Jump to content

nilis

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, Registrirao sam se na Xingu, internacionalnoj firmi za razmjenu kontakta i business networkinga u prosloj godini, u 11. mjesecu. u 12. mjesecu su imali akciju i nudili su premium accounte, 2 mjeseca free trial (besplatni probni period) za koje inace naplacuju oko 8€/mjesecno. Kada sam to uzimao, pisalo je jasno da nakon ta 2 mjeseca, premium se ukida i potrebno je ponovno aktivirati isti (i platiti) ukoliko sam bio zadovoljan uslugom i zelim nastaviti koristiti. Kada je taj probni period zavrsio, nisu mi ukinuli premium account, na sto se ja nisam ni obazirao jer je njihova greska (tako sam si mislio) i odlucio sam sutiti. Mjesec dana nakon toga (znaci 3 mjeseca ukupno) su mi ukinuli tu uslugu i sada traze da platim za ta 3 mjeseca (iako su kao 2 od toga trebali biti probna, tj. besplatna) Poslali su mi prvi invoice na mail, drugi invoice na mail, nisam se obazirao jer dobivam hrpu mailova i nije se nicime isticao od standardnih newslettera pa nisam ni citao. Jucer sam dobio postom 3. opomenu da moram platiti 30€ u slj. tjedan dana ili ce proslijediti moj dug agenciji za debt collection (za utjerivanje dugova) Moje pitanje je, obzirom da se radi o njemackoj firmi, registriranoj u njemackoj...koliko pravo oni imaju ovdje potrazivati ovaj "dug" od mene i kolike su sanse da ce zapravo dobiti ono sto hoce. Da se zaista osjecam krivim, platio bi...ali ovo lihvarenje nema sanse. Hvala unaprijed
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija