Jump to content

iustinian

Korisnik
  • Broj objava

    19
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Vidiš, šteta što se i pravopis ne ocjenjuje. Može presuda biti doista tip top napisana, odnosno formalno imati sve sastojke i odlično obrazloženje, ali kad sudac napiše "neznam", "nemogu", to baš bode u oči i kvari cjelokupni dojam Žalosno je da se tek zbog usklađivanja s acquisom uvelo ovakvo strogo ocjenjivanje, što dovodi u neravnopravan položaj one koji polažu po novom s onima koji su polagali po starom koji su se na pismenom dijelu ispita dogovarali, prepisivali, koristili šprance. Pogotovo kad čujemo priče istih tih naših ispitivača, s kakvim sve sucima rade, a i na svoje oči vidimo kakve se sve presude donose od sudaca koji su trajno imenovani, onda stvarno ne vidim zašto bi netko na pravosudnom morao znati napisati presudu iz glave. Zakon je izmijenjen isključivo zbog usklađivanja, a sada se najednom donošenje tog Zakona opravdava time kako je trebalo uvesti reda i postrožiti kriterije. Što se onda od početka nije uvelo reda i kako to da su neki koji su nosili šprance tada na ispit, sad cijenjeni suci i odvjetnici, državni odvjetnici, itd...Dakle, hoćete reći da su čitave generacije sudaca zapravo nesposobne i najednom smo se, gle slučajnosti - točno kad je trebalo uskladiti Zakon, probudili. Osim toga, kao da suci u kompjuteru nemaju šprance, kao da te iste presude ne piše zapisničar po kazivanju suca - kao da smo doista svi pali s Marsa i ne znamo kako se to radi. A tko zna koliko bi ih palo i prije da je bilo ovakvih strogih pravila Uostalom - ako se i sada dopušta nošenje špranci, a s druge strane se presude ocjenjuju, to je totalni nonsens. Netko će imati bolju šprancu i imati prolaz, čak i visoke bodove (pih, kao da je to njegovo znanje), a netko će se još i držati pravila iz Pravilnika, te doći bez špranci i nastojati napisati presudu sam bez pomoći, i na kraju pasti Baš transparentno, a nadasve objektivno ocjenjivanje "znanja". Uvedite ocjenjivanje kad se šprance doista ne budu mogle nositi, pa da vidimo
  2. Korisnik odredjenog foruma krade vijesti i informacije vezane za odredjeni grad s tog foruma i objavljuje ih u svojim novinama. Taj forum ima svoje izvore tako da zapravo prvi objavi takvu vijest ili informaciju, a ovaj doslovce sve prepise od njih te ostvari profit prodajom svojih novina. Radi li se u ovom slucaju o povredi autorskog prava i kako stati na kraj takvom necem?
  3. pa ne samo da ga moze zastupati sindikalni pravnik, vec clan ima i pravo izabrati odvjetnika kojeg placa sindikat. ako je clan sindikata, ne vidim razlog da angazira odvjetnika na svoju ruku jer sindikat je duzan pruziti pravnu pomoc svom clanu. a ovisi i kakav je radni spor, naime ima sporova koji se znaju vuci po sudu i po par godina...
  4. evo bas jucer prolazila kraj mjesta dogadjaja hehehe oki doki, znaci studio 54 furka - onda cu pripremit cipele s platformom, periku mikrofonku, sljokicastu haljinu i puno zelenog sjenila i ne, nisam transvestit, samo mi je nick muski :smijeh3:
  5. stizem i jaaaaaaaaaa jel ima kakav dress code, mislim, navedeno je da ce se vrtiti mjuza 80-ih (hm i 70ih?) i sl.
  6. statut sindikata ( a o cijem obveznom sadrzaju govori i ZOR) odredjuje svrhu i ciljeve djelovanja, clanstvo, tijela, organizaciju, izbore, financiranje sindikata i ino, a uz statut postoje i raznorazni pravilnici i poslovnici. obicno su oblici unutarnje organizacije sindikata podruznice i uredi - regionalni ili podrucni. sindikalna podružnica organizira se obicno na razini jednog ili više poduzeća, ustanova, institucija, zadruga i slicno, a zastupa ju obicno glavni sindikalni povjerenik, sindikalni povjerenik ili sindikalni predstavnik. sindikat saziva i svoje konferencije radi rješavanja specifičnih problema članstva. sindikati su udruzeni u udruge vise razine - sindikalne sredisnjice, no ima ih i koji nisu niti u jednoj sredisnjici. najbolje ti je otici na web stranicu nekog sindikata i tamo si malo pogledati njihove dokumente
  7. ...uvjerena sam da to ne bi radio da nema neku dobru vezu u policiji no ako sumnjate da nije niti kontaktirao inspekciju rada, možete ga i vi prijaviti. znam za slučajeve kad je inspekcija rada kopala po nekim firmama mjesecima, izdala rješenje no poslodavac nikad po tom rješenju nije postupio i nikome ništa. u hrvatskoj je oko 30 inspektora rada, a problem je i što nakon što inspekcija i obavi posao, obično završi na sudu pa se tamo postupak zakopa nažalost tj. padne u zastaru.
  8. očito se baš nije dobro izrazio. povoljniji zakon bi bio kad bi bio povoljniji za vas kao instruktora-radnika, a ne vidim da je ovo za vas povoljnije. povoljnija je za vas odredba da ne smijete raditi više od 90 sati u dva tjedna nego 90 sati u tjedan dana. hmmm. po općim pravilima lex specialis derogat legi generalis, a lex specialis je u ovom slučaju zakon o sigurnosti prometa na cestama, a ne zakon o radu, primjenjuje se zakon o sigurnosti prometa na cestama. stoga sam mišljenja da se ne bi smjelo odredbama zakona o radu derogirati odredbe spomenutog zakona. općenito se u radnom pravu primjenjuje načelo povoljnijeg prava (znači da se između više izvora prava, npr. zakona, kolektivnog ugovora, pravilnika o radu, primjenjuje se ono pravo koje je najpovoljnije) ali za radnika, a ne poslodavca.
  9. alkoholizam ne mora uvijek biti razlog za izvanredni otkaz. kod izvanrednog otkaza bitno je da je doslo do tako teške povrede obveze iz radnog odnosa da uz uvažavanje svih okolnosti i interesa obiju ugovornih stranaka, nastavak radnog odnosa nije moguć.
  10. izbjegavati u sirokom luku!!!
  11. poslodavceva je odluka nistava samo ako propusti obvezu savjetovanja s radnickim vijecem. ukoliko je obvezu savjetovanja ispunio i radnicko vijece se ocitovalo, takvo misljenje radnickog vijeca ne obvezuje poslodavca.
  12. hahaha pa da! sve je to procedura! koja je k tome jos kompliciranija otkad je stupio na snagu novi Zakon o drzavnim sluzbenicima! ne znate propise vezane za drzavne službe pa ste zato tako izgubljeni (netko je spavao na radnom ) najprije vam donesu rjesenje o prijamu u drzavnu sluzbu buduci se prvi puta zaposljavate u drzavnoj upravi, a nakon toga ide rjesenje o rasporedu na radno mjesto. sto se natjecaja tice, po novom zakonu se sastavlja komisija koja provodi natjecaj, a jedan je clan iz sredisnjeg drzavnog ureda za upravu. ceka se i po dva mjeseca da ta osoba bude imenovana. pitanja za testiranje, koliko je meni poznato, sastavlja također sredisnji drzavni ured za upravu, obavezno bude ustavno uređenje i dio vezan za upravu (toga nije bilo po starom zakonu) a dio koji je vezan za pojedino područje tijela koje provodi natjecaj, sastavlja to tijelo. mi smo bili raspisali natjecaj i cekali skoro dva mjeseca da nam imenuju osobu da bi nakon toga natjecaj propao jer su osobe koje su i ispunjavale uvjete odustale kad su cule za koju placu bi radile
  13. ovo je zbilja motivirajuce. a sto tek ako se zagrepcanin, dipl. iur., odluci doseliti u osijek i naci posao
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija