Jump to content

moljac69

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani kupio sam kod jednog prodavača 16.12.2020 TV Sharp 4K UHD ANDROID itd,itd koji nisam mogao zbog nemogućnosti kupnje na rate putem WEB-a kupiti. Pa nakon tel.kontakta isti su mi ponudili da imaju takav TV u trgovini na Trešnjevci-TV nakon aklimatizacije i pažljivog montiranja te nakon svih radnji koji predstoje početku gledanja istog ostavlja takvu količinu gorčine zbog lošeg prikaza slike koju niti nakon više pokušaja nisam mogao uspostavit.Sutradan pokušavam ponovno sve nevjerujuči sam sebi da TV takvih performansi ima takvu lošu sliku punu nekakvih sjena te ispranih boja.Te isti vratim u trgovinu i podnesem reklamaciju da isti ima lošu sliku te da je to za mene neadekvatna kupovina jer nisam kupio ono sto sam platio.I tražim zamjenu ili povrat novca.Što dotićni odbijaju uz izliku da su na TV-u vidljiva mikro oštećenja kao ogrebotine i da ga kao takvog ne mogu vratiti u prvobitno stanje i da kod njih nema mogućnosti zamjene ili povrata.Te da mi ga vračaju nazad.Nakon kontakta udruga potrošaća javljam im se mailom da se pozivam na zakon ZOO čl.410. no gospoda se oglušuju i na to već žele TV slat na servis što odbijam jer ako je nov ispravan što će mu servis već da mi vrate novac ili zamjene za drugi TV. no i to odbijaju i isti mi vračaju koji sam neki dan uzeo jer oni nakon 30 dana naplačuju ležarinu.Ja sam preko centra za zaštitu prava potrošača podnio tržišnoj inspekciji zahtjev 31.12.2020 no do dan danas ništa mi nitko nije javio. Molim vas za savjet dali da opet podnesem reklamaciju istom prodavatelju i da se opet pozovem otpočetka na ZOO ČL.410 jer svugdje se spominje rok od 60 dana od dana otkrivanja materijalnog nedostatka. a ujedno TV sam u detalje pregledao i NEMA nikakvih oštećenja u vidu mikro ogrebotina .I zanima me koliko ovo može trajat jer ja već mjesec dana nemam TV.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija