktorice da ju pita..... i tako već mjesec dana a ja ne mogu do nje nikako.... inače sam bez njega kreditno sposobna....
  5. bolnica mi je uputila dopis kako oni nisu bili u mogućnosti predviditi takve ozljede jer one nisu bile vidljive, te da su te iste ozljede nastale tokom godina a vrlo vjerojatno kao uzročnoposljedična veza sa prometnom nesrećom. preporučuju mi detaljan pregled i vještačenje tog pregleda. molim vas, ako netko zna ima li uopće smisla da po tome dalje čeprkam ili da jednostavno odustanem, probam te bolove riješiti i ne tražiti naknadu.... unaprijed hvala....
  6. prometna se dogodila krajem rujna 2008. nisam bila krivac. bila sam hospitalizirana nekoliko dana i prošla 3 tjedna terapija zbog trzajnih ozljeda. odšteta je riješena vrlo brzo. prije 2 god. pojavili su mi se zdravstveni problemi i lječnici su danas potvrdili da je to od te prometne nesreće, tj. da im je na snimkama promaklo da je pomaknuti vratni kralježak i zbog toga imam velike zdr. probleme (gubim snagu u desnoj ruci i nozi). ima li ikakve šanse da se naknadno naplate svi troškovi liječenja (terapije, bolovanje i najvjerojatnije operacija)? znam da je rok za podnošenje 3 god., ali eto, meni su se simptomi pojavili nakon 2,5 god, a dijagnoza protvđena nakon 4,5 godine? molim vas za pomoć i unaprijed hvala na odgovoru
  7. snekyvz

    zaštita potrošača

    fora je u tome što mi se ugovor sad izlazi i nisam ga uopće imala namjeru produživati jer su mi em preskupi, em su se ponjeli krajnje neprofesionalno i bahato sve do trenutka kad se nije uključio drž. inspektorat... mislila sam preći kod drugog operatera a sada ću biti prisiljena ostati kod njih samo zbog garancije tog "novog - starog" uređaja
  8. nitko? adje, molim Vas.... ne mogu nigdje naći nikakav odgovor...
  9. snekyvz

    zaštita potrošača

    ovo me doslovno šokiralo.... znači, pošto se meni ugovor izlazi 20.12. ja sam ga primorana produžiti samo da mi dalje vrijedi jamstvo za novi uređaj? ne bi li trebao proizvođač garantirati ispravnost proizvoda (tako barem piše u jamstvu) 24 mjeseca od dana kupnje, bez obzira gdje je kupljen uređaj?
  10. snekyvz

    zaštita potrošača

    eto, javljam razvoj situacije.... nakon svoj tog natezanja prijavila sam servis i proizvođača drž. inspektoratu i 2,5 tj. od podnošenja prijave ista je riješena u moju korist... tako da sam imam novi mobitel i sad jedno pitanje ako netko zna... možda baš i nije vezano za temu... rekli su mi u vipu da ako prijeđem kod drugog operatera gubim pravo na jamstvo za mobitel.... znači, ako prijeđem u npr. t-mobile ili tomato ovaj novi uređaj koji sam sada dobila više neće biti pod garancijom, iako u jamstvenom listu piše da jamstvo vrijedi 24 mj. od dana kupnje.... imate kakva iskustva?
  11. to i mene čeka.... ja ću 1.1. morati prijeći u drugu firmu istog poslodavca... i to ugovorom o radu na određeno.... jel imam onda kakva prava kasnije, ukoliko me čeka Lightov scenarij?
  12. snekyvz

    zaštita potrošača

    to sam i napravila. i to danas treći puta... jer vip priznaje dopise faxom. ali oni ne priznaju tu grešku kao kvar telefona nego krive mene jer surfam po nekompatibilnim stranicama. citat izvještaja servisa: "Upozorenje koje se pojavljuje na zaslonu prilikom koristenja aplikacija ili pretrazivanja nije kvar uredjaja već nekompatibilnost s odredjenom aplikacijom ili internet stranicom. Uredjaj vracamo nepopravljan." to mi se javlja na apsolutno, ali apsolutno svim stranicama koje želim otvoriti... i onda se vip izvlači na to kako uređaj nije pokvaren, a ja jednostavno neka ne koristim internet. šta će mi onda mob za 3500 kn ako s njim mogu samo zvati, slati smsove i slikati? šta će mi takva tarifa di plaćam megabajte koje nemogu iskoristiti? al oni uopće ne mare za to... u poslovnici se djelatnici samo cinički smiju i govore kako mi ne mogu pomoći.... a ja više neznam kome se obratiti....
  13. molila bih vas za pomoć slučaj je slijedeći: prije nešto manje od 2 god produžila sam pretplatu i kupila smartphone. u tome razdoblju mobitel je 5 puta bio u servisu. na kraju su mi vratili nepopravljenog. problem je u tome što mi ne dozvoljava surfati. iz servisa su rekli da mob nije pokvaren i nek ne surfam po tim stranicama. radi se o stranicama raznih foruma, o fejsu, 24sata, dnevnik.hr, vremenskoj prognozi, gmailu i apsolutno svim drugim stranicama koje sam otvorila. dakle, imam smartphone koji mogu koristiti samo za pozive i smsove. iz samsunga su odbili dati novi mob jer se izvlače na servis, isto kao i vip. probala sam na sve moguće načine, ali oni se drže ko pijan plota tog izvještaja.... zvala sam danas vip službu za korisnike i djelatnica mi je rekla da im pošaljem još jedan dopis... i ja im ga jutros poslala... pozvala sam se na članke 401, 410, 411, 423 i 424 zakona o obveznim odnosima i zatražila novi mobitel i raskid ugovora ili povrat novca i raskid ugovora.... što mi je dalje činiti? imam tarifu koju ne mogu iskoristiti, a platiti moram, imam mob koji ne mogu koristiti, a ističe mi garancija za 2 tj. dala sam im rok do 30.11. i onda ih prijavljujem državnom inspektoratu... dajte neki savjet, molim vas. već sam na rubu živaca jer se osjećam prevarenom, poniženom i iskorištenom.
×
×
  • Napravi novi...