Jump to content

DingoZG

Korisnik
  • Broj objava

    13
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hvala na odgovoru. I slučaju kada porez na nekretnine zaživi u što ne sumnjam, budem rupe na krovu vratio nazad.
  2. Postovanje Silom prilika krenuo sam u hitnu adaptaciju krovista jer je mi je kod kupnje kuce promaklo "par sitnica". U nemogucnosti da platim uslugu "kljuc u ruke" krenuo sam samostalno u cijelu aktivnost sto je uobicajeni posao od tjedan dana pretvorilo u posao od mjesec dana zbog mojih obaveza. Sve racune za materijal uredno spremam i da se aktivira porez na nekretnine svojom adaptacijom podigao sam klasu stanja nekretnine sto bi znacilo vece izdvajanje u korist lokalne uprave. Ono sto ne mogu naci i nije mi jasno je mogu li ostvariti kakav porezni odbitak na obavljenu adaptaciju krovista? Unaprijed hvala na odgovorima.
  3. Eto upravo sam pročitao novu ponudu sporazuma, samo su dodali točku kojom garantiraju 80% isplate do okonjčanja postupka pred prekršajnim sudom, ali ostao je stavak gdje nakon isplate 80% cijene popravka nemam daljnjih potraživanja prema osiguranju. treba mi stvarno puno sreće i pameti.
  4. Nismo potpisivali nikakve izjave, samo alkotest. Što se tiće policijskog službenika želio bih ga upitati što se dogodilo između 4.11. i 26.11. da je moje zaustavljanje pretvorio u parkiranje i na temelju čega je nedvojbeno utvrdio moju krivnju za izazvanu nezgodu. Također opet ću ga pitati što čini razliku između zaustavljanja i parkiranja, a da ne govorimo zašto je zakonodavac stavke članka 82 i 83 nije stavio u istu točku ako zakonodavac nije predvidio jasnu razliku između zaustavljanja i parkiranja. Znam dosta ulica u Zagrebu gdje kad bi zaustavljanje i parkiranje terminološki izjednačili ne biste mogli pustiti putnike iz vozila van jer su cijelom dužinom ulica i avenija vozila parkirana sa strane.
  5. TOČNO I opet točno, osjećam se kao budala jer bi sve ovo izbjegao da sam parkirao na mjestu za invalide, nedjelja, policije na kilometre nigdje zbog financija. Danas sam baš dobio novu ponudu osiguranja i nude opciju povrata i preostalih 20% ako me sud oslobodi krivnje. Hvala na pomoći !
  6. Nema veze isprićavam se zbog neugodnosti u namjeri da mi pomognete, mail sam svejedno dobio putem obavijesti foruma na e-mail.
  7. Napisao sam i skraćenu verziju, ali da ponovim. Ja sam zaustavio vozilo, da sam izašao i radio sklekove kraj vozila u trajanju manje od 3 minute imao sam pravo na to jer ne postoji nigdje znak zabrane zaustavljanja. Oćekivao sam od višeg prometnog inspektora bolje poznavanje zakona ili je namjerno zaustavljanje pretvorio u parkiranje i na taj način odlučio naplatiti kaznu. Ono ostalo predugo što sam pisao je detaljan opis situacije koji dokazuje da sa vozilom nisam mogao sigurno kretati ni naprijed ni nazad u tom trenutku. Hvala na interesu
  8. Kome da se obratim za pomoć, neću potpisati sporazum osiguravajuće kuće. Iskoristit ću rađe za cjelokupni iznos svoj kasko i nadati se da do okonjčanja postupka pred prekršajnim sudom neće biti šteta sa nepoznatim počiniteljima. Kako potražiti pravnu pomoć, a da si obićan smrtnih vulgaris sa preopterečenim primanjima i jednostavno nemaš pitati ikoga?
  9. Problem je da je ovaj prekršajni nalog napisan tako da sam ja bio u uvjerenju da je unutra krivac drugi vozač, ali u koverti su bile uplatnice 800+100 kn. Rado na mail ja pošaljem necenzuriranu verziju, moji podaci nisu tajna, ali nebih volio tuđe podatke okolo rasparčavati. Da sam ja po njima krivac samo za pogrešno parkiranje kazna bi bila 300 kn, čim su oni meni skupili kaznu od 900 kn oni mene optužuju da sam uzrokovao prometnu. Ja sam čvrstog stava da nema nikakvog prekršaja po članku 82. zakona o sigurnosti u prometu, članak 83. me se ne tiće jer ja nisam parkirao, a onaj koji tvrdi drugačije svjesno radi krivokletstvo i to već nije samo prekršaj. Što se tvrdnje policije tiće kad već pokušavaju puniti proračun mukte na račun građana da su išli na prekršaj od 300kn možda bih poslao službenu osobu koja je namjestila izvješće u rodno mjesto i platio bih tih 300 kn, ovako ta službena osoba mi doslovno razj***a barem mjesec dana mog života i volio bih za tu aljkavost, nestručnost ili korumpiranost da snosi posljedice i nema šanse sada da dam kunu principa radi jer sam 100% u pravu. Nemam ja ništa protiv policije, ali čovjek me gledao u oči i lagao što sada osiguravajuća naveliko koristi !
  10. Zakon o sigurnosti u prometu jasno razlikuje zaustavljanje i parkiranje članak 82 se odnosi na parkiranje i zaustavljanje, dok se članak 83 isključivo odnosi na parkiranje. Da nije tako nebi trebalo biti pravne razlike između zaustavljanja i parkiranja, da je tako bilo kakav udarac na parkiralištu oba vozača bi bila kriva. evo copy/paste Članak 82. (1) Vozač ne smije zaustaviti ili parkirati vozilo: 1) na obilježenome pješačkom prijelazu i na udaljenosti manjoj od 5 m od tog prijelaza i na prijelazu biciklističke staze preko kolnika, 2) na prijelazu ceste preko željezničke ili tramvajske pruge u istoj razini, 3) na željezničkim ili tramvajskim prugama i u blizini tih pruga ako se time sprječava promet vozila koja se kreću po tračnicama, 4) na raskrižju i na udaljenosti manjoj od 5 m od najbližeg ruba poprečnog kolnika, 5) u tunelima, na mostovima, u podvožnjacima i na nadvožnjacima te na udaljenosti manjoj od 15 metara od mosta, tunela, podvožnjaka i nadvožnjaka, 6) na dijelu ceste u blizini vrha prijevoja i u zavoju gdje je preglednost ceste nedovoljna i gdje se vozila ne bi mogla obići bez opasnosti, 7) na mjestu na kojem bi vozilo zaklanjalo postavljeni prometni znak ili uređaj za davanje znakova prometnim svjetlima, 8) na biciklističkoj stazi, odnosno traci, 9) na dijelu kolnika koji je kao stajalište za vozila javnog prijevoza putnika obilježen oznakama na kolniku ili prometnim znakom, 10) na nogostupu i pješačkoj zoni, 11) ispred kolnoga ulaza u zgradu, sklonište, dvorište ili garažu, iznad priključka na vodovodnu mrežu i ulaza u kanalizaciju ili drugu komunalnu mrežu te na mjestima rezerviranim za vozila opskrbe ili na mjestima namijenjenim i obilježenim kao mjesta za odlaganje kućnog otpada, ispred i na vatrogasnim i drugim komunalnim i javnim prolazima i prilazima, 12) na dijelu ceste gdje bi širina slobodnog prolaza od zaustavljenoga ili parkiranog vozila do neisprekidane uzdužne crte na kolniku ili do neke zapreke na cesti bila manja od 3 m, odnosno do suprotnog ruba kolnika manja od 4 m, odnosno u krugu od 3 m od posebnim oznakama na kolniku označenog podzemnog ili nadzemnog hidranta, 13) na mjestu rezerviranom za parkiranje vozila osoba s invaliditetom. (2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, na mjestima iz točke 10. ovoga članka, zaustavljanje je dopušteno ako je za kretanje pješaka ostavljeno najmanje 1,6 m širine na površini za kretanje pješaka, s tim da ta površina ne može biti uz rub kolnika. Pod istim uvjetima može se i parkirati ako je to dopušteno prometnim znakom. (3) Novčanom kaznom u iznosu od 700,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač ako postupi suprotno odredbama stavka 1. točke 13. ovoga članka. (4) Novčanom kaznom u iznosu od 300,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač ako postupi suprotno odredbama stavka 1. točke 1. do 12. ovoga članka. Članak 83. (1) Osim u slučajevima iz članka 82. ovoga Zakona, vozač ne smije parkirati vozilo ni: 1) na dijelu ceste ispred prijelaza ceste preko željezničke i tramvajske pruge u istoj razini i to na udaljenosti manjoj od 15 m od tih prijelaza, 2) na udaljenosti manjoj od 15 m ispred i iza znaka kojim je obilježeno stajalište za vozila javnog prijevoza putnika, 3) na mjestu na kojem bi parkirano vozilo onemogućilo pristup drugom vozilu radi parkiranja ili izlazak nekom već parkiranom vozilu. (2) Novčanom kaznom u iznosu od 300,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač ako postupi suprotno odredbama ovoga članka. Samo postojanje članka 83 govori da se smije zaustaviti pa makar i 3 minute blokirao nekoga. Mislim meni nije namjera bila ikoga blokirati već nisam mogao ni naprijed ni nazad !
  11. Zahvaljujem na odgovoru. Da sve ovo je meni jasno i to uz napomenu da ja se stvarno nisam parkirao pa i tu nema prekršaja. moje zaustavljanje je u najgorem slučaju trajalo cca 5 sekundi, ako ne i kraće, tj. vrijeme potrebno da izbacim iz brzine, dodtaknem gumb parkirne kočnice i otkopčam pojas. Mene mući što je sve ovo zakuhala službena osoba koja je iz nekog razloga promijenila svoj stav sa mjesta događaja do predaje službenog zapisnika i na taj način sve ovo zakomplicirala. Za osiguravajuću kuću čuo sam i napokon se danas uvjerio da pokušavaju muljati na sve moguće načine. Preuzeli su zapisnik 06.12., a potvrdili su tek danas da su ga dobili, auto mi već 4 tjedna stoji u servisu. Igraju na to da sam već nestrpljiv pa ću bilo što potpisati. Problem je što napraviti ako neću potpisati ovaj njihov sporazum koji je nepovoljan za mene jer nemam financija da angažiram odvjetnika. Isto me zanima kako mogu uzeti izjavu čovjeka koji me nije vidio pri isparkiravanju da sam ja tamo došao i parkirao ? Mislim dok sam ja izlazio iz auta on je još stiskao gas i pokušavao pregaziti moj auto umjesto punjenja državnog proračuna tipa je trebao poslati na liječnički jer nemoguće da mu je trebalo toliko dugo da skuži da gura nešto ako već to nije vidio. Kada takav pregazi dijete pitat će se jer se to moglo spriječiti ? Zanimljivo da se meni nisu ni bočni jastuci aktivirali iako je uništio dvoja vrata od kojih su jedna zamijenjena.
  12. I manji dodatak danas mi sporazum poslalo osiguranje i nude naknadu 80% štete s time da potpišem da nemam nikakva potraživanja prema njima, čak i (ako) prekršajni sud ukine prekršajni nalog od policije. Ostaju mi opcije da sam nadoknadim 20% ili skršim kasko za tih 20% i što onda? Ako potpišem ne mogu tražiti osiguranje da mi vrati tih 20% + kamate.
  13. Lijep pozdrav forumašima, ispričavam se što u prvom svojem postu na ovom forumu idem sa molbom za pomoć. Naime u nedjelju 04.11.2012. sudionik sam prometne nezgode gdje sam po mom mišljenju nepravedno označen kao supočinitelj i na taj način (APP metodom) ne samo da me se traži da obogatim državni proračun za 900HRK nego to povlači još dodatne probleme za mene vezane uz naplatu potraživanja od Jadranskog osiguranja koje je zajedničko drugom sudioniku prometne i meni koji kod njih imam i obavezno i kasko osiguranje. Kako god okrenem u mom slučaju sve mi opcije izgledaju gubitne za mene, čak i u slučaju mojeg oslobađanja od krivice. Ja sam laik, nisam pravnik, ali policijski obavezni nalog bi trebao i laiku biti sumnjiv. Nažalost nemam scaner za policijsko izvješće pa sam isto fotkao i stavit ću u link: https://docs.google.com/document/d/1asKuLzm7qzaZ0txRp6UfNbyD9NVNGbGKIiyu4Lw8Qak/edit Što se tiće mojeg opisa događaja napravit ću copy/paste dijela mojeg prigovora: Opis događaja: Dana 04.12.2012. nedjelja negdje oko 10:50h u vozilo parkirano pred stanom ulazimo u osobno vozilo marke Peugeot tip 5008 iz 2010. godine reg. Oznake ZGXXXX-XX. U vozilu su osim mene u svojstvu vozača je supruga XXXXXXXX na mjestu suvozača, sin XXXXXXXXXX (8. god) odozada s desne strane (iza suvozačkog mjesta), sin XXXXXXXXX (6 god.) odozada s lijeve strane (iza mjesta vozača). U vozilu se nalazi još obiteljski pas na povodcu ispod nogu suvozača. Krenuli smo sa namjerom odlaska u Šestine pa pješice na Medvednicu što radimo jako često, ali prije toga trebali smo stati u blizini Erste banke i pekarnice za podizanje gotovine sa bankomata i kupovine pekarskih proizvoda te ujedno i pustiti psa na obavljanje fizioloških potreba pošto se na toj lokaciji nalazi gradom označeno mjesto za puštanje kućnih ljubimaca. Za sve to navedeno trebao sam parkirati vozilo i sve obaviti na miru pa ne mogu vjerovati kako netko može povjerovati o parkiranju vozila na način na koji me se tereti. Oko 11h ulazim u jednosmjernu ulicu Alberta Fortisa sa planom da parkiram na parkiralištu u sklopu zgrade na kućnom broju 16. Parking je namjenjen mušterijama obrta u toj zgradi i pretpostavljam da je u pitanju privatno zemljište. Kao svake nedjelje zbog blizine tržnice, kladionica, kafića i drugih obrta koji rade nedjeljom parkiralište je zauzeto. Parkiralište ima samo jedan ulaz/izlaz ulaskom unutra ne mogu više nazad jer i druga vozila ulaze za mnom, krećem se primjerenom brzinom prema zapadu i dolazim do kraja parkirališta, ispred vozila se nalazi visoki kamen rubnjak i zelena površina, desno/sjeverno od mene kontejneri za smeće. Oko parkiranih vozila na parkingu nema kretanja osim čovjeka koji prebire po otpadu. Zaustavljam vozilo jer naprijed ne mogu (zapad), ne mogu ni nazad (istok) jer iza mene vozilo koje je ušlo iza mene još manevrira po parkingu. Ubacujem u neutralnu brzinu, aktiviram elektronsku ručnu, otkapčam pojas otvaram vrata da bih imao bolji pregled situacije i u tom trenutku me udara auto koji je bio najbliže parkiran položaju mog auta s desne strane, sve to se desilo u par sekundi. Izlazim iz vozila vozač XXXXXXXXXXXX još pokušava svojim autom u rikverc naknadno povečavajući štetu. Napokon pušta gas i kreće se naprijed nazad na mjesto gdje je bio parkiran. Izlazi napokon iz vozila gleda štetu nakon što vidi da je šteta samo na mojem vozilu jer je udario/gurao samim kutom branika tvrdi da štetu on nije prouzročio, ja kažem da jest pokazujem srebrnu boju mojeg vozila na njegovom braniku i pošto i dalje negira ne želim ukloniti vozilo i zovem policiju koja dolazi nekih 45 minuta kasnije na moj poziv kad se već tržnica zatvarala i parking je opustio tako da policajci i nisu imali pravi uvid u gustoću prometa, ali sve sam to ja i naveo u razgovoru sa službenikom. Također napominjem da moja obitelj, a posebno djeca ne otkopčavaju sigurnosne pojaseve i ne izlaze iz vozila dok vozilo ne zaustavim, ugasim motor i uvjerim se da mogu sigurno izači i izlaze isključivo kad im ja dozvolim (sigurnosne djećje brave ne koristim jer su disciplinirani što se tiće izlazaka i ulazaka u vozilo), a vozilo se nalazi propisano parkirano na mjestu za parkiranje. Da je slučaj takav da sam stvarno kriv danas bih plaćao najveću kaznu za takvu krivicu i zahvaljujem Bogu što nije drugačije, naime da su supruga i posebno sin XXXXXXX izlazili na svoju stranu na moju dozvolu neodgovorni vozač koji se priključivao u promet bi ih zdrobio. Možda zvuči čudno ali pravila ponašanja putnika u vozilu koje ja vozim su istovjetna onima koje sam naučio u svojim obukama, ne želim uopće zamisliti što bi se desilo da taj dan nije bilo tako i da su supruga i djeca krenula izlaziti na svoju ruku. Također moram dodati da je na parkingu zapravo bilo jedno slobodno mjesto i to parking za invalide koje nikad ne koristim za parkiranje i bez obzira na to što sam zbog poštivanja zakona i propisa po ovom prekršajnom nalogu zapravo kažnjen zbog poštivanja prometnih propisa i dalje ne namjeravam nikada parkirati na mjesto za invalide i da ne pišem negativno o gospodi policajcima koristim priliku da pohvalim policiju pri dolasku na mjesto udesa također nisu zauzeli to mjesto već su zaustavili vozilo na identičan način mojem zaustavljanju par metara niže sa druge strane, ali tamo srećom od 2 parkirana vozila nije nitko htio izaći silom preko njihovog vozila. Potpuno sam uvjeren i siguran u svoju nevinost da svojim zaustavljanjem nisam napravio nikakav prekršaj i nisam ugrozio ostale aktivne sudionike prometa, zapravo da sam i mogao bilo kakvim neodgovornim kretanjem odmah unazad bez bolje provjere situacije na nepreglednom parkiralištu opet bi me vozač Ivica Sičaja zahvatio svojim vozilom pri svojem uključivanju u promet. Kao što sam rekao na početku očigledno sam naivac, nisam se sjetio zaustaviti nekog od svjedoka u vozilu ili osobu koja je prebirala po kontejneru, kasnije opet nisam smatrao da je potrebno pitati ljude na terasi kafića do parkirališta koji su možda sve to vidjeli, ono što me sada mući kako su iskusni policijski službenici to zaboravili provjeriti ako su imali neke nedoumice. U vremenu dok sam bio tamo sa policajcima nije se postavljala više dilema dali sam ja zaustavio ili parkirao, dapaće viši inspektor je izrecitirao definiciju što je parkiranje, a što zaustavljanje, a sada u ovom Prekršajnom nalogu se definitivno tvrdi da sam parkirao. Ne znam kako bi večina ljudi reagirala da pročita ovakvo izvješće koje je od riječi do riječi citirano od vozača koji ne gleda kuda se kreće vozilom, tvrdi da nije vidio vozilo, ali je vidio mene da sam ga parkirao i negirao je da je učinio štetu na mojem vozilu. Moja krivnja se temelji na tvrdnji te osobe/vozača koji na moj komentar da bude sretan što je zbog svoje nepažnje lupio ovako veliki auto, a ne dijete da bi on sigurno vidio dijete, a da sam je samo tu stvorio. Čovjek koji kad je ostvario kontakt svojim vozilom sa mojim vozilom još stiskao gas par sekundi. Sa druge strane moj agent osiguravajućeg društva me je pitao dali sam siguran da on tu nije čekao priliku da prelakira vozilo na račun tuđe police osiguranja pa se predomislio kad nije vidio znaćajniju štetu na svojem vozilu. Važno je napomenuti da vozač XXXXXXXX iako je odmah poslije nezgode dok smo čekali policiju sjeo u vozilo i čitao novine koje su mu bile na sjedalu auta (jel moždas čitao novine dok se kretao u rikverc?), a po dolasku policije izreferirao zakone iz zakona o prometu koji je slućajno imao pri ruci i korio službene osobe policajce da imaju starije izdanje zakona o prometu nego on. Ne miješam se u tuđi posao, ali nije li to trebalo biti interesantno višem inspektoru i nije li onda trebao postaviti dodatna pitanja obojici, ako je iz nekog razloga promijenio mišljenje o tome jesam li se ja zaustavio ili parkirao. Nisam pravnik ali kako mogu biti kriv ako se nisam mogao pomaknuti niti naprijed niti nazad i ako sam sigurno zaustavio vozilu na kojem nije zabranjeno zaustavljanje i to ako je vozilo koje me udarilo trebalo preći možda i više od 2 metra do mene (što znaći da se nisam naslonio). Gospoda policajci su prvo mislili da sam se ja još kretao zbog dužine oštečenja na mojem vozilu i tada sam im ja „naivac“ rekao istinu da sam se zaustavio i tu počinje ova moja kalvarija zbog koje sam za sada proveo jednu neprospavanu noć. Tako da je od zaustavljanja do Prekršajnog naloga ispalo da sam i parkirao. Zanima me jel moja namjera izlaska iz vozila da imam bolji pregled situacije doprinjela na neki način da se to može definirati parkiranjem, koliko god tražio iz dostupnih izvora takvu definiciju nisam uspio naći i pretpostavljam da se radi o slobodnom tumaćenju pravila kakvo očekujem recimo u nogometu, a ne u prometu. Koji to zakon brani izlazak iz vozila radi stjecanja boljeg pregleda situacije u prometu? Kao vozač kamiona znam da su takve stvari normalne, uobičajene čak obavezne u nekim situacijama, napominjem da se ispričavam jer nisam pravnik i koristim lekcije naučene u 2. različite auto škole (B i C kategorija posebno pohađane). Što se tiće onemogućavanja uključenja vozača XXXXXXXXXX u promet tu sam izgubljen, tko je tu imao prednost, ja koji sam aktivni sudionik prometa ili on koji je iz nekog razloga spavao, čitao novine ili čekao priliku u vozilu parkiranom na parkingu. Znači li kad ja vozim polagano ili zastanem na svakom parkingu tko god me lupi ja ispadnem kriv? Ova pitanja pišem ali ne postavljam Vama nego osobi koja je napisala Prekršajni nalog odnosno Izvješće o prometnoj nezgodi po kojem ja koji sam poštivao sve prometne propise ispadam kriv i moram sudjelovati u punjenju presušenog državnog proračuna. Zašto su svi navodi gospodina XXXXXXXXXX uzeti kao činjenice i doslovno prepisani u Prekršajnom nalogu to je što mene mući, a sa mojim suvozačem suprugom se nije razmijenila ni riječ, a ni sa ljudima na terasi kafića. Čovjek je bio ljut što ja ne želim bez policije pa ako sve ostalo zanemarimo ostaje barem to da je čovjek bio osvetoljubiv ili je iz nekog razloga htio da ne ispadne nesposoban kao vozač i prebacuje što veći dio krivnje na mene, vozača drugog vozila. KRAJ copy/paste I da dodam na kraju još jednom pitao sam policajca što je zaustavljanje, a što parkiranje, na licu mjesta nakon toga potvrdio je da sam ja zaustavio vozilo. Kad sam pitao jesam li u prekršaju, on je odgovorio da on ne odlučuje o tome. Naknadno kad sam primio kaznu otkrio sam da je iz nekog razloga napisao drugačije i na taj način direktno utjecao na moju presudu.
×
×
  • Napravi novi...