Jump to content

puppyhill

Korisnik
  • Broj objava

    10
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Radila sam u cetiri zemlje Europske unije, ukljucujuci Hrvatsku. Trenutno zivim i radim u Ceskoj. Nije sigurno hocu li ovdje ostati i gdje cu se tocno umiroviti, ali vjerojatno ce biti u nekoj od zemalja Europske Unije. Hoce li mi se u zemlji u kojoj se umirovim priznati radni staz iz svih zemalja Europske unije u kojima sam radila i isplatiti mirovina za taj staz? Tko ce isplacivati mirovinu? Hoce li to biti iskljucivo zemlja u kojoj se umirovim ili cu dobivati odredeni iznos iz svih zemalja? Mogu li uopce ostvariti pravo na mirovinu neke zemlje ako sam ondje radila primjerice samo godinu dana? Hvala unaprijed!
  2. Dobro, ali dug je prodan agenciji. Kako je onda moguće jednostavno uplatiti sumu Zagrebačkoj banci, ako je dug prodan?
  3. Kako mislite da je to dovoljno? Odnosno, kako možemo pokrenuti plaćanje duga neovisno od njih?
  4. Nisam to pitala. Dug se želi podmiriti. Moje pitanje je vezano za agenciju koja nas ignorira i tako uzrokuje povećanje duga kroz kamatu. Mi ga želimo podmiriti što prije, a oni se ne javljaju na naše upite. Kako ih možemo natjerati da nam se povratno jave?
  5. Imam upit vezan za slučaj moje majke. Radi se o nasljedstvu koje uključuje i dugove. Ukupan dug je sudskim sporom smanjen, sporne strane su bile moja majka i Zagrebačka banka. Zagrebačka banka je prodala dug agenciji za naplatu dugova. Odvjetnik moje majke je nekoliko puta pokušao kontaktirati agenciju, no njegovi upiti i kontakt se ignoriraju. Pretpostavljamo da je ignoriranje namjerno zbog želje za porastom duga uslijed rasta i naplate kamate. Postoji li način da se agenciju natjera da nam se povratno javi? Možemo li joj zaprijetiti tužbom ili jednostavno pozvati na neke pravne akte prema čemu nas ne smije ignorirati, već nam se treba povratno javiti? Hvala na pomoći.
  6. Nalazim se u inozemstvu i želim zatvoriti bankovni račun. Na moj upit što mi je činiti, banka odgovara da trebam poslati izjavu ovjerenu od nadležnog tijela, karticu i ugovor na njihovu adresu. Račun sam otvorila prije nekoliko godina i nemam ugovor, a smatram apsurnim izjavu ovjeravati kod nadležog tijela kako bih zatvorila običan bankovni račun. Može li se zaobići ovjeravanje izjave i slanje ugovora? Napominjem kako sve moram odraditi iz inozemstva jer neću još barem godinu dana biti u Hrvatskoj.
  7. Pozdrav svima, prije tri dana uplatila sam akontaciju za korištenje apartmana za vrijeme godišnjeg odmora. Apartman je rezerviran preko agencije, a rezervacija bi trebala početi teći 13.8. Danas sam bila primorana otkazati smještaj i putovanje radi ozbiljne zdravstvene povrede svog suputnika. Pitala sam agenciju postoji li mogućnost povratka akontacije na što su odgovorili da ne zbog kratkog roka i obveze prema stanodavcu. Važno! U trenutku traženja akontacije nisu me upoznali s pravila otkaza rezervacije i uputili na svoje Opće uvjete. Mogu li se na to pozvati? Što se tiče ugovora, nismo ništa potpisivali. Postoji korespodencija putem e-maila i uplata akontacije. Ako mi itko može dati savjet bila ću jako zahvalna.
  8. Poštovani, Hvala na povratnoj informaciji! Nisam sigurna koliko se usudim cekati ovrhu jer ne zelim da mi zbog njihove greske zablokiraju racune. To se dogadja prilikom ovrhe, istina? Cula sam, doduse da nije isto za svaki slucaj. Ako nije u pitanju drzavna firma, ne mogu mi bez znanja sjesti na racun, nego se mora proci kroz postupak. ''ako dobijete spor druga strana plaća troškove ali ako takav zahtjev postavite na raspravi ili prije i odgovoru na tužbu.'' - S obzirom da je danas dospjece duga, dug necu platiti, ali zelim poslati obavijest da sam u procesu zalbe Trzisnoj inspekciji ili Povjerenstvu za zastitu potrosaca cime bi se trebala naplata duga zaustaviti. Postoji li ta mogucnost? Lijep pozdrav, Lana
  9. Postovani, Molim Vas za pomoc i uputu o daljnjim koracima u slucaju naplate dugovanja od Operatera Tele2. Kome trebam platiti dugovanje ako je ono greskom prebaceno na Agenciju za naplatu dugovanja CEI i time se nepostovala odredba i Odluka donesena od strane agenicije HAKOM dana 30. svibnja 2014? Odlukom je HAKOM umanjio iznos mojeg racuna i dugovanja prema Tele2 za iznos od 191,86. Tele2 se izjasnio da priznanje vece umanjenje u iznosu od 315,16 kn. Istom je Odlukom HAKOM dao obvezu Operateru da u roku od 15 dana od primitka obavijesti izda novi racun, a u skladu s Pravilnikom o nacinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektronickih komunikacijskih mreza i usluga i Zakona o elektronickim komunikacijama. Operater nije ispostovao svoju duznost. Nakon sto je proslo vise od dva mjeseca, odlucila sam ih kontaktirati i raspitati se gdje je racun. To sam napravila 19.8. Tele2 mi je odgovorio 2.9. da je dugovanje prebaceno na Agenciju CEI. Iz Agencije CEI tek sam jucer na svoju adresu dobila dopis u kojem je navedeno dospjece placanja 11.9. U dopisu je osim duga po glavnici i zateznih kamata koje zelim platiti i zaracunat odvjetnicki trosak kojeg odbijam platiti zbog pogreske napravljene od strane Operatera. Dodatno, Operater je netocno tvrdio da mi je slao opomene za placanje racuna i kao zadnji korak naplate dugovanja, prebacio dugovanje na Agenciju CEI. Netocna je i tvrdnja da prema Članku 29. Pravilnika o nacinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektronickih komunikacijskih mreza i usluga nisu duzni ispostaviti racun. To u pravilniku ne pise. U članku 29 Pravilnika, točka 11 pise: ''U slucajevima kada se u postupku pred Agencijom utvrdi da je operator postupio suprotno odredbama Zakona i podzakonskih propisa, Agencija ce operatoru odlukom naložiti najucinkovitije mjere za uklanjanje utvrdjenih povreda.'' Mozete li mi sugerirati koji su daljnji koraci? Kome da tocno platim dugo po glavnici i kamatu? Agenciji CEI ili Tele2? Moram li pismeno osporiti izdan dopis bez ikakvih placanja i cekati korekciju? Javite ukoliko je potrebno poslati privitke mailova, dospjeca duga i Odluke HAKOM-a. Hvala puno i nadam se da mozete dati brzi odgovor. Lijep pozdrav, Lana
  10. Poštovani, U procesu sam prigovora na izdani racun od strane Tele2 operatera. Sporna je moja potrosnja koja je puno veca nego sto bi bila u slučaju da sam na vrijeme dobila obavijesne poruke koje Tele2 šalje svojim korisnicima. Sporna su dva slučaja gdje su te poruke kasnile. Kako sam upućena od strane njihove službe za korisnike, Tele2 ima pravo na slanje poruke u objektivno najkraćem mogućem roku, s maksimalnih zakasnjenjem od 12 h. Vjerujem kako u mojem slučaju ta dva zakašnjenja nisu opravdana. Kasnije u mailu su navedeni detalji. Naputak oko pravila slanja obavijesne poruke za potrošnju interneta putem mobilnog uređaja: - pretpostavimo da je korisniku ostalo 10 MB internet prometa u paketu neke usluge. Korisnik se preko svog mobilnog uređaja priključi na internet i radi promet. Kada korisnik korištenjem interneta prekorači 10 MB i ispuni kvotu paketa, neće dobiti obavijesnu poruku sve dok se ne isključi s interneta. Dakle, korisnik moze nakon prekoračenja ovih 10 MB, dodatno još potrošiti x MB prometa, o prekoračenju potrošnje neće biti obaviješten sve dok ne prekine seansu korištenja prometa i isključi se s interneta. U trenutku isključenja, sustav Tele2 bilježi potrošnju i šalje poruku. O čemu se radi kod mene: 1. slučaj: obavijesna poruka o prekoračenju minimalne mjesečne potrošnje zbog korištenja interneta. Obavijesna poruka kasnila oko 5 h. Isto objašnjenje kao za 2. slučaj (molim pogledati slj. točku). Unutar tih 5 h ja sam se više puta uključivala i isključivala s interneta. 2. slučaj: obavijesna poruka o ispunjenju kvote internet prometa iz uplaćenog dodatnog paketa - obavijesna poruka kasnila oko 5 h. Ja sam se u cijelom tom periodu od 5 h više puta uključivala i isključivala s interneta, što znači da je sustav više puta trebao zabilježiti moje prekoračenje potrošnje i poslati mi poruku ranije nego što je stigla. Prema onome što oni tvrde i na što me uputila njihova Služba za korisnike, to je greška tehničke prirode i sada je pitanje koliko korisnik treba zbog toga ''ispaštati''. Ono što mene zanima: 1) iako obavijesne poruke mogu kasniti do 12 h, imala li ja pravo žaliti se i tražiti povrat novaca ako je vidljivo sam ja napravila puno veću potrošnju no što inače bih jer je tome uzrok tehničke prirode? Dakle, da oni imaju valjan tehnički sustav i sustav slanja obavijesnih poruka, moja potrošnja bila bi puno manja jer logično ne bih koristila internet i nabijala si račun. 2) Ono što sada trebam napaviti jest poslati žalbu Povjerenstvu u Osijeku u kojem se nalaze i predstavnici Udruga potrošača. Želim tražiti umanjenje računa zbog greške tehničkom sustavu i mogućnost plaćanja ostatka računa u više rata jer sam nezaposlena osoba (imam potvrdu Zavoda za zapošljavanje). Imam li pravo na to? Bilo kakva sugestija oko ovoga puno bi pomogla. Hvala na pomoći i lijep pozdrav!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija