Jump to content

Silvija999

Korisnik
  • Broj objava

    17
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Lijepi pozdrav, moje je pitanje slijedeće: zaposlenik koji nije ni vlasnik ni član uprave koristi poslovnu kreditnu karticu i obavi privatnu kupnju sa istom. Da li mogu knjižiti takav r-1 bez da si odbijem PDV i ne knjižim trošak već potraživanje od zaposlenika, pa mi on uplati iznos računa kroz blagajnu?
  2. Hvala na trudu ali sam već saznala gdje se treba ići po tu potvrdu, ispada da se to vadi u ministarstvu kulture, u odjelu za zaštitu prirode. Hvala!
  3. Pozdrav svima, molim za pomoć ako se netko kuži u problematiku vlasništva nad nekretninama. Naime, državljan Slovenije (EU) kod zahtjeva za upis vlasništva nad stanom u RH mora predočiti i neke dvije potvrde od ministarstva za zaštitu okoliša da građevina nije štetna za okoliš i da nije sagrađena na zelenoj površini ( u smislu da nije izvršena prenamjena svrhe zemljišta). E sad mene zanima da li netko zna gdje se točno te potvrde mogu zatražiti(jer je ministarstvo ogromno) i koliko treba da se izdaju nakon zahtjeva. Hvala svima unaprijed!
  4. Lijepi pozdrav svima, moje se pitanje odnosi na plaćanje poreza na dobit. Zanima me ako cijelu godinu plaćamo akontacije do kojeg datuma si smijemo priznati akontacije u poreznu prijavu, znam da se radi od 02. mjesecu ali nisam sigurna da li se može uzeti kao akontacija sve uplaćeno do kraja 02. mjeseca ili je neki raniji rok. Hvala unaprijed!
  5. Lijepi pozdrav, moje pitanje se odnosi na obračun inventurnih manjkova, odnosno kako odrediti osnovicu za obračun iznosa dopuštenog loma. Naime bavimo se prodajom namještaja što po odluci HGK o dopuštenim manjkovima spada u ostalo i nespomenuto i obračunava se po stopi od 1% u maloprodaji. Zanima me da li je osnovica za obračun dopuštenog manjka prodajna vrijednost ukupno prodanog namještaja ili prodajna vrijednost svakog artikla posebno? Ako idemo na ukupno prodani namještaj skoro svaki manjak nam je priznat, ali se bojim da se zakon što se tiče toga može tumačiti i drugačije. Hvala s
  6. Lijepi pozdrav može li mi netko reći da li je kažnjivo ako nakon predaje GFI-POD-a dođe do izmjena i novi izmijenjeni se ne preda na FINU? Hvala
  7. Lijepi pozdrav, imam pitanje vezano uz ovlast za potpis Ugovora o radu, situacija je slijedeća, sjedište firme je na jednom mjestu a više centara je dislocirano. Kada u neki centar dolazi novi radnik i potpisuje Ugovor o radu, da li je poslovođa ovlašten potpisati taj Ugovor umjesto direktora (za početak, dok se ne pošalju Ugovori poštom u sjedište i ne stignu nazad)? Da li se može ovlastiti odlukom ili treba neka punomoć ili nešto drugo? Hvala!
  8. Hvala svima na pomoći, mislim da sad kužim tu njihovu logiku. Ove sam godine prvi puta sama radila završni i mislila da sam mislila na sve i da je sve ok kad ono šipak, ali barem sad znam za slijedeću godinu. Još jednom hvala mary08 i aske i lijepi pozdrav!!!
  9. Baš sam jutros pričala sa tetom iz porezne i objasnila mi je da oni ne gledaju stvarne uplate nego njihova mjesečna zaduženja predujma po poreznoj prijavi, kad rade storno predujma za prethodnu godinu. I da je najbolje prije nego se podnese prijava nazvati i pitati kolko si možeš predujma priznati, a u poreznoj prijavi pak moraš pisati kolko si stvarno uplatio, ma stvarno su zakomplicirali stvar, a kak god okreneš oni su u pravu i ne možeš pobjeći od toga.
  10. Ma kužim ja kak se računa iznos predujma, nego su oni meni zaračunali kamate jer sam uplatila manje razlike po prijavi poreza, jer sam si priznala sve predujmove koji se odnose na 2007. i oduzela taj iznos od obveze poreza za 2007. Razlika za uplatiti mi je bila manja nego što su oni obračunali pa su mi lijepo zaračunavali kamate na tu razliku razlike. A nitko da ni da bekne, čujte zašto ste uplatili manje nego što SMO MI obračunali. Užas!
  11. Pozdrav svima, imam pitanje vezano za predujam poreza na dobit. Naime kod prijave poreza na dobit za 2007.g. sam u poreznoj prijavi u kolonu "Uplaćeni predujmovi" upisala iznos STVARNO uplaćenih predujmova u toj godini. Međutim, kad sam sad zatražila kartice od porezne vidjela sam da su oni obračunali neki sasvim deseti iznos. Kako mi je gospođa objasnila u poreznoj oni obračunavaju taj predujam po onome što smo trebali uplatiti, a ne po onome što smo stvarno uplatili, pa su mi uredno obračunali i kamate. U Zakonu piše lijepo : čl. 35 3) Obveza za plaćanje poreza utvrđenog u poreznoj
  12. Da li ima netko iskustva sa naplatom čekova kupaca kojima je istekao rok za naplatu? Postoji li ikakva mogućnost da se banku prisili da isplati ček ako mu je istekao rok za predaju? Radi se o nemaru djelatnika zbog kojeg čekovi nisu poslani na naplatu u roku.
  13. Pozdrav svima da li mi netko može reći kako doći do informacije da li je nekom poslovnom partneru blokiran račun, ako banka gdje ima račun ne daje takve informacije?
  14. Zna li netko kada se mogu otpisati potraživanja za preplaćene obveze prema inozemnim dobavljačima ako se ne može dobiti povrat sredstava?
  15. Molim za pomoć vezano uz otpis vrijednosti osobnih automobila do 400.000 kn. Da li je moguće jednokratno otpisati vrijednost osobnog auta koji je već djelomično amortiziran? Da li se to ikad moglo, i ako je, otkad se ne smije više? Hvala unaprijed
×
×
  • Napravi novi...