Jump to content

maja9

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. imam tarifu unutar firme, gdje mi je 500 mb interneta besplatno. inace nikada do sada nisam potrosila niti 500mb. prosli mjesec mi je dosao racun da sam na internetu potrosila dodatnih 500kn, ali to sam nekako shvatila jer sam isla na kartu. ali ovaj mjesec mi je: 18.8.stigla poruka da sam 16.8. prekoracila dozvoljene mb, a 17.8.sam poslala tpo znaci provjeru stanja i pisalo je da sam potrosila 457mb. nakon toga 19.8. sam provjerila opet stanje i pise da sam potrosila u roku od dva dana 309,587mb vise od dopustenoga te mi je to naplaceno 2 384,56 kn. na njihovoj stranici pise da je 1mb-5kn, dok sam zvala u vip rekli su da mi je 1mb-10kn, sto opet ne ulazi u taj iznos. ali bit svega je da ja to nisam uopce napravila. kada sam otisla u vip poceli su mi govoriti da mi je mobitel sam azurirao podatke, sto nije moguce, jer godinu dana mi nije nikada tako bilo. zatim su mi rekli da pisem zalbu kada mi dode specifikacija racuna. ali posto sam citala po forumima, oni su "darezljivi" pa "oproste" nabijen racun ali moram platiti pdv. stoga bih trebala savjet, da li da odmah odem u njihovu centralu jer ja im ne mislim platiti pdv jer ja to nisam potrosila. ili da sacekam da mi dode specifikacija, ali onda sigurno moram platiti taj pdv.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija