Jump to content

GroundControl

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, Postoji li neki pravilnik o zaštiti potrošača ili bilo koji zakon na kojeg bismo se mogli pozvati, kako bismo se zaštitili od plaćanja usluge (konkretno, radi se o internet usluzi T-HTa) čiji je minimum definiran njihovim vlastitim Ugovorom, a taj minimum se ne poštuje, tj. dolazi do povremenih pucanja veze i naglog pada brzine na ispod 1Mbps (garantirani minimum je >5Mbps), a ove poteškoće znaju potrajati satima? Nakon nekih 15-ak žalbi u zadnje 2.5 godine, dolazili bi nam mijenjati router, mijenjati kablove, parice na centrali, ali nakon tih promjena, usluga bi bila na nivou plaćenog, ali nakog toga bi se ponovo sve počelo ponavljati, pucala bi veza i brzina bi se drastično smanjivala. Kulminacija naših pritužbi je bila danas, kada su nas nazvali i poručili nam da se od danas više uopće ne namjeravaju pojavljivati na našoj adresi vezano uz naše prijave smetnji, poručili su nam da im je ponestalo ideja o tome kako riješiti problem. Uputili su nas da se žalimo HAKOM-u na usluge T-HTa, što smo i učinili i trenutno čekamo njihov odgovor. Budući da na našoj lokaciji ne postoji niti jedan drugi ponuđač telekom usluga s vlastitom infrastrukturom, ovisni smo o T-HTu. Postoji li neki pravni lijek na koji bismo se mogli pozvati, a koji bi utjecao da T-HT ipak nađe neko prihvatljivo rješenje za naš slučaj? Mogu li oni samo tako reći "više nećemo uvažiti vaše prijave smetnji", iako su oni itekako svjesni tih smetnji, koje je moguće izmjeriti i dokazati s obje strane? Na rubu smo očaja i čini se kao da T-HT uopće ne kontrolira situaciju i ne zna osigurati svoj ugovorom definirani minimum. Hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija