Jump to content

Ana Ma

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Moj slučaj glasi ovako: U 12.mjesecu 2011. sam kupila mobitel u Vip centru(koštao je 4600kn). Kad mi se javio prvi "kvar" - nije se mogao spojit na internet, odnjela sam ga u Vip centar gdje je zaposlenik pokušao bezuspješno rješiti taj kvar. No uz nepovezivanje na internet, mobitel se počeo zaleđivat, nije reagirao na pozive, poruke, i pokazivao je da je memorija puna ( a nije bila). Sa servisa se vratio nakon 10tak dana, kao popravljen. Drugi puta je na servis poslan 23.8. jer su se greške vezane za "punu" memoriju,i nereagiranje javljale, ponekad mi se znao sam od sebe i zagasiti. Sa servisa je opet vraćen nakon 10tak dana. Treći put je poslan na servis 6.10. sa ponekom starom ( "puna" memorija) i novom greškom - kad imam poziv na čekanju, mobitel se sam od sebe ugasi, i mogu ga upaliti jedino ako izvadim bateriju i karticu. Sa servisa je vraćen za 2 tjedna. S time da su u radnom servisnom nalogu napisali da kvara nema i da je autotest prosao uredu. Znači, mobitel je u 10mjeseci išao tri puta na servis, a neke greške su se ponavljale i dalje nakon popravka. Zanima me što mi sad savjetujete? Prošli tjedan sam napisala prigovor upućen Vipnetu u kojem je obrazložen cijeli tijek događaja, i zatražila sam novi isti mobitel, ili novi koji po karakteristikama odgovara mom starom mobitelu, jer se moj mobitel više ne proizvodi. Jako mi je bitno kako će se ovo odigrati, jer mobitel nije bilo kakav i nije bio baš jeftin, a i kupila sam novi mobitel, a ne polovni da stalno mora na popravak. Hvala vam na odgovorima!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija