Jump to content

ivanazt

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Naravno da bi Vam bilo najbolje sastaviti ugovor, jer i sami znate "sto ljudi, sto ćudi". Najbolje da takav primjerak ugovora napravite u suradnji s odvjetnikom.
  2. 70% ide u trošak. Operativni leasing=ne knjiži se u dugotrajnu imovinu. Financijski=knjiži se u dugotrajnu imovinu. Obrtnici i slobodna zanimanja koji su osobni automobil nabavili poslije 1. ožujka 2012. nemaju pravo na priznavanje pretporeza sukladno čl. 20., st. 11., toč. a. Zakona o PDV-u, već PDV iskazan na ulaznom računu ulazi u nabavnu vrijednost osobnog automobile pa tako i u osnovicu za amortizaciju. „Bruto nabavna vrijednost“ osobnog automobila unosi se u Popis dugotrajne imovine. Prema tome, amortizacija ovih osobnih automobila obračunava se na njihovu nabavnu vrijednost u koju je uključen nepriznati pretporez i s motrišta poreza na dohodak dijeli se na 70% porezno priznatog izdatka i 30% porezno nepriznatog izdatka
  3. Pri izlasku iz sustava PDV-a na kraju godine se zaključuju knjige U-Ra i I-Ra. Za nenaplaćena potraživanja obračunava se PDV kak da su naplaćena i upisuju se u PDV-K, isto je i za U-Ra račune. Međutim, ako obrt nastavlja raditi u KPI-u se ne provodi knjiženje, jer će prihod/rashod nastati kad računi stvarno budu plaćeni. Dakle, samo "ručno"pribrojite iznos poreza.
  4. Protivno Zakonu je to što Vam poslodavac nije uručio Isplatne liste na vrijeme a što je dužan učiniti svaki mjesec čak ako nije bilo isplate plaće. Za IP obrazac na kojem u 12.mjesecu ispada da su uplatili tri plaće:vjerovatno su platili doprinose i poreze za tri plaće. IP obrazac bi također trebao biti ovjeren pečatom i potpisom tvrtke.Za te 2.000,00 kuna koje navodite trebali bi dokaz, a vjerovatno će poslodavac "iskoristiti"potpisane Isplatne liste kao dokaz da Vam je plaću isplatio u gotovini.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija