Jump to content

jauka

Korisnik
  • Broj objava

    7
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Kada je moja majka umrla (1998.g.) ja sam od hzzo dobila novčanu pomoć od nešto malo kuna. Danas je umrla moja svekrva, pa me zanima zna li netko postoji li još to? Daje li hzzo ili hzmo neku pomoć za ukop? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru
  2. Nije jasno dižeš li stambeni ili neki drugi hipotekarni kredit ili samo posuđuješ od nekoga novac pa trebaš dati neko jamstvo da ćeš novac vratiti. Ako dižeš stambeni kredit, mislim da postoji neka varijanta u zemljišnim knjigama, ali sad se ne mogu sjetiti. Pogledat ću, pa ako nađem, javim ti.
  3. Ne znam kad se to tebi dogodilo? Možda se onda tako i moglo. Sad treba tražiti odobrenje njihove pravne službe, koja te redovito odbije, naravno jer im je to najjednostavnije, popraviti uređaj i sve ok. A to što to više nije novi proizvod, nema veze. Glavno je da si ga platio kao da je novi.
  4. Molim te da mi odgovoriš što mi je činiti ako mi i Državni inspektorat odbije moj zahtjev za povratom novca? Postoji li još neka institucija za reklamacije? ŠTO ĆU AKO BUDEM MORALA ZADRŽATI PERILICU KOJU NE ŽELIM? Unaprijed zahvaljujem
  5. Heh, znam ja kako je na zapadu. Živjela sam u Berlinu 5 godina, tamo proizvod ne mora biti neispravan, dovoljno je da mi se ne sviđa, pa da mi ga uzmu nazad, vrate moje novce i odvezu o svom trošku. Mene zanima kako u ovoj lijepoj našoj izboriti svoja osnovna potrošačka prava. Osjećam se kao da vodim borbu s vjetrenjačama. Zakon je na mojoj strani, ali tko šljivi u Hrvatskoj zakon. Znam samo da neću odustati, makar morala angažirati odvjetnika, pa kolko košta, košta. Samo sam se pitala postoji li civiliziraniji i kraći način. Hvala na odgovoru, ali nije mi ništa lakše:hvala:
  6. sve sam ja to proučila i postoji još jedan stavak (6), ali je to sve tako sklepano da se može tumačiti kako kome odgovara. U ZOO lijepo stoji da imam pravo birati hoću li popravak, zamjenu ili povrat novca, ali to se izgleda ne tiče nikoga. U ovoj zemlji radi tko što hoće. Hvala na odgovoru, ako imaš još koji dobar savjet, dobro je došao
  7. Kupila sam neispravnu perilicu rublja u Pevecu i htjala bih je vratiti. U Pevecu mi ne žele zamijeniti perilicu niti vratiti novac. Kažu da je mogu popraviti, na što ja ne pristajem. Uputili su me na svoju pravnu službu, koja je moju reklamaciju odbila uz obrazloženje da im moram dati dovoljno vremena da mi otklone kvar na perilici i tek ako se kvar ne može otkloniti, mogu mi zamijeniti za drugu perilicu ili vratiti novac. Obratila sam se i Državnom inspektoratu (čekam odgovor), što da radim ako mi i oni ne pomognu? razočarano-ljuta:psuje:
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija