Jump to content

dana_33

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, neznam da li sam na dobrom mjestu pokrenuo temu. Nadam se da mi neće nitko zamjeriti ukoliko jesam. Imam jedno pitanje: moj se obrt bavi montažom PVC stolarije i garažnih vrata. Uzeli smo jedan posao, prvenstveno se radi o velikim industrijskim vratima. Vrata su montirana na jednom objektu blizu Senja. Međutim jednog se dana usred bure desila šteta na vratima (polomile su se lamele). Iako smo mi od proizvođača dobili 2 godišnje jamstvo na panele, koje sto isto tako proslijedili našem kupcu tj. na računu piše : Jamstvo na panele -2 godine. Prvenstveno se to odnosi na boju, da panel neće zahrđati itd. Sad nas taj kupac tereti da mi moramo rješavati tu štetu koja je nastala uslijed vremenske nepogode. Neznam kako se postaviti ali prvenstveno se tu radilo o višoj sili. Isto tako ako mi sad prihvatimo reklamaciju, može se desiti da slična šteta nastane npr. 15 puna kroz narendih 1,5 g. Kako se postaviti? Zelim ispasti max. fer prema kupcu ali nemogu seprihavtiti obaveze da svaku šteteu nastalu uslijed bure ili nevremena riješavam ja...I još nešto: ako odlučim riješiti jednu takvu reklaamciju, automatski ću se obvezati riješiti svaku sličnu slijedeću.. Napomena: Vrata su uredno montirana sa moje strane.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija