Pozdrav,
Planiram otvoriti j.d.. i za te potrebe uzeti u zakup namješteni poslovni prostor prilagođen mojoj djelatnosti.
Dobio sam prijedlog ugovora od zakupodavca u kojoj mi nisu potpuno jasne dvije točke.
Naime, u jednoj točki je jasno definirano koje su obveze zakupodavca i zakupca što se tiče održavanja, popravaka, režija, da bi u jednoj točki bilo navedeno sljedeće: "Poreze i druge javne terete iznajmljene stvari snosi zakupac." Molim Vas da mi protumačite na što se odnosi navedena točka, jer u svim primjerima ugovora koje sam vidio je navedeno da te troškove snosi zakupodavac.
Druga stvar koje me muči je da smo dogovorili cijenu najma koju je potrebno uplatiti na račun, a u ugovoru je navedeno: "Porez na zakup snosi zakupac." Da li to znači da bi još na iznos najma trebao plaćati porez ili zakupodavac od ukupnog iznosa najma plaća porez?
Hvala