Jump to content

ivzg

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, Zaposlenica tvrtke je na roditeljskom dopustu (drugih 6.mjeseci) koji završava početkom 1. mj sljedeće godine. Tvrtka je prije 10ak dana otišla u stečaj. Zaposlenica zbog njege djeteta ima pravo na produljenje roditeljskog dopusta 6mj - 1 god. S obzirom da treba predati dokumentaciju za produljenje i treba joj i potvrda o zaposlenju na neodređeno (koja joj je izdana prije stečaja i ima ju kod sebe) što sada može učiniti da ne izgubi pravo na produljenje. Može li predati tu potrdu? Ima opciju zaposlenja u drugoj tvrtki istog vlasnika, ali u kojem trenutku bi to trebala napraviti te treba li HZZO-u prijaviti da je tvrtka u stečaju ili to nema veze sa njom? Zahvaljujem
  2. Poštovani, Zainteresiran sam za kupovinu nekretnine koju su gradile dvije tvrtke (kompenzacija je u pitanju). U ZK izvatku je vlasnik bio direktor prve firme 1/1, a nakon toga je napravljen prijenos vlasništva na drugu osobu 1/1. U izvatku su 3 zabilježbe: 1.prijenos prava vlasništva izvršen radi osiguranja, 2.zabrana daljnjeg opterećivanja nekretnine bez prethodne suglasnosti predlagatelja osiguranja 3.Temeljem Dodatka ugovora o zajmu od 23.siječnja 2015. zabilježuje se da je prijenos prava vlasništva za korist XX izvršen i radi osiguranja tražbine u iznosu od 15.000,00 EUR. Rekli su mi ako sam zainteresiran da će dati brisovno očitovanje i obrisati sve tri zabilježbe, nije potrebna nikakva kapara. U sekciji C piše da tereta nema. Zanima me da li se ovakva situacija može uspješno riješiti brisanjem zabilježbe ili bih mogao imati problema kasnije. Nekretninu bih uzeo na kredit banke, pa me zanima na što bih još trebao paziti u ovoj situaciji. Da li sam siguran ako se skinu sve zabilježbe.
  3. Poštovani, Jučer sam primila ovršni prijedlog od javnog bilježnika sa datumom 10.03.2014 za ovrhovoditelja HT. Pozvali su se na izvod iz poslovnih knjiga u kojem je 5 neplaćenih računa od kojih zadnji ima datum dospijeća 16.11.2011. Ukupni iznos 5 računa s kamatom je oko 330kn, a trošak javnog bilježnika 960kn. Nije bilo nikakve opomene, a za uplatnice se ne sjećam. Zanima me je li ovdje nastupila zastara s obzirom da je prošlo više od 2. godine? Mogu li se žaliti i što mogu očekivati? Mogu li barem kako platiti samo HT-u potraživanje, bez troška JB. Hvala
  4. Pozdrav, Planiram otvoriti j.d.. i za te potrebe uzeti u zakup namješteni poslovni prostor prilagođen mojoj djelatnosti. Dobio sam prijedlog ugovora od zakupodavca u kojoj mi nisu potpuno jasne dvije točke. Naime, u jednoj točki je jasno definirano koje su obveze zakupodavca i zakupca što se tiče održavanja, popravaka, režija, da bi u jednoj točki bilo navedeno sljedeće: "Poreze i druge javne terete iznajmljene stvari snosi zakupac." Molim Vas da mi protumačite na što se odnosi navedena točka, jer u svim primjerima ugovora koje sam vidio je navedeno da te troškove snosi zakupodavac. Druga stvar koje me muči je da smo dogovorili cijenu najma koju je potrebno uplatiti na račun, a u ugovoru je navedeno: "Porez na zakup snosi zakupac." Da li to znači da bi još na iznos najma trebao plaćati porez ili zakupodavac od ukupnog iznosa najma plaća porez? Hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija