Poštovani,
U procesu sam prigovora na izdani racun od strane Tele2 operatera. Sporna je moja potrosnja koja je puno veca nego sto bi bila u slučaju da sam na vrijeme dobila obavijesne poruke koje Tele2 šalje svojim korisnicima. Sporna su dva slučaja gdje su te poruke kasnile.
Kako sam upućena od strane njihove službe za korisnike, Tele2 ima pravo na slanje poruke u objektivno najkraćem mogućem roku, s maksimalnih zakasnjenjem od 12 h. Vjerujem kako u mojem slučaju ta dva zakašnjenja nisu opravdana. Kasnije u mailu su navedeni detalji.
Naputak oko pravila slanja obavijesne poruke za potrošnju interneta putem mobilnog uređaja:
- pretpostavimo da je korisniku ostalo 10 MB internet prometa u paketu neke usluge. Korisnik se preko svog mobilnog uređaja priključi na internet i radi promet. Kada korisnik korištenjem interneta prekorači 10 MB i ispuni kvotu paketa, neće dobiti obavijesnu poruku sve dok se ne isključi s interneta. Dakle, korisnik moze nakon prekoračenja ovih 10 MB, dodatno još potrošiti x MB prometa, o prekoračenju potrošnje neće biti obaviješten sve dok ne prekine seansu korištenja prometa i isključi se s interneta. U trenutku isključenja, sustav Tele2 bilježi potrošnju i šalje poruku.
O čemu se radi kod mene:
1. slučaj: obavijesna poruka o prekoračenju minimalne mjesečne potrošnje zbog korištenja interneta. Obavijesna poruka kasnila oko 5 h. Isto objašnjenje kao za 2. slučaj (molim pogledati slj. točku). Unutar tih 5 h ja sam se više puta uključivala i isključivala s interneta.
2. slučaj: obavijesna poruka o ispunjenju kvote internet prometa iz uplaćenog dodatnog paketa - obavijesna poruka kasnila oko 5 h. Ja sam se u cijelom tom periodu od 5 h više puta uključivala i isključivala s interneta, što znači da je sustav više puta trebao zabilježiti moje prekoračenje potrošnje i poslati mi poruku ranije nego što je stigla. Prema onome što oni tvrde i na što me uputila njihova Služba za korisnike, to je greška tehničke prirode i sada je pitanje koliko korisnik treba zbog toga ''ispaštati''.
Ono što mene zanima:
1) iako obavijesne poruke mogu kasniti do 12 h, imala li ja pravo žaliti se i tražiti povrat novaca ako je vidljivo sam ja napravila puno veću potrošnju no što inače bih jer je tome uzrok tehničke prirode? Dakle, da oni imaju valjan tehnički sustav i sustav slanja obavijesnih poruka, moja potrošnja bila bi puno manja jer logično ne bih koristila internet i nabijala si račun.
2) Ono što sada trebam napaviti jest poslati žalbu Povjerenstvu u Osijeku u kojem se nalaze i predstavnici Udruga potrošača. Želim tražiti umanjenje računa zbog greške tehničkom sustavu i mogućnost plaćanja ostatka računa u više rata jer sam nezaposlena osoba (imam potvrdu Zavoda za zapošljavanje). Imam li pravo na to?
Bilo kakva sugestija oko ovoga puno bi pomogla.
Hvala na pomoći i lijep pozdrav!