postovani nakon sto nisam podnio prigovor jer su me nakon razgovora s HT i odvjetnickim drustvom uvjerili da cemo se nagoditi i s jedne i druge strane, odnoosno da je u HT doslo do neke zabune u slanju racuna odnosno ne slanju istog. dobih njihov odgovor koji glasi ovako -
Poštovani gospodine xxxxxx,
nastavno na Vaš prigovor dostavljen za pretplatnički račun broj xxxxxxxx, izvršili smo provjeru Vaših navoda. Ovim putem Vas želimo obavijestiti da isti nismo u mogućnosti uzeti u daljnje razmatranje zbog proteka zakonskog roka.
Naime, sukladno članku: 50. Zakona o elektroničkim komunikacijama: “krajnji korisnik usluga ima pravo podnijeti pisani prigovor u vezi s pružanjem usluga, prigovor na iznos kojim je zadužen za pruženu uslugu u roku od 30 dana od dana dospijeća plaćana računa za pružene usluge, prigovor na kakvoću pružene usluge u roku od 30 dana od dana pružanja usluge te prigovor zbog povreda odredaba pretplatničkog ugovora najkasnije u roku od 30 dana od dana povrede odredaba pretplatničkog ugovora.“
Također napominjemo kako za sporno dugovanje Hrvatski Telekom d.d. više nije nadležan, te je za sve informacije potrebno kontaktirati društvo koje je proslijedilo obavijest.
Uz zahvalu na razumijevanju, srdačno Vas pozdravljamo.
Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama u roku 30 dana nakon primitka istog. Napominjemo da pritužba ne odgađa plaćanje nespornog dijela dugovanja.
S poštovanjem
Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama
sto dalje uciniti, molim vas za odgovor, hvala!