Jump to content

Riso

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hvala na odgovorima.. Što se tiće knjigovodstvene vrijednosti vozila, mislim da je to poslovna tajna i mislim da to samo porezna može tražiti ( a nisam lood da im dajem nešto što nije zakonom propisano ), jer ja mogu auto amortizirati i u 2 godine po nekakvom postupku brze amortizacije ( nisam tako napravio ) a trenutnu knjigovodstvenu vrijednost ne znam.. Za osobni automobil se može pravdati samo 70% PDVa.. E sad, od 01.01.2013. nisam više u sustavu PDV-a, jer kao što rekoh gospodarska situacija je svakim danom sve gora a i povećan je prag za ulazak u sustav PDV-a sa 82 000 na 230 000 kn.. Mislim da se o svemu još moram konzultirati sa knjigovođom.. Danas sam angažirao nezavisnog stručnjaka da napravi procjenu pa ću vidit šta se da napravit.. Sestra koja je prije par dana postala mag. iur. mi kaže da bi mogao platiti svoje troškove postupka iako dobijem spor jer osiguranje nije krivac za nezgodu.. Nisam pametan više.. Dat ću joj nek proučava sudsku praksu, tak još ne radi..
  2. Mislim da je svima jasno koji osiguravatelj je u pitanju, a imenovat ću ga kad sve završi, a reći ću vam zašto u ostatku posta.. Dakle, prije par minuta stigla mi je doma obavijest o ponuđenom iznosu odštete sa svim iznosima i mog ostatka duga prema leasingu. Iznosi su slijedeći: ponuđen iznos odštete: 43 550,00 kn vrijednost ostatka vozila: 23 450,00 kn ostatak dugovanja po ugovoru: 7 088,91 kn Ukupna vrijednost mog vozila je dakle 67 000 kn ( 12 000 kn ili 15,2% manje nego u poreznoj ). Sve da i idem s tim iznosom računat minimalnu vrijednost za procjenu totalke od 70% dolazimo do iznosa od 46 900kn.. Ergo, moj je auto jest isplativo popravljati, a na meni je da tražim odštetu za smanjenu vrijednost vozila. Nadalje, leasing kuća kaže ( to sam sad dobio na pismeno )da imam pravo samo na jedan pismeni zahtjev za ulaganjem prigovora, što je apsurd. Ako meni ni drugi iznos ne odgovara, trebao bi moći ići u sudski proces. I da, kao što vidite, ja bi nakon 18 plaćenih mjesečnih rata leasinga u iznosu od 235,71€ ( 3 003,53€ glavnice i 1239,25€ kamata ) i učešća od 20 020,00kn ili 20% trebao još platiti leasingu 7 100kn. A leasing kuća meni nudi da tu sekundarnu sirovinu kupim od njih za 29 312,50 kn ( 23 450,00 kn + PDV ). Ako k tome dodam još dug prema leasingu, cijela igra me dođe 36 412,50kn ili prevedeno laicima, da bi bio na 0, limenku bi trebao prodati za taj iznos. Pa to je 4 790€ po današnjem tečaju. Koja će mi budala to dat za hrpu pleha. E tu je kvaka zašto oni nisu napisali u izvidu da su otišli vitalni dijelovi na motoru ( ulje je iscurilo iz mašine a karter nije nigdje naveden, a ni ništa vezano za blok motora ili uljnu pumpu, oba kotača iščupana iz vilica a nigdje nije navedena servo letva volana, nigdje navedeni nosači motora itd.. ), jer to povećava vrijednost olupine a smanjuje iznos za isplatu. Tako da sutra idem kod vještaka da napravi procjenu vozila, pa kom obojci kom opanci. Kakko mi je jedan pravnik pročitavši ugovor rekao, ugovor s leasingom može potpisati samo muška budala koja želi auto ( da sam bar onda uzeo nešto što bi se moglo pripisati krizi srednjih godina ) Eh da, radim za jednu medijsku kuću, tako da će nakon cijelog procesa priča završiti u medijima skupa sa svim akterima, pa da vidimo kako je i negativna reklama bolja od nikakve.
  3. Do sada sam dobio samo neslužbenu ponudu koja je 43 250 kn u gotovini i olupina da mi ostane.. Sada, koliko sam naćuo neslužbenim kanalima, vrijednost olupine je oko 3 000 €.. to je ukupno oko 66 000 kn.. Mene ne zanima da mi isplate tržišnu vrijednost vozila, nego po kataloškoj vrijednosti CVH koja je 78 890 kn za moje vozilo ( zvao sam CVH i platio taj poziv nekih 8 kn/min ).. bilo što ispod te vrijednosti, ni lipu neću prihvatiti.. Kao ni njihovu aljkavu procjenu, jer se malo više razumiijem u mehaniku nego što dotično osiguranje misli.. Nek oni prodaju zgužvanu limenku za 23 000 kn + PDV za koliko će sad meni leasing pokušat uvalit tu sekundarnu sirovinu.. Nadalje, opći uvjeti osiguranja dotičnog osiguranja me ni najmanje ne interesiraju jer ja s njima nikakav ugovor nisam potpisao pošto nisam njihov klijent.. Update-at ću vas o slučaju, makar on i dalje stoji na mrtvoj točci..
  4. Imao sam prometnu nesreću gdje mi je auto izletio iz suprotnog smjera preko zelene površine između prometnih traka i zabio se u mene. S obzirom na moju brzinu od oko 80 km/h imam samo potres mozga i trzajnu povredu vrata. Na autu je totalna šteta, star je 1 godinu i 7 mjeseci, uzet na financijski leasing sa 20% učešća, sa 27 tkm i izuzetno očuvan te u osnovnim sredstvima samostalne djelatnosti. U leasingu mi je rečeno da će oni prekinuti ugovor o leasingu i namiriti se od police AO i prodaje olupine, te da ako ta sredstva nisu dostatna da ja imam obvezu namirivanja ostatka vrijednosti ili ako po obračunu su ta sredstva veća , u što u najmanju ruku sumnjam, da ću dobiti ostatak isplate, te da ja imam pravo prvokupa olupine. Pošto se šteta namiruje sa police AO, a ne sa police auto-kaska, mogu li ja tražiti da se leaing da auto ostave osiguravajućoj kući te da isplate cijelu vrijednost vozila? Vrijednost novog auta je bila 132 000 kn te je na polici auto-kaska ta vrijednost,a ja sam dobio sa rabatom za 110 000 kuna. Po kojoj će mi svoti računati vrijednost automobila jer je rabat poslovna tajna? Može li se gdje naći Katalov vrijednosti rabljenih vozila? Kako imam samostalnu djelatnost imam li pravo nekakve naknade za to što nisam u mogućnosti privređivati i imam li pravo na zamjensko vozilo tj. naknadu štete? Imam li pravo na naknadu štete za to što postoji realna mogućnost otkazivanja ugovora za posao po samostalnoj djelatnosti a samim time i ugrožavanje egzistencije? Zar je moguće da iako nisam kriv ostanem bez auta, novaca koje sam dao za auto, a neću biti u mogućnosti si priuštiti vozilo jer mi je recesija dobrano utjecala na moje poslovanje te neću moći dobiti novi leasing?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija