Jump to content

darsinjo

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Nema još odgovora... a hitno je ljudi. Jel ima netko da zna?... zovem rrif ali je zauzeto.
  2. Pozdrav svima! Nisam siguran da li pitanje postavljam u dobrom forumu ili je ovo pitanje za Porezno i financijsko pravo? Ispričavam se ako sam pogriješio. Pitanje je slijedeće. D.. je registriran prije 2 godine i sad prvi puta kreće sa poslom bio sam na poreznoj i sve dogovorio, rečeno mi je da mogu početi izdavati račune. Krećemo od nule i želimo što manje početne troškove. Ja sam direktor i nisam zaposlen(osiguran). Koliko sam shvatio ako se ne prijavim kao zaposlenik onda će mi biti obračunati doprinosi po nekakvoj tamo direktorskoj plaći (6000 i nešto Kn), tako ispada da je pametnije prijaviti se na minimalac. Zato namjeravamo za direktora postaviti drugog vlasnika koji je zaposlen odnosno osiguran je. Tako bismo izbjegli plaćanje doprinosa. Jasno mi je da ovo ima nedostatke, ne možemo obručunavati razne troškove (loko vožnju itd...), ali to sad nema veze. Da li ovo što sam do sad napisao stoji? Dakle sutra krećemo sa prmjenom direktora a do rješenja može proći od 15 - 30 dana. Glavno pitanje je - što bi se desilo kada bi danas izdali račun a nemamo zaposlenih. Da li bi se mogli dovesti u nekakvu nezgodnu situaciju da nam se za period u kojem čekamo riješenje o reimenovanju direktora a ja sam izdao račun nakalemi nekakav dug za doprinose po toj fantomskoj direktorskoj plaći? Pitanje je trebalo biti kratko ali eto Hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija